Foo bar kirjoitti:Vai on raiskaus tullut warhammerin muotitermiksi, heh.. ei kerrota lasten vanhemmille, jotka hankkii figuja joululahjaksi.. 'hei pikku Jussi, täs olis tämmösii nappei joilla voi pelata raiskauspeliä' =D
Jep. ;)
Se full Tz lista on maksimoituna äärettömän tylsä pelata, esim. 7x20x horroria lipulla ja iconilla + 2 heraldia, toinen kenraali ja toinen se -2 cast bsb mies.
Niin no, onneks kaikki aina tietää millä mun mielestä on tylsä pelata. Kerrottiin aikanaan, että Tzeentch ja Sad ja vaikka mitkä on tylsiä pelata, mutta en mä vielä ole sitä huomannut. Sitä paitsi 7x Jalkaväki loota! Sen TÄYTYY olla hauskaa, kaikki aina kehuu kuinka KIVA on pelata m4 jalkaväellä.
Pelaamisen kannalta olis järkevää tehdä monipuolinen lista - josta saa kaikesta huolimatta sellaisen, että kuulee niitä suloisia sanoja tyyliin: "on sulla sit tosi rasittava armeija".
Oks toi nyt sit kivaa? =( Mä pelaisin mieluummin Dark elffeillä ja kuuntelisin kuinka joku helvetin hyvä pelaaja laitto kaikki kaappiin infantry delffeillä. :p
En nyt oikein ymmärrä miksi helffit olis ihan toivottomassa jamassa demoneja vastaan. Mikään muu armeija ei saa magiaimmuniteettia yksikölle, mistä voi samalla tehdä myös immuunin fearille ja terrorille tai vaikka kokonaan immuunin psykologialle.
Munkin mielestä on epäselvää miks ne olis ihan toivottomassa jamassa, jos sattuu pelaamaan paria dragon prince yksikköä antimagia kamoilla ja lohikäärmettä sekä kahta scroll caddya ja lopuilla pisteillä pelkkiä bolttereita ja core archereita. Emmä sitten tiedä ajetaanko tolla listalla yli hirveän monesta muusta turnausjyrästä. Pitäs saada semmonen suht sopiva tasapaino listaan, että pärjää muillekin kuin demoneille.
VC, oikein pelattuna tarjoaa ihan hyvä vastuksen demoneille, samoin welffit - vaikka 2x6 flamerit sattuukin, se nyt on selvä. Kyllä ne jollain pitäis saada pois. VC summonilla (zombiscreeni) ja welffit ampumalla.
Ai jaa, satumaailmassa vissiin. Ei hirveästi muualla.
Hölmöintä koko tilanteessa on se, että toolaaminen taitaa olla liiankin hankalaa monille armeijoille. Esim. Anti-WE on yleensä jotain ihan muuta kuin Anti-HE, etc.. mikä pätee myös demonilistoihin. Jos nopat pyörii hyvin niin tietysti ne spellit ownaa, mutta.. kyllä sieltä pyörähtää se 'magic phase ends' aina välillä ja sit tulee esim. TK:n kärryistä naamaan, tms.
Hölmöintä tässä on se että toolaaminen montaa armeijaa vastaan on hankalaa, demoneille ei taida löytyä empireä lukuunottamatta kunnollista match-uppia joka pärjää hyvin kaikkea muutakin vastaan. Magic Phase ends ei pyörähdä mun listassa ennen vuoroa 2. Revi siitä huumoria.