"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necroneitten vahvuudet??

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
flesh hound

Necroneitten vahvuudet??

Viesti Kirjoittaja flesh hound »

Olen aloittamassa Necroneitten keräämisen, mutta ennen sitä haluaisin kysyä niitten pelillisistä vahvuuksista... Elikkäs, Mitkä ovat Necroneitten vahvuudet ja heikkoudet? Mitä hyviä puolia/osaalueita Necronit omaavat? entä huonoja? Ovatko Necronit pelitehollisesti hyviä vai huonoja? Kuuluuko Necronit niin sanottuihin taktisiin armeijoihin eli onko taktiikoilla merkityksiä, jos on kuinka paljon?

Hyvä on, tiedän etää siinä oli paljoin kysymyksiä kolmelle riville, mutta vastatkaa, en ole kerännyt kovinkaan kauan warhammereita. Haluan laajentaa armeijoitani nyt ensikertaa 40k:n puolelle. Ja olen sitä mieltä että Necronit ovat "THE ONE"!

Pahoittelen jälleen viestin lyhyyttä koska en keksi muuta kirjoitettavaa, eli vastaukset saavat olla lyhyemmän puoleisia..
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Re: Necroneitten vahvuudet??

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Ainakin aikaisemmin necronit olivat siedettävän hyvä ampumisarmeija, mutta uusi edikka 40k:ssa taisi heikentää necroneita, glancinghän huonotui ja tällähän monet necronit pelasivat vehiclejä vastaan

Itse olen suunnitellut listaa tyyliin 3 x 12 warriors, destroyerlord orbilla, scythellä ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos) ja 3 x 4 destroyerilla. Aika simppeli lista ja tulivoimaakin löytyy jonkin verran...

Edit// Casadir tuossa pistikin aika hyviä vastauksia sulle, ainakin parempia kuin mun: http://sotavasara.net/keskustelu/viewto ... 33&t=80516
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Morhgoz kirjoitti:
ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos)
Meinaat vissiin phylacterya?
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Barnabas kirjoitti:
Morhgoz kirjoitti:
ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos)
Meinaat vissiin phylacterya?
Just se.
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”