Tomb king Magic?
Tomb king Magic?
tomb kings magia.siinäpä vasta ongelma....tajuan kyllä että onnistuu varmasti ja kaiken muun mutta mitä se POWER LEVEL?oikein tarkoittaa ja mihin sitä käytetään.tiedän että saattaa olla teille tyhmä kysymys mutta minulla(ja veljelläni joka niitä keräilee,itse vain luen säännöt ja sitten opetan) on ongelmia sen ymmärtämisessä.vastauksia kiitos....=)
Re: Tomb king Magic?
Power level on voima jolla taika tulee. Tämä lukema tai sen ylitse pitää saada nakattua dispelliä taijan estämiseksi.
No pain no gain.
- The Captain
- Valvoja
Siirsin FB: Perusteisiin, koska kyseinen sääntö itsessään ei ole epäselvä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ok kiitos.olisisn ajatellut itse mutta 2 nopalla power level heitto tuntuu jotenkin säälittävältä.Noh....kumminkin ymmärsin nyt.kiitos
Onhan semmoinen yksinään aika säälittävä, mutta kun pappeja on vaikka kolme ynnä muumiokuningas, eikä mitään onnistumiskynnystä ole, ja vastustajalla silloin yleensä jotain 3-6 noppaa niitä vastaan dispelliä, niin kyllä niitä taikoja sitten lentelee.lizard96 kirjoitti:ok kiitos.olisisn ajatellut itse mutta 2 nopalla power level heitto tuntuu jotenkin säälittävältä.Noh....kumminkin ymmärsin nyt.kiitos