"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beasts And Mortals

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Aksu

Beasts And Mortals

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Mitäs sanoisitte, jos pelaisi (ihan vaan kaveriporukalla) Beastejä ja Mortaleita samassa armeijassa.
Mitä haittaa siitä olisi? Mitä hyötyä?
Pistäkää viestiä!
Drak
Viesti:

Re: Beasts And Mortals

Viesti Kirjoittaja Drak »

Ei se mua ainakaan haittais. Ei siitä mitään haittaa ole, pikemminkin hyötyä, sillä perus mortalit eivät saa mitään skirmaajia(paitsi DoW duellistit, mutta ei niitä lasketa) ja tuleehan siihen armeijaan silloin vähän vaihteluakin. Ja tämä on sallittua Hordes of Chaos -kirjassa, siis ihan 6th edikan kaaoskirjassa, mutta ei WD listassa. Joku korjatkoon jos tuli virheitä.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Warp-Rider kirjoitti:Ei se mua ainakaan haittais. Ei siitä mitään haittaa ole, pikemminkin hyötyä, sillä perus mortalit eivät saa mitään skirmaajia(paitsi DoW duellistit, mutta ei niitä lasketa) ja tuleehan siihen armeijaan silloin vähän vaihteluakin. Ja tämä on sallittua Hordes of Chaos -kirjassa, siis ihan 6th edikan kaaoskirjassa, mutta ei WD listassa. Joku korjatkoon jos tuli virheitä.
Petojen uusi FaQ muistaakseni kieltää sen petojen mortalin yhdistämisen...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Morhgoz kirjoitti:
Warp-Rider kirjoitti:Ei se mua ainakaan haittais. Ei siitä mitään haittaa ole, pikemminkin hyötyä, sillä perus mortalit eivät saa mitään skirmaajia(paitsi DoW duellistit, mutta ei niitä lasketa) ja tuleehan siihen armeijaan silloin vähän vaihteluakin. Ja tämä on sallittua Hordes of Chaos -kirjassa, siis ihan 6th edikan kaaoskirjassa, mutta ei WD listassa. Joku korjatkoon jos tuli virheitä.
Petojen uusi FaQ muistaakseni kieltää sen petojen mortalin yhdistämisen...
No niinpäs ne sitten näköjään meni tekemään, tarkistin juuri.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Hyödyt: saat monipuolisesti lössiä armeijaan tarvittaessa.

Haitat: GWn agentit saaattavat tulla kolkutteleen ovia ja ikkunoita.

Uuden kaaosopuksen ilmestymiseen asti, minä ainakin pidän silmät ummessa ja "leikin" etten olisi nähnyt sitä BoC faqta, saati sitten WD listaa ;)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”