"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Halpoja ropekäyttöön sopivia figuja?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Wisva

Halpoja ropekäyttöön sopivia figuja?

Viesti Kirjoittaja Wisva »

Olemme kavereiden kanssa suunnitelleet pienen ropesäännöstön, ja nyt etsiskelen siihen figuja. Warhammer armeijoistamme saimme irti perus kääpiöt, haltijat, örkit, hiidet ja kaaoswarrut. Tarkoitus oli hankkia lisää GW:n vanhasta Adventurers Plastic Boxista, jota Puolenkuunpelit vielä hetki sitten möi, mutta kyseinen boxi oli ilmeisesti päässyt loppumaan.

Niinpä kyselen nyt muovisia tai ainakin halpoja figuureja. Ainakin tarvittais ihmis-varas, -velho, -soturi ja -jousimies.

Onko siis olemassa jotain seikkailijaboxiin verrattavaa muovilaatikkoa, josta tämän tyyppistä tavaraa löytyisi?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: Halpoja ropekäyttöön sopivia figuja?

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

http://www.sotataito.com/index.php?cPat ... 43a6a44a0b
Tuolta kyllä täytyisi löytyä seikkailijoita vaativimpaakin makuun. Eivät ole yhdessä paketissa, mutta kohtuu halpoja silti.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Clavos

Viesti Kirjoittaja Clavos »

Wisva kirjoitti:Niinpä kyselen nyt muovisia tai ainakin halpoja figuureja. Ainakin tarvittais ihmis-varas, -velho, -soturi ja -jousimies.

Onko siis olemassa jotain seikkailijaboxiin verrattavaa muovilaatikkoa, josta tämän tyyppistä tavaraa löytyisi?
Empire Militia boksista saa kaikenlaisia seikkailijoita tehtyä helposti.

S.
Wisva

Kiitos vastauksista. Ehkäpä otan tuolta Sotataidosta. Vaikuttavat ainakin hienoilta ja kohtuu hintaisilta. Vaikka Militia boksissa tulisi kyllä reilusti ukkoja kerralla.
Clavos

Viesti Kirjoittaja Clavos »

Wisva kirjoitti:Kiitos vastauksista. Ehkäpä otan tuolta Sotataidosta. Vaikuttavat ainakin hienoilta ja kohtuu hintaisilta. Vaikka Militia boksissa tulisi kyllä reilusti ukkoja kerralla.
Paketissa myös mukana jousia ja varsijousia, ei vain kuvassa näkynyt (ts. itse olen ko. paketin ropekäytössä huomannut käytännölliseksi kun lähes mikä tahansa perusvarustus onnistuu).

S.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Hm, kysynpäs tässä samassa sitten, että löytyisikö jostain kyberpunk-teemaisia nappeja, niinikään ropekäyttöön? Näitä olen yrittänyt metsästää, mutten ole oikein löytänyt kuin vanhoja Shadowrun-figuja joita ei enää saane oikein mistään.
Wisva

Kolmastoista muuten, tarkottaako toi allekirjoitus että "Minulla on katapultti. Jos et anna minulla kaikkia rahojasi heitän sinua isolla kivellä päähän."? Ja kiitos tiedosta Clavos, juuri tuota olinkin miettinyt.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Wisva kirjoitti:Kolmastoista muuten, tarkottaako toi allekirjoitus että "Minulla on katapultti. Jos et anna minulla kaikkia rahojasi heitän sinua isolla kivellä päähän."?
käsittääkseni tuossa ei täsmennetä rahojen määrää, vaan yleisesti puhutaan rahojen annosta. H2G2 FTW!
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Siellä on se "omnes":

"Minulla on katapultti. Jos et anna minulle kaikkia rahojasi, heitän päähäsi ison kiven"

Variaatiota "isolla kivellä" esiintyy, mutta oikea riippuu ihan siitä, käytetäänkö akkusatiivia vai ablativus instrumentalista. ("Saxum immane", ison kiven, vai "Saxo immane", isolla kivellä.)
Viimeksi muokannut Lassek, To 06.11.2008 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Oh, allekirjoituksenihan aiheutti keskustelua. : P

Mutta olisi miellyttävää saada tuohon varsinaiseenkin kysymykseeni vastaus, mikäli joku vain tietää.
Kolmastoista kirjoitti:löytyisikö jostain kyberpunk-teemaisia nappeja, niinikään ropekäyttöön?
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Joo jos jotain aiheeseenkin sanoisi :D , niin tämmöisiä sattui joskus silmään:
http://www.battlefield-berlin.de/shop/i ... list=WG449

Scifiosastolla pitäsii olla muitakin.

Wyrd Miniaturesilla on samuraipunkkarizombeja, jos kelpaavat.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Kolmastoista kirjoitti:Hm, kysynpäs tässä samassa sitten, että löytyisikö jostain kyberpunk-teemaisia nappeja, niinikään ropekäyttöön?
Jaa, en tiedä mitä ihmiset kyberoinniltaan tarkalleen hakevat, mutta viskotaan jotain arvauksia.
Foundry Street Violence
Copplestone Future Wars
Hasslefree Adventurers

Onko noissa jotain haetun tapaista?
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Lassek kirjoitti:Joo jos jotain aiheeseenkin sanoisi :D , niin tämmöisiä sattui joskus silmään:
http://www.battlefield-berlin.de/shop/i ... list=WG449
Dolmot kirjoitti:Jaa, en tiedä mitä ihmiset kyberoinniltaan tarkalleen hakevat, mutta viskotaan jotain arvauksia.
Foundry Street Violence
Copplestone Future Wars
Hasslefree Adventurers

Onko noissa jotain haetun tapaista?
Jeps, hyvin osuivat oikeaan. Pitänee laittaa tässä tilaus joskus menemään, ainakin hasslefreeltä ja copplestonelta voisi joitakin nappeja ostaa. Kiitoksia paljon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”