että niitä olisi tehty enemmän kuin nuo kuusi. Missä ovat loput, montako niitä on, onko minulla sellainen takapihallani? Imperiumille/Eldareille on nyt taas mahdollisuus lasauttaa Caatanat taivaan tuuliin ja tuhota koko necrontyr-jämäpalat atomeiksi. Mwahahaa!Somehow six Fortresses out of however many that were originally created were left abandoned
Mahdollisia Blackstone Fortresseja jäljellä?
Mahdollisia Blackstone Fortresseja jäljellä?
Lexicanum tietää kertoa
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Re: Mahdollisia Blackstone Fortresseja jäljellä?
En itse ole kuullut muuta kun niistä kuudesta. Kaksi niistä on Aapo The Spoilerin hallussa, loput neljä yksinkertaisesti hajosivat tuhannen päreiksi Gothic- sektorin sodan loputtua.I Ride in a Dragon kirjoitti:Lexicanum tietää kertoa
että niitä olisi tehty enemmän kuin nuo kuusi. Missä ovat loput, montako niitä on, onko minulla sellainen takapihallani? Imperiumille/Eldareille on nyt taas mahdollisuus lasauttaa Caatanat taivaan tuuliin ja tuhota koko necrontyr-jämäpalat atomeiksi. Mwahahaa!Somehow six Fortresses out of however many that were originally created were left abandoned
edit: Aapon 13 mustan ristiretken aikana toinen BSF taidettiin tuhota necrojen toimesta.