"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusia daemonetteja, päivitetty

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
malkkis

Uusia daemonetteja, päivitetty

Viesti Kirjoittaja malkkis »

Joo, elikkä olen nyt sitten daemoneja alkanut 40k puolella keräämään, ja tässä on nyt sitten puolivalmis. Tämä on kolmas yritys, ja haluaisinkin lähinnä kommenttia ihosta ja sinisistä. Tuo pinkki IMO on tällä hetkellä aika kauhea, varmaan teenkin sen erilailla suraaviin figuihin. Tuo valujälki kasvoissa on huomattu, mutta vasta kun miniatyyrin olin maalannut. Lisäksi pinkkiä vähän eksyi, hmm, rinnukselle. Beissi on vielä ihan kesken, tuolla lähinnä testasinkin väriteemani toimivuutta. Aikaa figuun on käytetty 10-20min(Ja nuo hiukset, nuo hiukset, ei niiden väriliukuma noin huono ole, syytän kameraa) Kommenttia ja (rakentavaa) kritiikkiä halutaan totta kai(jos nyt sitten tässä vaiheessa sitä voi antaa)

EDIT: Olen tässä nyt melkein pääni puhki miettinyt, mitenköhän nuo piikit noissa käsissä toteuttaisi, tuo sininen käpälä/siniset kynnet combo näyttää tyhmältä, ideoita saa laittaa

Takaa:
Kuva

Eestä:
Kuva

Sivu(huomatkaa käsivarren blendaus(yritys))
Kuva
Viimeksi muokannut malkkis, Su 15.06.2008 15:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://fantasymaps.files.wordpress.com/ ... ld_map.jpg
Mielenkiintoista, että tuo peikkola on tuossa Suomen kohdilla(Vinkki: maailmankartta)
Weedeeo

Re: Uusia daemonetteja

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Minulle tuo näyttää keskeneräisiltä, koska se onkin vasta puolivalmis. Ihan hieno kuitenkin.
Viimeksi muokannut Weedeeo, La 14.06.2008 18:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Imperiumin kaarti kirjoitti:Minulle nuo näyttävät keskeneräisiltä.
malkkis kirjoitti:Joo, elikkä olen nyt sitten daemoneja alkanut 40k puolella keräämään, ja tässä on nyt sitten puolivalmis
Ihan hienoltahan tuo näyttää. Ihon sävy on ehkä vähän outo.
Tuhis

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

Selän ja jalkojen iho on älyttömän hienon näköistä. Onkoks tätä lotrattu niillä uusilla GW:n dippiväreillä, joita myös washeiksi kutsutaan? Sininen on sinällään karseen sävyistä, mutta sopii hyvin tuohon, jos haet semmoista klassista demonettilookkia.
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
malkkis

Tuhis kirjoitti:Selän ja jalkojen iho on älyttömän hienon näköistä. Onkoks tätä lotrattu niillä uusilla GW:n dippiväreillä, joita myös washeiksi kutsutaan? Sininen on sinällään karseen sävyistä, mutta sopii hyvin tuohon, jos haet semmoista klassista demonettilookkia.
Valitettavasti ainoat GW:n maalit joita tässä yksilössä on käytetty, on ollut mithril silver(korjasimpa yhtä kohtaa pienellä määrällä skull whiteä), väristä voin sen verran kertoa että se oli Vallejon Model Color-sarjan Blue Violettia, jota lantrasin sitten Vallejon Matte Mediumiin,johonka lisäsin perstuntumalta sopivasti vettä). Tällä sitten washasin ihon(Touché GW, lälläslää, empäs tarvii teiän washeja!). Sininen sopii mielestäni kontrastiksi tuohon kivasti, ja kyllä tässä jonkinlaista perinnelookkia näihin on haettu(nykyiset daemonetet muistuttavat 2.edikan aikaisia melko paljon).
Mielenkiintoista, että tuo peikkola on tuossa Suomen kohdilla(Vinkki: maailmankartta)
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Kiva näkönen iho tosiaan, semmonen mystinen lookki. Koitappa sopisiko keltaset tai vihreät silmät paremmin tuohon.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
malkkis

Noniin, tässä on nyt tämä aamu tullut taas räpelleltyä maalauspöydän ääressä, ja olenkin saanut nyt sitten pari samalle tasolle kuin tuo ensimmäinen(tuntuu menevän "hieman" speedpaintiksi, mutta hyvähän olisi saada kaikki noi maalattua, tuli meinaan Warseerissäkin ilmoittauduttua Tale of 40K Painterssiin). Silmiin olen nyt sitten kokeillut Vallejon Electric Blueta pohjalle, washattu Vallejon Gold Yellowilla. Torven metalli taasen on mithril silver + pinkki washi Noihin täytynee nyt vielä jotain tehdä.Kuva tuosta märkäpaletistani. Se on tuommoinen märkä blisterin vaahtomuovi(vähän vessapaperiakin, johtuen kupin muodosta) pohjalla, jonka päälle olen leivinpaperit pistänyt. Kupin taas valitsin siksi, että tuo perhana on tuommonen kannellinen yksilö. Kuvissa taas on jouduttu kelin takia käyttämään keinovaloa. Kai mä noi huomiseks viimeistelen, jos vaikka sais jopa lakkoihinkin ihan. Baseista vielä senverran, että pistän nuo nököttämään aniliininpunaisella hiekalla, osalle sitten vähän laattaa. Pahoittelen huonoja kuvia, sitten kun sää selkenee, otan luonnonvalossa paremmat.

Yhteiskuvaa tuoreimmista:
Kuva

Kuva torvesta:
Kuva

Toinen 'nette sama kuvakulma:
Kuva

Tuossa sitten yksittäiskuvaa tosta toisesta 'netestä:
Kuva

Joo, ja kommenttia saa(lue: Pitää, jos se on rakentavaa) laittaa.
Hammerheart

Re: Uusia daemonetteja, päivitetty

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Minusta noissa on semmoinen hauskan eteerinen tunnelma, mikä sopii hyvin demoneihin.

Hiukan hankala antaa muuten mitään erityisen rakentavaa kritiikkiä, kun ei tiedä millaisia noista tulee valmiina eli että mitkä osat ovat kesken, mutta yritetään. Hieman rajumpia darklinejä voisi harkita käyttävänsä noissa kohdissa, missä iho ja panssari (tai mikä nyt onkaan) kohtaavat ja nämä uudet vaikuttavat sotkuisemmilta kuin tuo ensimmäinen (ihonsa puolesta siis). Valujälkiä voisi ottaa huolellisemmin pois - tuolla "Toinen 'nette sama kuvakulma"-jampalla on hiuksissaan hirviä klöntti spruenpätkää ja olkapäässäkin näkyy samaisella neidillä olevan jotain häikkää.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”