ja kaverina rivi mies

ja uutena tulokkaana liekin heitin (tai joku sellane...)

ja lopuksi kuva kaikista kolmesta

Mitä mieltä olette väreistä?
Reilusti kommenttia vaan...
EDIT: vaihoin kuvia...
Kuvat ei oo mitään parasta laatua...

santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Ymmärtääkseni, se tarkoittaa, että syvemmät alueet modelista tummemmalla, kun taas kohokohdat kirkkaalla, vaalealla värillä. Ei muuta kun kokeilemaan, rohkeasti vain ;)Kääpivö kirjoitti:erittäin kannustavaa...
Olen aloittelija joten en tajunnut mitä toi kontrasti tarkoittaa.
ja tämä onnistuu helpoiten niillä washeilla ;)Jope kirjoitti:Ymmärtääkseni, se tarkoittaa, että syvemmät alueet modelista tummemmalla, kun taas kohokohdat kirkkaalla, vaalealla värillä. Ei muuta kun kokeilemaan, rohkeasti vain ;)Kääpivö kirjoitti:erittäin kannustavaa...
onnistuin pilaamaan totaalisesti Deathwing Terminatorin kun washasin sen yltäpäältä washilla, joten ei kannata vetästä sitten koko figun yli. Vain niihin paikkoihin, johon haluat varjostuksen.Hihhuli kirjoitti:ja tämä onnistuu helpoiten niillä washeilla ;)Jope kirjoitti:Ymmärtääkseni, se tarkoittaa, että syvemmät alueet modelista tummemmalla, kun taas kohokohdat kirkkaalla, vaalealla värillä. Ei muuta kun kokeilemaan, rohkeasti vain ;)Kääpivö kirjoitti:erittäin kannustavaa...
Itse testasin tänään Citadelin washeja ja hyvin toimii vaikka koko äijän niillä vetää. Ne toimii niin että ensin vedät koko äijän ja sitten seuraavan kerroksen jos vain tarvitsee niin vedät pienemmälle alueelle varjokohtiin jnejne... ei ole vaikeaa.Jope kirjoitti:onnistuin pilaamaan totaalisesti Deathwing Terminatorin kun washasin sen yltäpäältä washilla, joten ei kannata vetästä sitten koko figun yli. Vain niihin paikkoihin, johon haluat varjostuksen.Hihhuli kirjoitti:ja tämä onnistuu helpoiten niillä washeilla ;)Jope kirjoitti:Ymmärtääkseni, se tarkoittaa, että syvemmät alueet modelista tummemmalla, kun taas kohokohdat kirkkaalla, vaalealla värillä. Ei muuta kun kokeilemaan, rohkeasti vain ;)Kääpivö kirjoitti:erittäin kannustavaa...
Ei tainnut olla vaalea värinen figu sulla kyseessä? Deathwing Terminatorit on vaaleaita, ja ne se wash pilasi. Laitoin toisella kertaa vain alueille, joihon halusin sitä washia...Munakassi kirjoitti:Itse testasin tänään Citadelin washeja ja hyvin toimii vaikka koko äijän niillä vetää. Ne toimii niin että ensin vedät koko äijän ja sitten seuraavan kerroksen jos vain tarvitsee niin vedät pienemmälle alueelle varjokohtiin jnejne... ei ole vaikeaa.
En maalannut figua Bleached bonella, vaan käytin Jack' bonea, joka on Privateer Pressin maali. Sävyltään se on hieman harmahtavampi ja vaaleampi kuin Bleached bone. Siltikin, washaus pilasi sen figun. Maalaan kaikki nyt sekoituksella Gun corps brownia (n. Graveyard earth) ja Jack' bonea 1:1. Sitten highlight Jack' bonea ja Morrow whitea (Skull white). Lopuksi washaan kaikki kohdat, jotka haluan tummiksi Devlan mudilla. Sitten muihin osiin =)Haizelhoff kirjoitti:Oon ite nähny devlan mudilla ja bleaced bonella tehtyjä deathwingejä ja ne ei mitään rumia ollu. Omasta mielestäni koko figu devlan mudilla yhdistää myös figua, ei tarvitse niin tiukkaa väripalettia.