"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mahdollisia Blackstone Fortresseja jäljellä?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Mahdollisia Blackstone Fortresseja jäljellä?

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Lexicanum tietää kertoa
Somehow six Fortresses out of however many that were originally created were left abandoned
että niitä olisi tehty enemmän kuin nuo kuusi. Missä ovat loput, montako niitä on, onko minulla sellainen takapihallani? Imperiumille/Eldareille on nyt taas mahdollisuus lasauttaa Caatanat taivaan tuuliin ja tuhota koko necrontyr-jämäpalat atomeiksi. Mwahahaa!
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Hartman

Re: Mahdollisia Blackstone Fortresseja jäljellä?

Viesti Kirjoittaja Hartman »

I Ride in a Dragon kirjoitti:Lexicanum tietää kertoa
Somehow six Fortresses out of however many that were originally created were left abandoned
että niitä olisi tehty enemmän kuin nuo kuusi. Missä ovat loput, montako niitä on, onko minulla sellainen takapihallani? Imperiumille/Eldareille on nyt taas mahdollisuus lasauttaa Caatanat taivaan tuuliin ja tuhota koko necrontyr-jämäpalat atomeiksi. Mwahahaa!
En itse ole kuullut muuta kun niistä kuudesta. Kaksi niistä on Aapo The Spoilerin hallussa, loput neljä yksinkertaisesti hajosivat tuhannen päreiksi Gothic- sektorin sodan loputtua.

edit: Aapon 13 mustan ristiretken aikana toinen BSF taidettiin tuhota necrojen toimesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”