Daemon 1500p
- Chaos legion
Daemon 1500p
Eli siis tämä on siis eka kerta kun teen seka lista. Olen aina ollut uskollinen nurglelle. Mutta kun nuo plague bearesit maksaa mansikoita (eivätkä ole pisteissä kalliita=menee paljon rahaa) niin ajattelin seka armeijaa
HQ
Great Unclean One
Breath of chaos
cloud of flies
aura of decay
yht 215
Masque
yht 100p
Skull taker
chariot
yht 160
Elite
3x Flamers of Tzeentch
yht 105
3x Flamers of Tzeentch
yht 105
3x Flamers of Tzeentch
yht 105
Troops
10 Plague bearers
Chaos icon
instrument of chaos
yht: 180
10 Bloodletters of khorne
yht 160
10 deamonettes of slaanesh (otan nämä vain jos saan jostakin niitä vanhoja XD)
Trandsfixing gaze
yht 145
10 Blood letters of khorne
yht 160
Fast attack
4x screamers of tzeentch
yht 64
Koko army: 1499
voisin saada deamon princen mutta en missään nimessa sitä soul grinderiä... Sori, mutta se ei ole mun juttu. Niin ja ei kai tämä ole juusto? Kyllähän nuo 9 flameria tuoksuu chedarille. Mutta riittävätkö ne tekemeään tästä listasta sen juuston?
HQ
Great Unclean One
Breath of chaos
cloud of flies
aura of decay
yht 215
Masque
yht 100p
Skull taker
chariot
yht 160
Elite
3x Flamers of Tzeentch
yht 105
3x Flamers of Tzeentch
yht 105
3x Flamers of Tzeentch
yht 105
Troops
10 Plague bearers
Chaos icon
instrument of chaos
yht: 180
10 Bloodletters of khorne
yht 160
10 deamonettes of slaanesh (otan nämä vain jos saan jostakin niitä vanhoja XD)
Trandsfixing gaze
yht 145
10 Blood letters of khorne
yht 160
Fast attack
4x screamers of tzeentch
yht 64
Koko army: 1499
voisin saada deamon princen mutta en missään nimessa sitä soul grinderiä... Sori, mutta se ei ole mun juttu. Niin ja ei kai tämä ole juusto? Kyllähän nuo 9 flameria tuoksuu chedarille. Mutta riittävätkö ne tekemeään tästä listasta sen juuston?
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
- Air Defence
Re: Daemon 1500p
Tuttu oli tehnyt plaggiksia Faban muovisista ghouleista. Naama oli muokannut green stuffilla sen verta, että sai siihen sen sarven ja yhden ison mullosilmän. Nättejä olivat, tai siis rumia kuin sielunviholliset, mutta sehän se oli tarkotuskin. Tosin seka-armeija toimii demoneilla kaikist parhaiten, joten ei enempää pimp-my-plague juttujua, kun sinulta kuitenkin kourallinen virallisia p. bearererita löytyy.Chaos legion kirjoitti:Eli siis tämä on siis eka kerta kun teen seka lista. Olen aina ollut uskollinen nurglelle. Mutta kun nuo plague bearesit maksaa mansikoita (eivätkä ole pisteissä kalliita=menee paljon rahaa) niin ajattelin seka armeijaa
Pidä vaan flaamerit. Muiltakin armeijoilta löytyy ne omat kikka kolmosensa, joita ei hävetä käyttää.
- Chaos legion
Joo, mutta olen oikea määmmikoura stuffin kanssa... Yritän tietenkin (termikset on yhtä mato möykkyä "n.n) Mutta onko listaa käsittelevää kommenttia. (vieläkin vähän nuo 9 flameria hirvittää... Meneekö juustoksi... Tahdon kulla vielä jonkun muun mielipiteen. Mutta muistakaa arvostella sitä listaakin)iikka kirjoitti:Tuttu oli tehnyt plaggiksia Faban muovisista ghouleista. Naama oli muokannut green stuffilla sen verta, että sai siihen sen sarven ja yhden ison mullosilmän. Nättejä olivat, tai siis rumia kuin sielunviholliset, mutta sehän se oli tarkotuskin. Tosin seka-armeija toimii demoneilla kaikist parhaiten, joten ei enempää pimp-my-plague juttujua, kun sinulta kuitenkin kourallinen virallisia p. bearererita löytyy.Chaos legion kirjoitti:Eli siis tämä on siis eka kerta kun teen seka lista. Olen aina ollut uskollinen nurglelle. Mutta kun nuo plague bearesit maksaa mansikoita (eivätkä ole pisteissä kalliita=menee paljon rahaa) niin ajattelin seka armeijaa
Pidä vaan flaamerit. Muiltakin armeijoilta löytyy ne omat kikka kolmosensa, joita ei hävetä käyttää.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
- samppuliini
Kröhöm, jos on jollain munaa pyörittää 8 monsua, niin kyllä 9 flameriakin on sitä tasoa. Nää ei oikeesti välillä saa mitään aikaan. Masquen kanssa toimivat yhdessä tosi hyvin. Riippuu välillä nopista vähän liikaa.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Mahtava idea! Heitä GUO helvettiin ja ota Ku'gath tilalle. Ainakin minulla se on tuonut pisteensä kotiin kaksinkertaisena AINA.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
-
Fierysigil[FIN]
kun ny olet huolestunut tuosta cheddarista, niin valaisetko hieman, mitä ne liekittäjät tekevät?
Itseltä löytyy munaa pyörittää Belialia ja 3 yksikköä termiksiä ja kahta Vindicatoria, sanoisin sitäkin hieman juustoksi. Mutta säilytän ylpeyteni kun pysyn sentään erikois codex mariineissa, enkä vaihda cheese-mariinehin vaikka saavatkin kaikkea kivaa.
Törkein lista on tietenkin 2+ saven omaavat isot monsut ja 2 porukkaa genejä, mikä lienee mahdollista. Monsterien määrästä en ole varma, mutta ne on selvää juustoa.
Ei sekään kivaa ole, kun koko armeija deeppaa kentälle, mikä alkaa todistamaan voimaansa tosin vain ampuvilla yksiköillä. (demoneista ei löydy kuin puolet ampuvaa, jos olen oikein ymmärtänyt)
Itseltä löytyy munaa pyörittää Belialia ja 3 yksikköä termiksiä ja kahta Vindicatoria, sanoisin sitäkin hieman juustoksi. Mutta säilytän ylpeyteni kun pysyn sentään erikois codex mariineissa, enkä vaihda cheese-mariinehin vaikka saavatkin kaikkea kivaa.
Törkein lista on tietenkin 2+ saven omaavat isot monsut ja 2 porukkaa genejä, mikä lienee mahdollista. Monsterien määrästä en ole varma, mutta ne on selvää juustoa.
Ei sekään kivaa ole, kun koko armeija deeppaa kentälle, mikä alkaa todistamaan voimaansa tosin vain ampuvilla yksiköillä. (demoneista ei löydy kuin puolet ampuvaa, jos olen oikein ymmärtänyt)
- Chaos legion
Mistäs pisteet Ku,gathille?Abaddon71 kirjoitti:Mahtava idea! Heitä GUO helvettiin ja ota Ku'gath tilalle. Ainakin minulla se on tuonut pisteensä kotiin kaksinkertaisena AINA.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
-
Fierysigil[FIN]
Saako muuten demoneilla olla 3 HQ valintaa? Vai lasketaanko GUO:ta HQ:hun?
E: Ok, kiitos tiedosta, Antinpasta.
E: Ok, kiitos tiedosta, Antinpasta.
Viimeksi muokannut Fierysigil[FIN], Ma 08.12.2008 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaksi heraldia vie yhden HQ slotin(Tässä tapauksessa Masque ja Skulltaker).Jope kirjoitti:Saako muuten demoneilla olla 3 HQ valintaa? Vai lasketaanko GUO:ta HQ:hun?
"Truth is the first casualty of war"