Drakken kirjoitti:Nonnih! Hyvän näköinen tämä uudempi versio.
Hieman vedellä laimennettua inkkiä vielä noihin silmän alla oleviin metalliputkiin niin se on siinä. Tuon katkenneen sormen voisi myös washata red inkillä tai vastaavalla, mutta tämä vain minun mielipiteeni. =)
Selässä olevat paiseet ovat nättejä, tahtoisi tietää reseptin tuohon.
Btw, mitä tavaraa tuo ogren basessa oleva puska on? Kivan näköistä, voisi itsekin harkita tuommoista.
Kiitos kommentista. Niitä putkia minun varmaan pitääkin vähän washata ja ehkä tuohon sormeenkin voisi inkin sekoitella.
Selässä olevat paiseet: 1.koko paise Liche Purplella. 2. Sunburst Yellowlla lilan päälle jättäen lilaa näkyviin jonkun verran paiseen tyvestä (vähän kuin tuoretta mätää tjsp.), maalaa keltaisen ja lilan rajakohtaan ohut kerros keltaista, jotta se lila kuultaa sieltä alta. 3. Gloss varnishia pari kerrosta päälle (itseltäni ei löytynyt joten käytin erikeeper + vesi yhdistelmää, varo ettet tee sekoituksesta liian litkua laittamalla liikaa vettä) 4. Lopuksi koko paiseen päälle ohut kerros brown inkkiä.
Muista, että harjoittelet noita johonkin (teet vaikka pieniä GS möykkyjä, jotka maalaat) ennen kuin teet sen figuusi (en halua ottaa vastuuta figusi pilaamisesta, jos et onnistukkaan ;) )
Jaa puska vai mikä se oli... siis olen ostanut sitä stadin Hobby Pointista, valmistaja on Noch ja tuotteen nimi on Classic-Foliage. Löytyy purua ja kaikenlaista muuta muotoa ja värejä mutta, kun mainitsin myyjälle sen tulevaan GW tuotteisiin, hän sanoi minulle, että sellainen yhtenäinen harsomainen levy on paras ja kustannustehokkain. Jos isoja puskia rupeaa tekemään sinne pitää ensin kuulemma laittaa vaikka vähän styroksia sisään, ettei menee turhaan hukkaan tavaraa. Hinta oli jotain 12€ ja risat. Jos et ole ennen kyseisessä paikassa käynyt kyseistä tavaraa löytyy alakerrasta, kassan takaa.