Uusi figukauppa helsingin itäkeskukseen.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
johannes
Valvoja

Uusi figukauppa helsingin itäkeskukseen.

Viesti Kirjoittaja johannes »

Kuten jo varmaan ircin käyttäjät tietävätkin niin helsingin itäkeskukseen avataan uusi games workshop tuotteisiin erikoistunu liike.
Osoite on kauppakartanonkatu 15 (muistaakseni) tarkemmin ottaen itäkeskuksen citymarkettia vastapäätä sijaitseva kerrostalo sotkan vieressä.
Itsekkään en sen kummemmin kyseisestä kaupasta tiedä. Kävin itse paikanpäällä kyyläämässä mutta ikkunat oli sen verran hyvin peitossa ettei sisätiloihin nähny. Lappu ikkunassa kertoi liikkeen aukeavan maaliskuussa.

Kaikki huhut ja juorut tähän topicciin kiitos :)
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

koska se avataan?
minä olen swamphead
johannes
Valvoja

Lappu ikkunassa kertoi liikkeen aukeavan maaliskuussa.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Toivottavasti siitä tulee suurempi kuin hesan loharista mutta taidan kuitenkin mennä samaan vanhaan fantsuun :wink: ellei ole hinta eroja
johannes
Valvoja

Tilaa sielä ainaki on joten vois odottaa jotai pelipöytiä etc hässäkkää.
Hintaeroja tuskin tulee sillä eikös se games workshop määrää ne hinnat eikä liikkeet itse.Korjatkaa jos oon väärässä.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Eikös se ollut joku kauppa Lahdessako joka sai waroituksen sanaisen GW:ltä liian alhaisista hinnoista.

Kylläpä siellä pitää avajaispäivänä käydä varmaankin. (Toivottavasti on paidat sillon... ;) )
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Avajaisista vois varmaan saada ilmatteeksi/halvalla jotain hienoa :)
"If it bleeds, we can kill it."
Lander

Viesti Kirjoittaja Lander »

Osoite on tarkemmin Kauppakartanon katu 14 (muilta osin johanneksen tiedot olivat täysin oikein...) ja se varmaankin aukeaa seuraavalla viikolla. Tarkemmasta päivämäärästä ei ole tietoa. Pelipöytiä ainakin 3kpl 4'x8' ja mahdollisesti yksi pienempi ainakin BB:tä varten.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Kauppakartanonkatu 14, CM:ää vastapäätä. Tilaa about 150m2.

Avajaiset ilmeisesti 14.3. ja samalla olisi 40k turnaus paikanpäällä.

Liikkeenpitäjä löytyy sotusta. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Eri hyvä, lyhentää pelimatkoja n. 20 minuutilla!
Galleriaan pääsee tästä.
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

kuka on liikkeenpitäjä?
minä olen swamphead
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Olisi toki huomenna 14.3. 2003 sellainen wh40k-turnauksen mentävä aukko kalenterissa. Kumma ettei sellaisesta ole ilmoitettu enempiä ellei sitten ole kyseessä sisäpiiriturnaus... Matka paikalle olisi olematon, detailit vain puuttuvat. Pitääpä käydä tutustumassa paikkaan huomenissa...

-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
johannes
Valvoja

Vai että huomenna jo avajaiset.
Vielä eilen ikkunoissa oli lastentarvikeliikkeen tarrat...
Toivottavasti tämä kauppa piristää tätä itähelsingin figuharrastustoimintaa. Lähialueen pelaajat nimittäin on ainakin meikäläiselle täysin tuntemattomia.

Ja toivotetaan tietysti onnea ja menestystä liikkeenpitäjälle.Kuka sitten lienee.

-Johannes
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Tosiaan sinänsä aika hassua, että avaamispäivämäärästä ei ole ollut mitään ilmoitusta noin niinkun yleisesti. Ei kyllä sinällään nappaa lähteä sinne Riihimäeltä asti huhun perässä. Kivaa jos se ei olekaan auki.

Onko tämä avajaispäivä nyt aivan varmaa tietoa?
Lander

Viesti Kirjoittaja Lander »

Katkaistaan nyt sitten huhuilta siivet. Musta Susi avaa ovensa yleisölle perjantaina 21.3. noin kello 14. (Kello 14 on alkuperäinen tarkoitus. Voi olla että avataan jopa hieman aikaisemminkin...) Tämä on varma ja virallinen tieto!

[EDIT: Pahoittelen väärästä kellon ajasta.]
Viimeksi muokannut Lander, To 13.03.2003 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Tähän tämmönen kysymys: Onkos siellä enemmän Inquisitorii ku fantsus?
tai tietääkö joku?
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Mielenkiinotista.
Kun kuulemma kyseinen yrittäjä täälläkin pyörii, niin kysytäänpä:
Mikä tässä uudessa kaupassa on sellaista, että Espoolaisen kannattaisi täältäasti sinne tulla käymään? GW:n tuotteethan ovat aivan samanlaisia, kuin fansussakin. Fansun valikoima on hyvä. Jos hinnat ovatr samat, niin herää kysymys, että mikä on liikeidea tämän takana? Yrittääkö kyseinen liike pysy pystyssä vain itä-helsinkiläisten figuostoksilla vai tosissaan kilpailla fansun kanssa PK-seudun markkinoista?
Keskittyykö liike tosiaan vain GW:n tuotteisiin?

Hyvä palvelu olisi varmasti yksi valttikortti, mutta itse olen senverran laiska, että 20 min metromatka pelkän hyvän palvelun takia saattaa jäädä väliin.

Pahoittelen pessimistisyttäni. Tarkoitukseni ei ole lannistaa. Toivon menestystä. Kyllä varmasti ainakin tutustumisen arvoinen juttu.

PS. Onko nettisivuja? Koska tulee?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ja ennen kaikkea: onnistuuko mail order?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

VonCarstein kirjoitti:Mielenkiinotista.
Kun kuulemma kyseinen yrittäjä täälläkin pyörii, niin kysytäänpä:
Mikä tässä uudessa kaupassa on sellaista, että Espoolaisen kannattaisi täältäasti sinne tulla käymään?
No... vaikka katsomaan itä-helsinkiläisiä pummeja (eihän niitä Espoossa ole) :wink:
VonCarstein kirjoitti: GW:n tuotteethan ovat aivan samanlaisia, kuin fansussakin. Fansun valikoima on hyvä. Jos hinnat ovatr samat, niin herää kysymys, että mikä on liikeidea tämän takana? Yrittääkö kyseinen liike pysy pystyssä vain itä-helsinkiläisten figuostoksilla vai tosissaan kilpailla fansun kanssa PK-seudun markkinoista?
Keskittyykö liike tosiaan vain GW:n tuotteisiin?
Totta virkaat, mutta toisaalta täytyy muista, että siltäpäin tulee porukka myös Porvoosta, Lahdesta ja jopa Venäjältä. Keskustaan verrattuna Itiksessä on ilmainen pysäköinti eikä sitä tarvitse edes puolta tuntia etsiä. Toisaalta Kauppakartanon katu on hiukan syrjässä jopa Itäkeskuksen kauppakeskuksesta. Täytyy olla tosi hyvät mainokset ja opasteet, jotta satunnaisväki löytäisi sinne (ellei se ole jokin sisäpiirijuttu).
VonCarstein kirjoitti:Hyvä palvelu olisi varmasti yksi valttikortti, mutta itse olen senverran laiska, että 20 min metromatka pelkän hyvän palvelun takia saattaa jäädä väliin.

Voin auttaa potkimalla persuksiisi vaikka perille asti, jotta laiskuutesi ei olisi tekosyynä. :D

Mutta vakavasti puhuen asiasta sanoisin, että VonCarstein on enemmän kuin oikeassa. Muistan muutaman vuoden takaisesta yrityksestä Vuosaaren Columbuksesta, joka ei pysynyt pystyssä kuin vuoden. Täytyy olla tosiaankin jokin jokerikortti hihassa, jotta se paikka menestyisi. Hyvänä asiana olisi hyvä markkinointi ja nimenomaan Itä-Helsingissä, Sipoossa, Vantaalla (lähellä olevilla alueilla), Porvoossa, Lähdessä yms. Alueuutiset lehdet ovat kohtukintaisia mainoskanavia.

Onnea yritykselle! Minua se ilahduttaa paljonkin, sillä asun lähellä kyseistä paikka.
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Harrastaako liike minkäänlaista nettikauppaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”