EDIT: Olen tässä nyt melkein pääni puhki miettinyt, mitenköhän nuo piikit noissa käsissä toteuttaisi, tuo sininen käpälä/siniset kynnet combo näyttää tyhmältä, ideoita saa laittaa
Takaa:

Eestä:

Sivu(huomatkaa käsivarren blendaus(yritys))

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Imperiumin kaarti kirjoitti:Minulle nuo näyttävät keskeneräisiltä.
Ihan hienoltahan tuo näyttää. Ihon sävy on ehkä vähän outo.malkkis kirjoitti:Joo, elikkä olen nyt sitten daemoneja alkanut 40k puolella keräämään, ja tässä on nyt sitten puolivalmis
Valitettavasti ainoat GW:n maalit joita tässä yksilössä on käytetty, on ollut mithril silver(korjasimpa yhtä kohtaa pienellä määrällä skull whiteä), väristä voin sen verran kertoa että se oli Vallejon Model Color-sarjan Blue Violettia, jota lantrasin sitten Vallejon Matte Mediumiin,johonka lisäsin perstuntumalta sopivasti vettä). Tällä sitten washasin ihon(Touché GW, lälläslää, empäs tarvii teiän washeja!). Sininen sopii mielestäni kontrastiksi tuohon kivasti, ja kyllä tässä jonkinlaista perinnelookkia näihin on haettu(nykyiset daemonetet muistuttavat 2.edikan aikaisia melko paljon).Tuhis kirjoitti:Selän ja jalkojen iho on älyttömän hienon näköistä. Onkoks tätä lotrattu niillä uusilla GW:n dippiväreillä, joita myös washeiksi kutsutaan? Sininen on sinällään karseen sävyistä, mutta sopii hyvin tuohon, jos haet semmoista klassista demonettilookkia.

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.