Halpoja ropekäyttöön sopivia figuja?
Halpoja ropekäyttöön sopivia figuja?
Olemme kavereiden kanssa suunnitelleet pienen ropesäännöstön, ja nyt etsiskelen siihen figuja. Warhammer armeijoistamme saimme irti perus kääpiöt, haltijat, örkit, hiidet ja kaaoswarrut. Tarkoitus oli hankkia lisää GW:n vanhasta Adventurers Plastic Boxista, jota Puolenkuunpelit vielä hetki sitten möi, mutta kyseinen boxi oli ilmeisesti päässyt loppumaan.
Niinpä kyselen nyt muovisia tai ainakin halpoja figuureja. Ainakin tarvittais ihmis-varas, -velho, -soturi ja -jousimies.
Onko siis olemassa jotain seikkailijaboxiin verrattavaa muovilaatikkoa, josta tämän tyyppistä tavaraa löytyisi?
Niinpä kyselen nyt muovisia tai ainakin halpoja figuureja. Ainakin tarvittais ihmis-varas, -velho, -soturi ja -jousimies.
Onko siis olemassa jotain seikkailijaboxiin verrattavaa muovilaatikkoa, josta tämän tyyppistä tavaraa löytyisi?
Re: Halpoja ropekäyttöön sopivia figuja?
http://www.sotataito.com/index.php?cPat ... 43a6a44a0b
Tuolta kyllä täytyisi löytyä seikkailijoita vaativimpaakin makuun. Eivät ole yhdessä paketissa, mutta kohtuu halpoja silti.
Tuolta kyllä täytyisi löytyä seikkailijoita vaativimpaakin makuun. Eivät ole yhdessä paketissa, mutta kohtuu halpoja silti.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Empire Militia boksista saa kaikenlaisia seikkailijoita tehtyä helposti.Wisva kirjoitti:Niinpä kyselen nyt muovisia tai ainakin halpoja figuureja. Ainakin tarvittais ihmis-varas, -velho, -soturi ja -jousimies.
S.
Kiitos vastauksista. Ehkäpä otan tuolta Sotataidosta. Vaikuttavat ainakin hienoilta ja kohtuu hintaisilta. Vaikka Militia boksissa tulisi kyllä reilusti ukkoja kerralla.
Paketissa myös mukana jousia ja varsijousia, ei vain kuvassa näkynyt (ts. itse olen ko. paketin ropekäytössä huomannut käytännölliseksi kun lähes mikä tahansa perusvarustus onnistuu).Wisva kirjoitti:Kiitos vastauksista. Ehkäpä otan tuolta Sotataidosta. Vaikuttavat ainakin hienoilta ja kohtuu hintaisilta. Vaikka Militia boksissa tulisi kyllä reilusti ukkoja kerralla.
S.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Hm, kysynpäs tässä samassa sitten, että löytyisikö jostain kyberpunk-teemaisia nappeja, niinikään ropekäyttöön? Näitä olen yrittänyt metsästää, mutten ole oikein löytänyt kuin vanhoja Shadowrun-figuja joita ei enää saane oikein mistään.
Kolmastoista muuten, tarkottaako toi allekirjoitus että "Minulla on katapultti. Jos et anna minulla kaikkia rahojasi heitän sinua isolla kivellä päähän."? Ja kiitos tiedosta Clavos, juuri tuota olinkin miettinyt.
käsittääkseni tuossa ei täsmennetä rahojen määrää, vaan yleisesti puhutaan rahojen annosta. H2G2 FTW!Wisva kirjoitti:Kolmastoista muuten, tarkottaako toi allekirjoitus että "Minulla on katapultti. Jos et anna minulla kaikkia rahojasi heitän sinua isolla kivellä päähän."?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Siellä on se "omnes":
"Minulla on katapultti. Jos et anna minulle kaikkia rahojasi, heitän päähäsi ison kiven"
Variaatiota "isolla kivellä" esiintyy, mutta oikea riippuu ihan siitä, käytetäänkö akkusatiivia vai ablativus instrumentalista. ("Saxum immane", ison kiven, vai "Saxo immane", isolla kivellä.)
"Minulla on katapultti. Jos et anna minulle kaikkia rahojasi, heitän päähäsi ison kiven"
Variaatiota "isolla kivellä" esiintyy, mutta oikea riippuu ihan siitä, käytetäänkö akkusatiivia vai ablativus instrumentalista. ("Saxum immane", ison kiven, vai "Saxo immane", isolla kivellä.)
Viimeksi muokannut Lassek, To 06.11.2008 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Oh, allekirjoituksenihan aiheutti keskustelua. : P
Mutta olisi miellyttävää saada tuohon varsinaiseenkin kysymykseeni vastaus, mikäli joku vain tietää.
Mutta olisi miellyttävää saada tuohon varsinaiseenkin kysymykseeni vastaus, mikäli joku vain tietää.
Kolmastoista kirjoitti:löytyisikö jostain kyberpunk-teemaisia nappeja, niinikään ropekäyttöön?
Joo jos jotain aiheeseenkin sanoisi :D , niin tämmöisiä sattui joskus silmään:
http://www.battlefield-berlin.de/shop/i ... list=WG449
Scifiosastolla pitäsii olla muitakin.
Wyrd Miniaturesilla on samuraipunkkarizombeja, jos kelpaavat.
Scifiosastolla pitäsii olla muitakin.
Wyrd Miniaturesilla on samuraipunkkarizombeja, jos kelpaavat.
Jaa, en tiedä mitä ihmiset kyberoinniltaan tarkalleen hakevat, mutta viskotaan jotain arvauksia.Kolmastoista kirjoitti:Hm, kysynpäs tässä samassa sitten, että löytyisikö jostain kyberpunk-teemaisia nappeja, niinikään ropekäyttöön?
Foundry Street Violence
Copplestone Future Wars
Hasslefree Adventurers
Onko noissa jotain haetun tapaista?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Lassek kirjoitti:Joo jos jotain aiheeseenkin sanoisi :D , niin tämmöisiä sattui joskus silmään:
Jeps, hyvin osuivat oikeaan. Pitänee laittaa tässä tilaus joskus menemään, ainakin hasslefreeltä ja copplestonelta voisi joitakin nappeja ostaa. Kiitoksia paljon.Dolmot kirjoitti:Jaa, en tiedä mitä ihmiset kyberoinniltaan tarkalleen hakevat, mutta viskotaan jotain arvauksia.
Foundry Street Violence
Copplestone Future Wars
Hasslefree Adventurers
Onko noissa jotain haetun tapaista?