Kranun heitin ukon käsi on liimattu väärään kohtaan.Muuta en sitten osaakkaan snoa, kun kuvat ovat hieman huonoja. Ja värit vaikuttavat turhan vaaleilta, jotain tummaa sekaan.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Sullahan lienee olevan pöytälamppu, jota voi kääntää? Laita se sojottamaan kohti figua, samasta suunnasta kuin otatkuvaakin, niin näkyisi paremmin lopputuloskin. Ei nuo nyt hirveiltä näytä.
Juu, flak armorit ovat kyllä melko epätasaisesti maalattu ja dwrf fleshiä on levinnyt vähän käsistä hihoihin ja naamasta kypärän reunoihin. Värejä kannattaa ohentaa vähemmän, ellei maalaa useampia kerroksia.
Kun ukojen vaatteet on maalattu noin vaaleiksi, kannattaa niitä washata jollain ruskealla tai mustalla, jotta niihin tulisi vähän varjostuksia.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
No ny alko näkymään tarkemminkin. Ostappa Devlan mud- niminen wash ja lisää sitä hihojen ja pöksyjen syventeisiin, niin saat ainakin ne näyttämään varjostuneilta. Kasvoihin voit laittaa vaikkapa Elf fleshiä nenä- ja poskipäihin sekä leukaan.
Öh...juu. Jos jotain voi vielä pelastaa, niin tuolla Devlan Mud- Wash tekee sen. Ensi kerralla kokeile kuivaharjausta vaaleammalla sävyllä ja järkevämpää kontrastia.
Ilfierno kirjoitti:
Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.
Kääpivö kirjoitti:erittäin kannustavaa...
Olen aloittelija joten en tajunnut mitä toi kontrasti tarkoittaa.
Ymmärtääkseni, se tarkoittaa, että syvemmät alueet modelista tummemmalla, kun taas kohokohdat kirkkaalla, vaalealla värillä. Ei muuta kun kokeilemaan, rohkeasti vain ;)
Ymmärtääkseni, se tarkoittaa, että syvemmät alueet modelista tummemmalla, kun taas kohokohdat kirkkaalla, vaalealla värillä. Ei muuta kun kokeilemaan, rohkeasti vain ;)
Kolmessa ensimmäisessä näyttäisi kuvan tarkentuneen alustaan, mutta ryhmäkuva alkaa olla jo melko selkeä. Kyllä noista hyviä tulee, kunhan käytät washeja ja jatkat samaan malliin yrittäen koko ajan hieman parantaa maalausjälkeä. GW:n uusi wash paketti, jossa tulee ne kaikki voisi olla hyvä ostos, jos ei hinta tee pahaa. Gryphon sepia ja Ogryn flesh voisi olla yhtälailla kokeilemisen arvoisia kuin tuo Devlan mud. Metalliosiin Badab black tai joku noista ruskeammista washeista, jos tykkää.
Juu nuo kolme ekaa kuvaa on vähän sekavia mutta tosiaan toi ryhmäkuva on jo ihan okei.Ihan hyvä väriteema aavikolle tai johonkin lumiseen paikkaan.voisit tosiaan kokeilla washia tai sitten kuivaharjausta.Onea maalaus projektille! :)
ja tämä onnistuu helpoiten niillä washeilla ;)
onnistuin pilaamaan totaalisesti Deathwing Terminatorin kun washasin sen yltäpäältä washilla, joten ei kannata vetästä sitten koko figun yli. Vain niihin paikkoihin, johon haluat varjostuksen.
ja tämä onnistuu helpoiten niillä washeilla ;)
onnistuin pilaamaan totaalisesti Deathwing Terminatorin kun washasin sen yltäpäältä washilla, joten ei kannata vetästä sitten koko figun yli. Vain niihin paikkoihin, johon haluat varjostuksen.
Itse testasin tänään Citadelin washeja ja hyvin toimii vaikka koko äijän niillä vetää. Ne toimii niin että ensin vedät koko äijän ja sitten seuraavan kerroksen jos vain tarvitsee niin vedät pienemmälle alueelle varjokohtiin jnejne... ei ole vaikeaa.
Munakassi kirjoitti:Itse testasin tänään Citadelin washeja ja hyvin toimii vaikka koko äijän niillä vetää. Ne toimii niin että ensin vedät koko äijän ja sitten seuraavan kerroksen jos vain tarvitsee niin vedät pienemmälle alueelle varjokohtiin jnejne... ei ole vaikeaa.
Ei tainnut olla vaalea värinen figu sulla kyseessä? Deathwing Terminatorit on vaaleaita, ja ne se wash pilasi. Laitoin toisella kertaa vain alueille, joihon halusin sitä washia...
Ööö.. ihan aloittelija tasoa vähän liian yksivärisesti maalattu kokeile jotain high-lightejä tai washeja ettei näyttäisi niin tylsiltä ja jos on tuollaisia kohtia misä käsi ei mene ihan kohalleen niin suosittelen käyttämään vhreää tavaraa noihin kohtiin. Harjoittelemalla hyvää tulee.
Oon ite nähny devlan mudilla ja bleaced bonella tehtyjä deathwingejä ja ne ei mitään rumia ollu. Omasta mielestäni koko figu devlan mudilla yhdistää myös figua, ei tarvitse niin tiukkaa väripalettia.
Joten Kääpivö: kannattaa aloittaa heti washaileminen, sitä kaiken tasoiset käyttävät :).
Haizelhoff kirjoitti:Oon ite nähny devlan mudilla ja bleaced bonella tehtyjä deathwingejä ja ne ei mitään rumia ollu. Omasta mielestäni koko figu devlan mudilla yhdistää myös figua, ei tarvitse niin tiukkaa väripalettia.
En maalannut figua Bleached bonella, vaan käytin Jack' bonea, joka on Privateer Pressin maali. Sävyltään se on hieman harmahtavampi ja vaaleampi kuin Bleached bone. Siltikin, washaus pilasi sen figun. Maalaan kaikki nyt sekoituksella Gun corps brownia (n. Graveyard earth) ja Jack' bonea 1:1. Sitten highlight Jack' bonea ja Morrow whitea (Skull white). Lopuksi washaan kaikki kohdat, jotka haluan tummiksi Devlan mudilla. Sitten muihin osiin =)