CSM Vindicator
CSM Vindicator
Yksinkertainen ja nopea kysymys: Onko Kaaoksien Vindicaattorille järkevää ottaa muuta kuin Daemonic Possession? Jos haluasi esim toisen aseen niin mikä olisi järkevä vai onko se?
Re: CSM Vindicator
Ei sille välttämättä toista asetta tarvitse, koska demolisher cannon tuhoaa mitä tahansa mikä vastaan tulee, tuurilla jo ensimmäisestä laakista, ja jos vihut alkavat käydä liian lähenteleviksi, voi aina peruuttaa pois tieltä tai auttaa muilla joukoilla.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- The Warmaster
Noh, ei sen Ordnancen kanssa millään muulla ammuttaiskaan. Mutta kun se Armament Destroyed pyörähtää damage rollin tulokseksi, voi vähän vituttaa. Siispä laittaisin Vindikselle kuitenkin varmuuden vuoksi edes sen combi-boltterin.Vilkku92 kirjoitti:Ei sille välttämättä toista asetta tarvitse, koska demolisher cannon tuhoaa mitä tahansa mikä vastaan tulee, tuurilla jo ensimmäisestä laakista, ja jos vihut alkavat käydä liian lähenteleviksi, voi aina peruuttaa pois tieltä tai auttaa muilla joukoilla.
edit. Mitä mä horisen, eihän sillä saa mitään aikaan. Joten joko parempi ase, tai sitten ei mitään. Voihan sillä kuitenkin blokata lossia ja tank shockata.
Havoc launcher voisi olla ihan hyvä kakkosase. Ampuu 48" päähän ja on halpa.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Itsekkin havocin suuntaan kallistuisin.Roizo kirjoitti:Havoc launcher voisi olla ihan hyvä kakkosase. Ampuu 48" päähän ja on halpa.