Sekalaista normaalitasoa

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nummi

Sekalaista normaalitasoa

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Olen tässä vähän ohimennen maalaillut kaikkea. Ei aivan parasta tasua ja kuvat ovat surkeita(huono kamera) mutta katsotaan saatteko selvää Jos kuvat eivät mahdu niin klikatkaa vain View image.

Kuva

Siinä Skink Priest Tehenhauin Prophet of Sotek

Kuva
Kuva

Siinä muokattu Kroottien Ratsu.

Kuva
Kuva
Ja siinä eldar farseer. Kommentteja tulemaan (pahoittelen huonoja kuvia.)
majis

Re: Sekalaista normaalitasoa

Viesti Kirjoittaja majis »

Tykkään eniten farseedin värimaailmasta mutta jotkut noista kuvista ovat aika huonoa eikä niistä saa selvää
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Skinkkerin iho ja vatsapanssari on hyvin tehty, mutta metallit ovat aika ankeanoloisia väritykseltään.
Krootoxin suun olisi voinut maalata muullakin kuin ihonvärillä. Ihosta paljastuvat luut voisivat olla tummempia, mutta ihon korostus aikalailla onnistunut.
Farseer on hieno. Kontrastia, kuten joku sanoikin, on hyvällä silmällä lisätty mukaan.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Todella hyviä 12 vuotiaalta. Tarpeeksi hailaitteja ynnä muuta kivaa. Oletko muuten farseerissä käyttänyt washeja? Jotenkin tulee mieleen tuosta viitasta.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Nummi

Kiitos Ja harmittelen edelleen huonoja kuvia. En ole käyttänyt faarseerissä ollenkaan washeja paitsi metalliin yhden laimean kerroksen. Ainoastaan Krootoxiin on käytetty washia ja siihenkin vain kahta.
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

suurin ongelma kuvissa vaikuttaa olevan huono kohdennus. krootoxin kuvasta saa hyvin selvää, mutta muut kuvat näyttävät tarkentuvan ennemmin tuohon kenttään kuin itse figuun
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Nummi

Juu kamerassa on ongelmana että jos ei ota salamaa mukaa niin siinä menee myös tarkennus. Harmi kun ei uutta kameraa voi mistään toivoa edes jouluksi. Noh mutta tuohon joudutte ikävä kyllä tyytymään :( yritän saada parempaa kuvaa.

Edit: Noh täältä tuli edes vähän parempaa kuvaa.
Kuva
Nyt faarseeriin lipsahti washia joka näyttää salaman kanssa ikävältä

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Nummi, La 20.12.2008 10:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wolverine

Viesti Kirjoittaja Wolverine »

Heti on parempaa, kun on kunnolliset kuvat. Ihan siistiä jälkeä. Krootox on vähän suttuisen näköinen. Yleensäkin ihan jees maalausta.
Weeman

Viesti Kirjoittaja Weeman »

Ikääsi nähden(jos tu 96 meinaa syntymävuotta) nämä ovat vallan mainioita ja kun vielä pari vuotta jaksaa maalailla ahkerasti niin tulee sinusta varran mainio maalari. Sen verran menen sanomaan että en suosittele drybrushia korostuksien tekoon varsinkaan kaapuihin.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
Nummi

Kiitos kommenteista. Todella sain huomata drybrushien huonouden kaavuissa ja yritän harjoitella viittojen maalausta :D
Bladetongue
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Bladetongue »

Ihan helkutin hyvän näköisiä figuja etenkin tuon ikäiseltä, kuvaamisesta voin sanoa sen verran, että noissa uusissa kuvissa on liikaa valoistusta, jätä salamavalo kokonaan pois tai vaihda kuvaus tausta tummempaan niin näkyvät vielä pikkusen paremmin, harmaa toimisi paremmin jos käytät salamaa kaverina näkyvät paremmin eikä figut "huku" taustaan niinkuin on valkoisen kanssa käynyt.
Nummi

Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh) mutta katsotaan saisinko jossain vaiheessa uuden kameran.
Detrith

Viesti Kirjoittaja Detrith »

Hienoja nappeja ja itse diggailen tuon Eldar farseerin viitasta. Olet minua vuoden nuorempi ja maalaat paljon paljon paremmin. Kauankos olet maalaillut?(ei sillä iäällä siis mitään väliä)
Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh)
Kannattaa tukea kamera jonkun päälle niin ei tule tärähtänyttä. Kannattaa myös ottaa monta kuvaa ja niistä valita parhaat (sanomattakin selvää)
"We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. We’re da Orks, and we was made ta fight and win."

- Ghazghkull Thraka
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

lizard1996 kirjoitti:Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh) mutta katsotaan saisinko jossain vaiheessa uuden kameran.
Etkö voisi siihen salaman kohdalle laittaa vaikka pahvinpalan, jolloin valo ei pääse läpi?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Duke

Viesti Kirjoittaja Duke »

Itse luulen, ettei tuo johdu tärinänestosta, vaan ilman salamaa on yksinkertaisesti pidempi valotusaika, jolloin pienetkin tärähdykset näkyvät. Kannattaa tosiaan tukea se kamera huolella.

Erittäin hienoja figuja noin nuorelta. Krootox kaipaisi kyllä jotain, kenties juuri niitä tummempia osia merkkaamaan luiden paikat. Jatka hyvää työtä :)
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.

- vompovompatti
Nummi

O'Snobba kirjoitti:
lizard1996 kirjoitti:Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh) mutta katsotaan saisinko jossain vaiheessa uuden kameran.
Etkö voisi siihen salaman kohdalle laittaa vaikka pahvinpalan, jolloin valo ei pääse läpi?
Oho kun en tuota ajatellut.... noh kokeilen kyllä :D olen maalaillut kuusivuotiaasta jolloin sain 6 vanhaa skinkkiä ja seuraavana vuonna sainkin sitten saurus warriors setin ja kirjan. On tässä siis aikaa ollut maalailla :D

Edit: ainiin. Krootox on suttuinen koska olen amatööri konffaaja ja koska siinä oli todella iso rako keskellä vatsaa jouduin vasten tahtoani käyttämään green stuffia, ja tuolta näyttää koska olen huonohko käyttämään sitä.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Figuista ei juurikaan lisää sanottavaa, aikalailla kaikki jo sanottu. Ihan hyvää jälkeä tuon ikäiseltä siis.
Detrith kirjoitti:
Joo. Kuten kerroin kamera on niin alkeellinen että siinä ei saa salamaa pois ilman että tärähdyksenesto menee myös pois (huoh)
Kannattaa tukea kamera jonkun päälle niin ei tule tärähtänyttä. Kannattaa myös ottaa monta kuvaa ja niistä valita parhaat (sanomattakin selvää)
Yksi erittäin avulias ominaisuus kameroissa on ajastin. Kun kuvat ottaa ajastimella, mikään ei ole täräyttämässä kameraa kuvanottohetkellä. Suosittelen kokeilemaan.
Ja tosiaan, ilman salamaa kuvatessa herkempi tärähtäminen johtuu juurikin pidemmästä valotusajasta, kuten Duke sanoikin.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Ihan kivaa pelipöytätasoa. Sanon nyt vaan sillä tavalla, että Skull Whiteä ei kannata käyttää mihinkään muuhun, kuin Extreme-hilightaukseen tai edgaukseen, pistävät nimittäin silmään inhottavan kirkkaasti.
Marsussa korostukset ovat tehty suoraan tummempaan päin, ja näin ollen kontrasti jää aika pieneksi.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Kyllä täältä sotustakin löytyy paljon nuoria maalaajia, itse olen vasta 94. Seuraava askel olisi ehdottomasti drybrushaamisen poistaminen ja sen korvaaminen layeroinnilla ja highlighteilla. pikkuhiljaa rupeet harjoittelee sitä nii hyvä tulee.
Nummi

Haizelhoff kirjoitti:Kyllä täältä sotustakin löytyy paljon nuoria maalaajia, itse olen vasta 94. Seuraava askel olisi ehdottomasti drybrushaamisen poistaminen ja sen korvaaminen layeroinnilla ja highlighteilla. pikkuhiljaa rupeet harjoittelee sitä nii hyvä tulee.
juu. Tuota drybrushia olen yrittänyt jo poistaa pitemmän aikaa ja harjoittelenkin jo viitojen ja ihon layeraamista. Kiitos kaikille kommenteista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”