Mitäs sanoisitte, jos pelaisi (ihan vaan kaveriporukalla) Beastejä ja Mortaleita samassa armeijassa.
Mitä haittaa siitä olisi? Mitä hyötyä?
Pistäkää viestiä!
Beasts And Mortals
Beasts And Mortals
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=83562 <--- Salamanteriprojektini
Re: Beasts And Mortals
Ei se mua ainakaan haittais. Ei siitä mitään haittaa ole, pikemminkin hyötyä, sillä perus mortalit eivät saa mitään skirmaajia(paitsi DoW duellistit, mutta ei niitä lasketa) ja tuleehan siihen armeijaan silloin vähän vaihteluakin. Ja tämä on sallittua Hordes of Chaos -kirjassa, siis ihan 6th edikan kaaoskirjassa, mutta ei WD listassa. Joku korjatkoon jos tuli virheitä.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Petojen uusi FaQ muistaakseni kieltää sen petojen mortalin yhdistämisen...Warp-Rider kirjoitti:Ei se mua ainakaan haittais. Ei siitä mitään haittaa ole, pikemminkin hyötyä, sillä perus mortalit eivät saa mitään skirmaajia(paitsi DoW duellistit, mutta ei niitä lasketa) ja tuleehan siihen armeijaan silloin vähän vaihteluakin. Ja tämä on sallittua Hordes of Chaos -kirjassa, siis ihan 6th edikan kaaoskirjassa, mutta ei WD listassa. Joku korjatkoon jos tuli virheitä.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
No niinpäs ne sitten näköjään meni tekemään, tarkistin juuri.Morhgoz kirjoitti:Petojen uusi FaQ muistaakseni kieltää sen petojen mortalin yhdistämisen...Warp-Rider kirjoitti:Ei se mua ainakaan haittais. Ei siitä mitään haittaa ole, pikemminkin hyötyä, sillä perus mortalit eivät saa mitään skirmaajia(paitsi DoW duellistit, mutta ei niitä lasketa) ja tuleehan siihen armeijaan silloin vähän vaihteluakin. Ja tämä on sallittua Hordes of Chaos -kirjassa, siis ihan 6th edikan kaaoskirjassa, mutta ei WD listassa. Joku korjatkoon jos tuli virheitä.
Hyödyt: saat monipuolisesti lössiä armeijaan tarvittaessa.
Haitat: GWn agentit saaattavat tulla kolkutteleen ovia ja ikkunoita.
Uuden kaaosopuksen ilmestymiseen asti, minä ainakin pidän silmät ummessa ja "leikin" etten olisi nähnyt sitä BoC faqta, saati sitten WD listaa ;)
Haitat: GWn agentit saaattavat tulla kolkutteleen ovia ja ikkunoita.
Uuden kaaosopuksen ilmestymiseen asti, minä ainakin pidän silmät ummessa ja "leikin" etten olisi nähnyt sitä BoC faqta, saati sitten WD listaa ;)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"