Olen aloittamassa Necroneitten keräämisen, mutta ennen sitä haluaisin kysyä niitten pelillisistä vahvuuksista... Elikkäs, Mitkä ovat Necroneitten vahvuudet ja heikkoudet? Mitä hyviä puolia/osaalueita Necronit omaavat? entä huonoja? Ovatko Necronit pelitehollisesti hyviä vai huonoja? Kuuluuko Necronit niin sanottuihin taktisiin armeijoihin eli onko taktiikoilla merkityksiä, jos on kuinka paljon?
Hyvä on, tiedän etää siinä oli paljoin kysymyksiä kolmelle riville, mutta vastatkaa, en ole kerännyt kovinkaan kauan warhammereita. Haluan laajentaa armeijoitani nyt ensikertaa 40k:n puolelle. Ja olen sitä mieltä että Necronit ovat "THE ONE"!
Pahoittelen jälleen viestin lyhyyttä koska en keksi muuta kirjoitettavaa, eli vastaukset saavat olla lyhyemmän puoleisia..
Necroneitten vahvuudet??
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Re: Necroneitten vahvuudet??
Ainakin aikaisemmin necronit olivat siedettävän hyvä ampumisarmeija, mutta uusi edikka 40k:ssa taisi heikentää necroneita, glancinghän huonotui ja tällähän monet necronit pelasivat vehiclejä vastaan
Itse olen suunnitellut listaa tyyliin 3 x 12 warriors, destroyerlord orbilla, scythellä ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos) ja 3 x 4 destroyerilla. Aika simppeli lista ja tulivoimaakin löytyy jonkin verran...
Edit// Casadir tuossa pistikin aika hyviä vastauksia sulle, ainakin parempia kuin mun: http://sotavasara.net/keskustelu/viewto ... 33&t=80516
Itse olen suunnitellut listaa tyyliin 3 x 12 warriors, destroyerlord orbilla, scythellä ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos) ja 3 x 4 destroyerilla. Aika simppeli lista ja tulivoimaakin löytyy jonkin verran...
Edit// Casadir tuossa pistikin aika hyviä vastauksia sulle, ainakin parempia kuin mun: http://sotavasara.net/keskustelu/viewto ... 33&t=80516
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Meinaat vissiin phylacterya?Morhgoz kirjoitti:
ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos)
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Just se.Barnabas kirjoitti:Meinaat vissiin phylacterya?Morhgoz kirjoitti:
ja sillä peellä alkavalla esineellä (muistikatkos)
Warbands of Wastelands