"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

zer0n rotta +delf blogi »päivitys 29.8«

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Weeman

Re: zer0n rottasirkus! »päivitys 28.6«

Viesti Kirjoittaja Weeman »

zer0Edit:

Weeman kirjoitti:NAm ihan kuin tuon ihossa olisi kiinni namipalleroita....:P

Tämähän se oli hyödyllinen ja rakentava palaute, yritetäänpäs vähän parempaa palautetta antaa ensi kerralla, jookos?
Anteeksi. Tämä oli siis minun pikkuveljeni (ikä 12v) joka selailee aina sotavasaraa(yleensä omalla accountilla) mutta nyt minun accountti oli kirjautuneena sisään ja hän ei sitä huomannut ja vetele tavan omaisiaan.
(Tämä selitys johtui siitä ettette pitäisi minua minään 10v kakarana joka terrorisoi foorumia.) No kuitenkin. Von minä tuota sinun pyytämääsi asiallista kommenttiakin antaa.

Teemana olet tyytynyt varsin tavanomaiseen. Tämä ei siis ole huono juttu ei rotille sopisikaan oikeen muu turkki kuin harmaa. Kaavun väri on omaan silmään varsin likainen ja "rottamainen" joka sopii hyvin niille. No kuitenkin Maalaus jälki on semmoista keskiluokkaa parempaa pelipöytää.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
zer0
Viesti:

Re: zer0n rottasirkus! »päivitys 29.6«

Viesti Kirjoittaja zer0 »

Keksin mielestäni suht hienon ihon ja heti piti kokeilla, sama rotta kuin eilenkin, mutta eri iho.

Kuva

Kuva

Kuva
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
Lefaa

Viesti Kirjoittaja Lefaa »

Nonih, nyt näyttää jo hyvältä! Kuitenkin, edelleen tuo kiilto on tuolla. Toinen mikä minusta vaatisi jotain vielä, on tuo.. juttu sen kasvoissa, siis tuo iso paise josta lähtee metallilonkeroita.. :D

Jotenkin se vielä pistää esille, vaikka muuten onkin jo ihan hyvää tasoa.

Keep up the good work.
Sellasta se on.
Weeman

Joo toihan itse asiassa hieno. Ootkos käyttäny tossa inkkiä?
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
zer0
Viesti:

Weeman kirjoitti:Joo toihan itse asiassa hieno. Ootkos käyttäny tossa inkkiä?
Juu, ihon kaava: alle bestial brown, sitten päälle dwarf flesh jättäen syvennykset ruskeiksi, elf flesh drybrush ja sitten vedellä ohennettu bron ink (1:1), tarvittaessa toinen kerros inkkiä.
Ja voíla teillä on ölli mölli iho a'la zer0 ;)
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Weeman

Kannattaa testaa jatkossa niitä uusia washeja niin ei kiillä kuulemma yhtään. Noihinkin vaan mattalakkaus päälle niin eivät nekään kiiltäisi.
zer0
Viesti:

Weeman kirjoitti:Kannattaa testaa jatkossa niitä uusia washeja niin ei kiillä kuulemma yhtään. Noihinkin vaan mattalakkaus päälle niin eivät nekään kiiltäisi.
Nii-in mutta, kun en millään haluaisi ostaa mattalakkaa, koska en tiedä mikä niistä on hyvä. Onhan niitä joskus tullut katseltua, mutta olen täällä vähän sellaista huhua kuullut, että kaikki eivät ole hyviä. Jos joku ystävällisesti linkittäisi minulle tietoja jostain joka on todettu hyväksi.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Nonnih! Hyvän näköinen tämä uudempi versio.
Hieman vedellä laimennettua inkkiä vielä noihin silmän alla oleviin metalliputkiin niin se on siinä. Tuon katkenneen sormen voisi myös washata red inkillä tai vastaavalla, mutta tämä vain minun mielipiteeni. =)

Selässä olevat paiseet ovat nättejä, tahtoisi tietää reseptin tuohon.

Btw, mitä tavaraa tuo ogren basessa oleva puska on? Kivan näköistä, voisi itsekin harkita tuommoista.
zer0
Viesti:

Drakken kirjoitti:Nonnih! Hyvän näköinen tämä uudempi versio.
Hieman vedellä laimennettua inkkiä vielä noihin silmän alla oleviin metalliputkiin niin se on siinä. Tuon katkenneen sormen voisi myös washata red inkillä tai vastaavalla, mutta tämä vain minun mielipiteeni. =)

Selässä olevat paiseet ovat nättejä, tahtoisi tietää reseptin tuohon.

Btw, mitä tavaraa tuo ogren basessa oleva puska on? Kivan näköistä, voisi itsekin harkita tuommoista.
Kiitos kommentista. Niitä putkia minun varmaan pitääkin vähän washata ja ehkä tuohon sormeenkin voisi inkin sekoitella.

Selässä olevat paiseet: 1.koko paise Liche Purplella. 2. Sunburst Yellowlla lilan päälle jättäen lilaa näkyviin jonkun verran paiseen tyvestä (vähän kuin tuoretta mätää tjsp.), maalaa keltaisen ja lilan rajakohtaan ohut kerros keltaista, jotta se lila kuultaa sieltä alta. 3. Gloss varnishia pari kerrosta päälle (itseltäni ei löytynyt joten käytin erikeeper + vesi yhdistelmää, varo ettet tee sekoituksesta liian litkua laittamalla liikaa vettä) 4. Lopuksi koko paiseen päälle ohut kerros brown inkkiä.

Muista, että harjoittelet noita johonkin (teet vaikka pieniä GS möykkyjä, jotka maalaat) ennen kuin teet sen figuusi (en halua ottaa vastuuta figusi pilaamisesta, jos et onnistukkaan ;) )

Jaa puska vai mikä se oli... siis olen ostanut sitä stadin Hobby Pointista, valmistaja on Noch ja tuotteen nimi on Classic-Foliage. Löytyy purua ja kaikenlaista muuta muotoa ja värejä mutta, kun mainitsin myyjälle sen tulevaan GW tuotteisiin, hän sanoi minulle, että sellainen yhtenäinen harsomainen levy on paras ja kustannustehokkain. Jos isoja puskia rupeaa tekemään sinne pitää ensin kuulemma laittaa vaikka vähän styroksia sisään, ettei menee turhaan hukkaan tavaraa. Hinta oli jotain 12€ ja risat. Jos et ole ennen kyseisessä paikassa käynyt kyseistä tavaraa löytyy alakerrasta, kassan takaa.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Kai muistit heittää mäntysuopaan kuvaussessioiden päätteeksi?
zer0
Viesti:

Icecube kirjoitti:Kai muistit heittää mäntysuopaan kuvaussessioiden päätteeksi?
ouch that did hurt!

Kaveri ei näköjään koskaan ole kuullut rakentavasta palautteesta vaan dissaa toisia ihan huoletta. Ehkä itse olet joku v***n mestarimaalari, joka voittaa GD:n mennen tulle tjsp. Mutta minä laitan figuistani kuvia tänne, koska en ole loistava maalari ja haluan rakentavaa kommenttia paremmilta maalareilta ja tietysti muiltakin, jotta voin kehittyä maalaamisessa, mutta kiitos, kun pudotit ylpeyteni täysin nolliin! Taidankin tästä sitten heittää figuni roskiin ja palkata sinut maalaamaan itselleni toiset kun itse olet niin über maalaaja.

Ps. On täällä nähty mielestäni paljon huonommminkin maalattuja figuja, ei millään pahalla muita kohtaan.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Tää keskustelupalsta nykyään aivan läppä, kukaan tunnu osaavan sanoa mitään negatiivista mistään ja modet pidä mistään huolta. 95% kommenteista voisi poistaa armoitta, lukien omani. "Mukavaa pelipöytä tasoa" "Ihan hyviä, en löydä mitään parannettavaa."
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Icecube kirjoitti:kukaan tunnu osaavan sanoa mitään negatiivista mistään ja modet pidä mistään huolta. 95% kommenteista voisi poistaa armoitta, lukien omani. "Mukavaa pelipöytä tasoa" "Ihan hyviä, en löydä mitään parannettavaa."
Oon samaa mieltä, turhan paljon on vain noita "Hyvää pelipöytä tasoa" yms kommentteja.
Viimeisimmän päivitylsen rotan iho on mukavan likaisen näköistä, mutta turkit kaipaa kipeesti korostuksia.
Jääkuutio, ei sinunkaan kommenttisi ole kovikaan rakentavia olleet.Lähinnä olet turhaan murentanut muiden itsetuntoa..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Justice

Viesti Kirjoittaja Justice »

Vaikka tämä olisi sinusta on kuinka läppä, niin pidäppä se ihan omana tietona, ja mene muualle sitä omaa ahdistusta purkamaan kiitos.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Justice kirjoitti:Vaikka tämä olisi sinusta on kuinka läppä, niin pidäppä se ihan omana tietona, ja mene muualle sitä omaa ahdistusta purkamaan kiitos.
Agreed.

Aika järkyttävää, että noinkin vanha jäsen alentuu tuommoiseen. Nostattaa pari kuukautta vanha ketju tuollaisen komentin takia..?

Läppä? Tässäkin topicissa on kyllä tullut rakentavaa palautetta ja kommentia monelta tasolta... Tuon kaltaiset kommentit eivät kyllä paranna keskustelualueen tasoa alkuunkaan...
Toivotaan nyt kuitenkin, ettei tästä nyt synny tämän pahempaa flame-waria ja hyvä blogi saa pysyä lukottomana, sillä Zer0lla on vielä se toinenkin rat ogre maalaamatta.
zer0
Viesti:

Re: zer0n rotta +delf blogi »päivitys 29.8«

Päivitystä tulee pitkästä aikaa, mutta tällä kertaa ei ole rottia. Nimittäin nyt kesällä on ollut vähän peliputki päällä maalaamisen sijasta (etenkin nyt, kun uudet delffit tulivat). Mutta kesän alussa speedpainttasin loput neljä Dark Rideria, ensimmäisen maalasin joskus vuonna kivi ja keppi.

Nyt uuden kirjan tultua päätin niille tehdä wysiwyg in takia kilvet, ettei kukaan ala valittamaan, jos otan niille kilvet. Pientä freehandya yritin niihin kilpiin säätää, mutta ei sitä hieman päälle tunnissa minun taidoillani ihmeitä tehdä. Tässä nyt kuitenkin kuvat.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuvien laatu ei ole päätä huimaava, mutta nopeasti ne vain räpsäisin. Nyt olen saanut vähän maalausintoa päälle, joten seuraavaksi seitsemän shadea ja röpötin ja sitten vasta on vuorossa rottia. Pahotteluni aikaisista mutta tyhjistä lupauksista. Enköhän minä ne rat ogret ja ruttomunkit ennen joulua valmiiksi saa... toivottavasti, katsotaan nyt miten saan muut harrastukset ja lukion sovitettua aikatauluun.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”