Slaneesh vai Nurgle?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Dille

Slaneesh vai Nurgle?

Viesti Kirjoittaja Dille »

Hei!
olen pelannut jo liskoilla vuoden pari ja nyt olisin aloittamassa Warriors of Chaoseilla
eli kysymys kuuluu kumpi olisi parempi jumala "palvottavaksi" pelillisesti
itse olisin Nurgleen kallistumassa, mutta pyytäisisin vielä teidän mielipidettänne.
Kiintiö sigi.
Justice

Re: Slaneesh vai Nurgle?

Viesti Kirjoittaja Justice »

Itse ehdottaisin kaikkia jumalia sekaisin. Se tuo vaihtelua peleihin ja maalaamiseen.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Antipasta

Viesti Kirjoittaja Antipasta »

Luttinen kirjoitti:Hei!
olen pelannut jo liskoilla vuoden pari ja nyt olisin aloittamassa Warriors of Chaoseilla
itse olisin Nurgleen kallistumassa, mutta pyytäisisin vielä teidän mielipidettänne.
Jumalien sekoittaminen on yleisesti ottaen kannattavaa. Mikään merkki ei ole huono. Tosin joilekkin yksiköille tietyt merkit sopivat paremmin kuin toiset. Esim. marauder horsemaneille kannattaa ostaa MoS ja ritareille ja warruille MoN sopii paremmin kuin hyvin. Exalted herolle kannattaa harkita MoT:a, koska silloin sille saa lentokyvyn 20 pisteellä(Disc of Tzeentch).
"Truth is the first casualty of war"
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Antipasta kirjoitti:
Luttinen kirjoitti:Hei!
Esim. marauder horsemaneille kannattaa ostaa MoS
Näille kannattaa harkita myös Khornea, saavat sen psykoimmuniteetin ja iskevät silloin flailien kanssa melkoisen rumasti. Hieman tietenkin joutuu silloin leikkimään, etteivät juoksentele mettässä, mutta anyways...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”