Jos teillä on vaikeuksia ymmärtää jotain engaltilaisia warhammeriin liittyviä sanoja, niin sivulta (joka on ylä puolella) voi katsoa niiden merkitykset.
keräilijät joilla ongelmia englannissa
-
daemon slayer
- Viesti:
keräilijät joilla ongelmia englannissa
http://www.co.jyu.fi/~np/rpg/misc/ropekaannokset.html
Jos teillä on vaikeuksia ymmärtää jotain engaltilaisia warhammeriin liittyviä sanoja, niin sivulta (joka on ylä puolella) voi katsoa niiden merkitykset.

elämäni koostuu warhammerista. Te taas sanotte: "hanki uusi elämä!"
-
Skaven Lord
-
Skavengeneral
Tuosta sivusta ei kyllä ole paljoa mitään hyötyä warhammerissa (paitsi jos joku haluaa puhua aseista suomenkielisillä nimillä, mutta jos haluaa niin voi lukea "Johdatus strategiapeleihin"-kirjan (ja nauraa)) enemmän ehkä RPG:ssä, jos siinäkään.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
- The Captain
- Valvoja
Eipä kannata ihan kritiikittä suhtautua tuohonkaan saittiin. Itse sotahistorian harrastajana olen törmännyt mitä omituisimpiin "tiedonlähteisiin", ja AD&D:stä/D&D:stä vedetyt määritelmät eivät välttämättä vastaa totuutta...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Henri Ketonen
- The Captain
- Valvoja
Varsta on kyllä ihan oikein - jostain syystä siitä vain tulee aina mieleen viljanpuimisväline (joka se alun perin olikin, aivan kuten nunchakukin; väline vain on kehittynyt hieman eri tavalla kahden maanosan välillä...).
Hmm... täytyisiköhän saman tien katsastaa koko lista, ettei tarvitse kommentoida jokaista erikseen...
En taida jaksaa.
Hmm... täytyisiköhän saman tien katsastaa koko lista, ettei tarvitse kommentoida jokaista erikseen...
En taida jaksaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Teonanacatl