Daemon 1500p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Chaos legion

Daemon 1500p

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

Eli siis tämä on siis eka kerta kun teen seka lista. Olen aina ollut uskollinen nurglelle. Mutta kun nuo plague bearesit maksaa mansikoita (eivätkä ole pisteissä kalliita=menee paljon rahaa) niin ajattelin seka armeijaa

HQ
Great Unclean One
Breath of chaos
cloud of flies
aura of decay
yht 215

Masque
yht 100p

Skull taker
chariot
yht 160

Elite
3x Flamers of Tzeentch
yht 105

3x Flamers of Tzeentch
yht 105

3x Flamers of Tzeentch
yht 105

Troops

10 Plague bearers
Chaos icon
instrument of chaos
yht: 180

10 Bloodletters of khorne
yht 160

10 deamonettes of slaanesh (otan nämä vain jos saan jostakin niitä vanhoja XD)
Trandsfixing gaze
yht 145

10 Blood letters of khorne
yht 160

Fast attack
4x screamers of tzeentch
yht 64

Koko army: 1499

voisin saada deamon princen mutta en missään nimessa sitä soul grinderiä... Sori, mutta se ei ole mun juttu. Niin ja ei kai tämä ole juusto? Kyllähän nuo 9 flameria tuoksuu chedarille. Mutta riittävätkö ne tekemeään tästä listasta sen juuston?
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
Air Defence

Re: Daemon 1500p

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Chaos legion kirjoitti:Eli siis tämä on siis eka kerta kun teen seka lista. Olen aina ollut uskollinen nurglelle. Mutta kun nuo plague bearesit maksaa mansikoita (eivätkä ole pisteissä kalliita=menee paljon rahaa) niin ajattelin seka armeijaa
Tuttu oli tehnyt plaggiksia Faban muovisista ghouleista. Naama oli muokannut green stuffilla sen verta, että sai siihen sen sarven ja yhden ison mullosilmän. Nättejä olivat, tai siis rumia kuin sielunviholliset, mutta sehän se oli tarkotuskin. Tosin seka-armeija toimii demoneilla kaikist parhaiten, joten ei enempää pimp-my-plague juttujua, kun sinulta kuitenkin kourallinen virallisia p. bearererita löytyy.

Pidä vaan flaamerit. Muiltakin armeijoilta löytyy ne omat kikka kolmosensa, joita ei hävetä käyttää.
Chaos legion

iikka kirjoitti:
Chaos legion kirjoitti:Eli siis tämä on siis eka kerta kun teen seka lista. Olen aina ollut uskollinen nurglelle. Mutta kun nuo plague bearesit maksaa mansikoita (eivätkä ole pisteissä kalliita=menee paljon rahaa) niin ajattelin seka armeijaa
Tuttu oli tehnyt plaggiksia Faban muovisista ghouleista. Naama oli muokannut green stuffilla sen verta, että sai siihen sen sarven ja yhden ison mullosilmän. Nättejä olivat, tai siis rumia kuin sielunviholliset, mutta sehän se oli tarkotuskin. Tosin seka-armeija toimii demoneilla kaikist parhaiten, joten ei enempää pimp-my-plague juttujua, kun sinulta kuitenkin kourallinen virallisia p. bearererita löytyy.

Pidä vaan flaamerit. Muiltakin armeijoilta löytyy ne omat kikka kolmosensa, joita ei hävetä käyttää.
Joo, mutta olen oikea määmmikoura stuffin kanssa... Yritän tietenkin (termikset on yhtä mato möykkyä "n.n) Mutta onko listaa käsittelevää kommenttia. (vieläkin vähän nuo 9 flameria hirvittää... Meneekö juustoksi... Tahdon kulla vielä jonkun muun mielipiteen. Mutta muistakaa arvostella sitä listaakin)
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Kröhöm, jos on jollain munaa pyörittää 8 monsua, niin kyllä 9 flameriakin on sitä tasoa. Nää ei oikeesti välillä saa mitään aikaan. Masquen kanssa toimivat yhdessä tosi hyvin. Riippuu välillä nopista vähän liikaa.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Abaddon71

Viesti Kirjoittaja Abaddon71 »

Mahtava idea! Heitä GUO helvettiin ja ota Ku'gath tilalle. Ainakin minulla se on tuonut pisteensä kotiin kaksinkertaisena AINA.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Fierysigil[FIN]

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

kun ny olet huolestunut tuosta cheddarista, niin valaisetko hieman, mitä ne liekittäjät tekevät?

Itseltä löytyy munaa pyörittää Belialia ja 3 yksikköä termiksiä ja kahta Vindicatoria, sanoisin sitäkin hieman juustoksi. Mutta säilytän ylpeyteni kun pysyn sentään erikois codex mariineissa, enkä vaihda cheese-mariinehin vaikka saavatkin kaikkea kivaa.

Törkein lista on tietenkin 2+ saven omaavat isot monsut ja 2 porukkaa genejä, mikä lienee mahdollista. Monsterien määrästä en ole varma, mutta ne on selvää juustoa.

Ei sekään kivaa ole, kun koko armeija deeppaa kentälle, mikä alkaa todistamaan voimaansa tosin vain ampuvilla yksiköillä. (demoneista ei löydy kuin puolet ampuvaa, jos olen oikein ymmärtänyt)
Chaos legion

Abaddon71 kirjoitti:Mahtava idea! Heitä GUO helvettiin ja ota Ku'gath tilalle. Ainakin minulla se on tuonut pisteensä kotiin kaksinkertaisena AINA.
Mistäs pisteet Ku,gathille?
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
Fierysigil[FIN]

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Saako muuten demoneilla olla 3 HQ valintaa? Vai lasketaanko GUO:ta HQ:hun?

E: Ok, kiitos tiedosta, Antinpasta.
Viimeksi muokannut Fierysigil[FIN], Ma 08.12.2008 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antipasta

Viesti Kirjoittaja Antipasta »

Jope kirjoitti:Saako muuten demoneilla olla 3 HQ valintaa? Vai lasketaanko GUO:ta HQ:hun?
Kaksi heraldia vie yhden HQ slotin(Tässä tapauksessa Masque ja Skulltaker).
"Truth is the first casualty of war"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”