"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Southlands 2,25k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Aco

Southlands 2,25k

Viesti Kirjoittaja Aco »

Mulla oli taas tylsää niin kyhäsin tälläisen listan Southlands -liskoilleni.

Skink chief, Stegadon helm, spear *rides stegadon
99

Skink chief, Cloack, additional HW, shield, light armor
94

Skink priest, lvl2, Diadem
135

Skink priest, lvl2, scroll
125

Skink priest, lvl2, Tepok
120

30 Skink cohort, FC, shields
235

30 Skink cohort, FC, shields
235

10 Skink, blowpipes
60

10 Skink, blowpipes
60

2 Jungle swarm
120

3 Kroxigor

174

3 Kroxigor

174

5 Horned one, Sotek, musician
142

3 Terradon
105

Stegadon
235

2 Salamander hunting pack
130

2243

Vapaa kommentointi, tänään kokeilen käytännössä ja kerron sitten vaikka miten kävi.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Aco

Re: Southlands 2,25k

Viesti Kirjoittaja Aco »

0-20 pataan perusjuustolta VC:ltä (vamppyribunkkeri, regeritarit, wraitheja, vargulf...), luovutin vuoron 3 jälkeen vaikka todennäköisesti olisi solid tappioksi jäänyt. Kaksi irkulla tullutta wind of deathia, kroxigorien moattu terrori kenraalin edessä ja 2 miscastia tuhosivat nopeasti kaikki mahdollisuudet tehdä yhtään mitään. No can do, pitäisi ilmeisesti pelata demoneilla.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Aco kirjoitti:0-20 pataan perusjuustolta VC:ltä (vamppyribunkkeri, regeritarit, wraitheja, vargulf...), luovutin vuoron 3 jälkeen vaikka todennäköisesti olisi solid tappioksi jäänyt. Kaksi irkulla tullutta wind of deathia, kroxigorien moattu terrori kenraalin edessä ja 2 miscastia tuhosivat nopeasti kaikki mahdollisuudet tehdä yhtään mitään. No can do, pitäisi ilmeisesti pelata demoneilla.
Joo, no yllättäen undeadit ja muut fearia causaavat vastustajat ovat vaikea vastus ld7, vaikkakin coldblooded, joukoille.

Mitä jos pudottaisit pari shamaania ja ottaisit saurus bsb, ellei tämä riko teemaa pahasti. Saisit yhdelle ryhmällesi sen ld8 ja saisit charrun joka osaisi tapella. Ehkä jopa Cold one alle niin saisit ryhmän immuuniksi fearille ( ja stega hero sitten toiseen ryhmään, eiks? :) )

vaikka Horned Onet on pirun tyylikäs valinta, luulen että Terradonit olisivat parempi vaihtoehto niiden tilalle :(. T2 niin hintavalla cavalryllä on vääryys. btw, saako ratsutkin sen lisä -Attackin Sotekista?

Lopuilla pisteillä 3. salamanteri , Tiputa swarmit ja tee Roskakoreista 4:n kokoset?

Itse olen tässä mietiskellyt kuinka pahasti 40 vahvuinen cohortti yksikkö saurus bsbllä, Stega chieffillä ja Shield of mirrored pool chieffillä ottaisi pataan. Veikkaan että ottaisi pataan ja lujaa :P
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Suosittelen red hostia jos haluat koittaa riviskinkkejä.

Swarmit on kyllä melko kuraa tässä uudessa edikassa kun ovat hinnoiteltu 6th edikan pohjalta. Sulaa mokoma este vuorossa.
No pain no gain.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kyllä mie tiedän että melkein kaikki tässä listassa on kuraa =) Tarkoitus olisi päästä pelaamaan jokaisella pelin osa-alueella ja pelata yksiköitä joita ei muuten näe missään.

Swarmien rooli muuttui 7 edikkaan hidasteesta countteriksi. Käyttökelpoisiahan se ei niistä tee =)
Itse olen tässä mietiskellyt kuinka pahasti 40 vahvuinen cohortti yksikkö saurus bsbllä, Stega chieffillä ja Shield of mirrored pool chieffillä ottaisi pataan. Veikkaan että ottaisi pataan ja lujaa :P
Joo itsekin olen miettinyt näitä megablokkeja liskoilla, mutta ei ne tule toimimaan =) slanni + 2 stegaa + temple guardia/10+ kroxia?
kanitsia

Viesti Kirjoittaja kanitsia »

30 Skinkin blokit kuulostaa vähän liian isoilta, vaikka heikkoja ovatkin. Eikö semmoinen 25 kuitenkin olisi tarpeeksi, jos ei ampumista ole luvassa? Vapautuneilla pisteillä sitten vaikka yksi skirmisher ryhmä lisää.

Sitten vielä mietityttävät nuo kahden kokoiset swarmit ja salamanterit, ensimmäisiä pitäisi minusta olla vähintään neljä. Salamantereita sitten se kolme, ovat sen verran kovia.
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Aco kirjoitti:Kyllä mie tiedän että melkein kaikki tässä listassa on kuraa =) Tarkoitus olisi päästä pelaamaan jokaisella pelin osa-alueella ja pelata yksiköitä joita ei muuten näe missään.

Swarmien rooli muuttui 7 edikkaan hidasteesta countteriksi. Käyttökelpoisiahan se ei niistä tee =)
Joo itsekin olen miettinyt näitä megablokkeja liskoilla, mutta ei ne tule toimimaan =) slanni + 2 stegaa + temple guardia/10+ kroxia?
paljon mahdollista. Viimestään johonkin Vamppeihin/ tomb kunkkuihin/ demoneihin kaatuu.

Khyl mää aattelin pari peliä tommosella ultimate paska ryhmällä pelata. Viel pari skinkki lootaa niin se ois siinä =D

Southland- listojen pitäisi vissiin olla tyyliin 1000 skinkkiä, 6 lentoliskoa, 8 roskakoria, slann+ apupappi ja 6 samalanteria että voi voittaa:( Eli siis normi Lustria-lista :/
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Juhaaha kirjoitti:
Southland- listojen pitäisi vissiin olla tyyliin 1000 skinkkiä, 6 lentoliskoa, 8 roskakoria, slann+ apupappi ja 6 samalanteria että voi voittaa:( Eli siis normi Lustria-lista :/
No voi sentään iloita skinkkien short boweista. Slannitkaan ei kai voi olla kuin 4th gen. ja ei saa JSoDia.
No pain no gain.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”