Southlands 2,25k
Southlands 2,25k
Mulla oli taas tylsää niin kyhäsin tälläisen listan Southlands -liskoilleni.
Skink chief, Stegadon helm, spear *rides stegadon
99
Skink chief, Cloack, additional HW, shield, light armor
94
Skink priest, lvl2, Diadem
135
Skink priest, lvl2, scroll
125
Skink priest, lvl2, Tepok
120
30 Skink cohort, FC, shields
235
235
10 Skink, blowpipes
60
10 Skink, blowpipes
60
2 Jungle swarm
120
3 Kroxigor
174
3 Kroxigor
174
5 Horned one, Sotek, musician
142
3 Terradon
105
Stegadon
235
2 Salamander hunting pack
130
2243
Vapaa kommentointi, tänään kokeilen käytännössä ja kerron sitten vaikka miten kävi.
Skink chief, Stegadon helm, spear *rides stegadon
99
Skink chief, Cloack, additional HW, shield, light armor
94
Skink priest, lvl2, Diadem
135
Skink priest, lvl2, scroll
125
Skink priest, lvl2, Tepok
120
235
235
10 Skink, blowpipes
60
10 Skink, blowpipes
60
2 Jungle swarm
120
3 Kroxigor
174
3 Kroxigor
174
5 Horned one, Sotek, musician
142
3 Terradon
105
Stegadon
235
2 Salamander hunting pack
130
2243
Vapaa kommentointi, tänään kokeilen käytännössä ja kerron sitten vaikka miten kävi.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Re: Southlands 2,25k
0-20 pataan perusjuustolta VC:ltä (vamppyribunkkeri, regeritarit, wraitheja, vargulf...), luovutin vuoron 3 jälkeen vaikka todennäköisesti olisi solid tappioksi jäänyt. Kaksi irkulla tullutta wind of deathia, kroxigorien moattu terrori kenraalin edessä ja 2 miscastia tuhosivat nopeasti kaikki mahdollisuudet tehdä yhtään mitään. No can do, pitäisi ilmeisesti pelata demoneilla.
Joo, no yllättäen undeadit ja muut fearia causaavat vastustajat ovat vaikea vastus ld7, vaikkakin coldblooded, joukoille.Aco kirjoitti:0-20 pataan perusjuustolta VC:ltä (vamppyribunkkeri, regeritarit, wraitheja, vargulf...), luovutin vuoron 3 jälkeen vaikka todennäköisesti olisi solid tappioksi jäänyt. Kaksi irkulla tullutta wind of deathia, kroxigorien moattu terrori kenraalin edessä ja 2 miscastia tuhosivat nopeasti kaikki mahdollisuudet tehdä yhtään mitään. No can do, pitäisi ilmeisesti pelata demoneilla.
Mitä jos pudottaisit pari shamaania ja ottaisit saurus bsb, ellei tämä riko teemaa pahasti. Saisit yhdelle ryhmällesi sen ld8 ja saisit charrun joka osaisi tapella. Ehkä jopa Cold one alle niin saisit ryhmän immuuniksi fearille ( ja stega hero sitten toiseen ryhmään, eiks? :) )
vaikka Horned Onet on pirun tyylikäs valinta, luulen että Terradonit olisivat parempi vaihtoehto niiden tilalle :(. T2 niin hintavalla cavalryllä on vääryys. btw, saako ratsutkin sen lisä -Attackin Sotekista?
Lopuilla pisteillä 3. salamanteri , Tiputa swarmit ja tee Roskakoreista 4:n kokoset?
Itse olen tässä mietiskellyt kuinka pahasti 40 vahvuinen cohortti yksikkö saurus bsbllä, Stega chieffillä ja Shield of mirrored pool chieffillä ottaisi pataan. Veikkaan että ottaisi pataan ja lujaa :P
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Suosittelen red hostia jos haluat koittaa riviskinkkejä.
Swarmit on kyllä melko kuraa tässä uudessa edikassa kun ovat hinnoiteltu 6th edikan pohjalta. Sulaa mokoma este vuorossa.
Swarmit on kyllä melko kuraa tässä uudessa edikassa kun ovat hinnoiteltu 6th edikan pohjalta. Sulaa mokoma este vuorossa.
No pain no gain.
Kyllä mie tiedän että melkein kaikki tässä listassa on kuraa =) Tarkoitus olisi päästä pelaamaan jokaisella pelin osa-alueella ja pelata yksiköitä joita ei muuten näe missään.
Swarmien rooli muuttui 7 edikkaan hidasteesta countteriksi. Käyttökelpoisiahan se ei niistä tee =)
Swarmien rooli muuttui 7 edikkaan hidasteesta countteriksi. Käyttökelpoisiahan se ei niistä tee =)
Joo itsekin olen miettinyt näitä megablokkeja liskoilla, mutta ei ne tule toimimaan =) slanni + 2 stegaa + temple guardia/10+ kroxia?Itse olen tässä mietiskellyt kuinka pahasti 40 vahvuinen cohortti yksikkö saurus bsbllä, Stega chieffillä ja Shield of mirrored pool chieffillä ottaisi pataan. Veikkaan että ottaisi pataan ja lujaa :P
30 Skinkin blokit kuulostaa vähän liian isoilta, vaikka heikkoja ovatkin. Eikö semmoinen 25 kuitenkin olisi tarpeeksi, jos ei ampumista ole luvassa? Vapautuneilla pisteillä sitten vaikka yksi skirmisher ryhmä lisää.
Sitten vielä mietityttävät nuo kahden kokoiset swarmit ja salamanterit, ensimmäisiä pitäisi minusta olla vähintään neljä. Salamantereita sitten se kolme, ovat sen verran kovia.
Sitten vielä mietityttävät nuo kahden kokoiset swarmit ja salamanterit, ensimmäisiä pitäisi minusta olla vähintään neljä. Salamantereita sitten se kolme, ovat sen verran kovia.
paljon mahdollista. Viimestään johonkin Vamppeihin/ tomb kunkkuihin/ demoneihin kaatuu.Aco kirjoitti:Kyllä mie tiedän että melkein kaikki tässä listassa on kuraa =) Tarkoitus olisi päästä pelaamaan jokaisella pelin osa-alueella ja pelata yksiköitä joita ei muuten näe missään.
Joo itsekin olen miettinyt näitä megablokkeja liskoilla, mutta ei ne tule toimimaan =) slanni + 2 stegaa + temple guardia/10+ kroxia?Itse olen tässä mietiskellyt kuinka pahasti 40 vahvuinen cohortti yksikkö saurus bsbllä, Stega chieffillä ja Shield of mirrored pool chieffillä ottaisi pataan. Veikkaan että ottaisi pataan ja lujaa :P
Khyl mää aattelin pari peliä tommosella ultimate paska ryhmällä pelata. Viel pari skinkki lootaa niin se ois siinä =D
Southland- listojen pitäisi vissiin olla tyyliin 1000 skinkkiä, 6 lentoliskoa, 8 roskakoria, slann+ apupappi ja 6 samalanteria että voi voittaa:( Eli siis normi Lustria-lista :/
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
No voi sentään iloita skinkkien short boweista. Slannitkaan ei kai voi olla kuin 4th gen. ja ei saa JSoDia.Juhaaha kirjoitti:
Southland- listojen pitäisi vissiin olla tyyliin 1000 skinkkiä, 6 lentoliskoa, 8 roskakoria, slann+ apupappi ja 6 samalanteria että voi voittaa:( Eli siis normi Lustria-lista :/
No pain no gain.