Siinä Skink Priest Tehenhauin Prophet of Sotek

Siinä muokattu Kroottien Ratsu.

Ja siinä eldar farseer. Kommentteja tulemaan (pahoittelen huonoja kuvia.)

Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()

Kannattaa tukea kamera jonkun päälle niin ei tule tärähtänyttä. Kannattaa myös ottaa monta kuvaa ja niistä valita parhaat (sanomattakin selvää)Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh)
Etkö voisi siihen salaman kohdalle laittaa vaikka pahvinpalan, jolloin valo ei pääse läpi?lizard1996 kirjoitti:Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh) mutta katsotaan saisinko jossain vaiheessa uuden kameran.
Oho kun en tuota ajatellut.... noh kokeilen kyllä :D olen maalaillut kuusivuotiaasta jolloin sain 6 vanhaa skinkkiä ja seuraavana vuonna sainkin sitten saurus warriors setin ja kirjan. On tässä siis aikaa ollut maalailla :DO'Snobba kirjoitti:Etkö voisi siihen salaman kohdalle laittaa vaikka pahvinpalan, jolloin valo ei pääse läpi?lizard1996 kirjoitti:Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh) mutta katsotaan saisinko jossain vaiheessa uuden kameran.
Yksi erittäin avulias ominaisuus kameroissa on ajastin. Kun kuvat ottaa ajastimella, mikään ei ole täräyttämässä kameraa kuvanottohetkellä. Suosittelen kokeilemaan.Detrith kirjoitti:Kannattaa tukea kamera jonkun päälle niin ei tule tärähtänyttä. Kannattaa myös ottaa monta kuvaa ja niistä valita parhaat (sanomattakin selvää)Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh)
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
juu. Tuota drybrushia olen yrittänyt jo poistaa pitemmän aikaa ja harjoittelenkin jo viitojen ja ihon layeraamista. Kiitos kaikille kommenteista.Haizelhoff kirjoitti:Kyllä täältä sotustakin löytyy paljon nuoria maalaajia, itse olen vasta 94. Seuraava askel olisi ehdottomasti drybrushaamisen poistaminen ja sen korvaaminen layeroinnilla ja highlighteilla. pikkuhiljaa rupeet harjoittelee sitä nii hyvä tulee.