Mordheimiä Ropeconissa '08

Drak
Viesti:

Re: Mordheimiä Ropeconissa '08

Viesti Kirjoittaja Drak »

Meikäläisellä ei nyt ole hirveästi aikaa ruveta järkkäämään mitään tapahtumaa mordheimiin näin pienellä varoitusajalla, lisäksi vasta toista kertaa olen coniin tulossa niin ei ole järjestelyistäkään mitään hajua. Joku muu saa, jos haluaa niin ottaa tämän tehtävän.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Zippadei.

Ei kai tätä nyt unohdettu näin helposti? Vaikka mitään suurempaa kampanjaa ei saataisikaan aikaan, ainakin minä voisin mielelläni raahata jengini mukaan 'coniin. En maaston sopivuudesta tiedä, mutta perjantai-ja lauantaiyönä uskoisi olevan oikein hyvin tilaa faba-pöydillä pelata tätäkin peliä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Gilaelin kirjoitti:Zippadei.

Ei kai tätä nyt unohdettu näin helposti? Vaikka mitään suurempaa kampanjaa ei saataisikaan aikaan, ainakin minä voisin mielelläni raahata jengini mukaan 'coniin. En maaston sopivuudesta tiedä, mutta perjantai-ja lauantaiyönä uskoisi olevan oikein hyvin tilaa faba-pöydillä pelata tätäkin peliä.
Jep, sama täällä. Olisi kiva päästä mortikkaa pelaan, koska pelaajien lukumäärä on täällä hyvin pieni (lue: 1), ja edellisestä kerrasta on jo aikaa. Tarkemmin, Ropecon lauantaina tai sunnuntaina tulee täyteen 2 vuotta edellisestä kerrasta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Jees. Ainakin minut löytänee perjantaina taikka lauantaina aamuyöstä ja miksei päivemmästäkin figusalista, jahka morkkista joku tahtoo vääntää. Saa tulla nykimään hihasta, jos kiinnostaa. Jokseenkin epämääräisen kuvan minusta löytää Kauhugalleriasta, jotta siitä saanee osviittaa millainen mörkö olen. Päällä varmaan mustat tai mustahkot vaatteet ja stetson. Huudelkaa vaikka nimeäni tai jotain, tai mitä vain, jos kiinnostaa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”