VonCarstein kirjoitti:Mielenkiinotista.
Kun kuulemma kyseinen yrittäjä täälläkin pyörii, niin kysytäänpä:
Mikä tässä uudessa kaupassa on sellaista, että Espoolaisen kannattaisi täältäasti sinne tulla käymään?
No... vaikka katsomaan itä-helsinkiläisiä pummeja (eihän niitä Espoossa ole)
VonCarstein kirjoitti: GW:n tuotteethan ovat aivan samanlaisia, kuin fansussakin. Fansun valikoima on hyvä. Jos hinnat ovatr samat, niin herää kysymys, että mikä on liikeidea tämän takana? Yrittääkö kyseinen liike pysy pystyssä vain itä-helsinkiläisten figuostoksilla vai tosissaan kilpailla fansun kanssa PK-seudun markkinoista?
Keskittyykö liike tosiaan vain GW:n tuotteisiin?
Totta virkaat, mutta toisaalta täytyy muista, että siltäpäin tulee porukka myös Porvoosta, Lahdesta ja jopa Venäjältä. Keskustaan verrattuna Itiksessä on ilmainen pysäköinti eikä sitä tarvitse edes puolta tuntia etsiä. Toisaalta Kauppakartanon katu on hiukan syrjässä jopa Itäkeskuksen kauppakeskuksesta. Täytyy olla tosi hyvät mainokset ja opasteet, jotta satunnaisväki löytäisi sinne (ellei se ole jokin sisäpiirijuttu).
VonCarstein kirjoitti:Hyvä palvelu olisi varmasti yksi valttikortti, mutta itse olen senverran laiska, että 20 min metromatka pelkän hyvän palvelun takia saattaa jäädä väliin.
Voin auttaa potkimalla persuksiisi vaikka perille asti, jotta laiskuutesi ei olisi tekosyynä.
Mutta vakavasti puhuen asiasta sanoisin, että VonCarstein on enemmän kuin oikeassa. Muistan muutaman vuoden takaisesta yrityksestä Vuosaaren Columbuksesta, joka ei pysynyt pystyssä kuin vuoden. Täytyy olla tosiaankin jokin jokerikortti hihassa, jotta se paikka menestyisi. Hyvänä asiana olisi hyvä markkinointi ja nimenomaan Itä-Helsingissä, Sipoossa, Vantaalla (lähellä olevilla alueilla), Porvoossa, Lähdessä yms. Alueuutiset lehdet ovat kohtukintaisia mainoskanavia.
Onnea yritykselle! Minua se ilahduttaa paljonkin, sillä asun lähellä kyseistä paikka.