"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

imperial fortress apocciin!

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
toimisto

imperial fortress apocciin!

Viesti Kirjoittaja toimisto »

tarkoituksena olisi tehdä jonkun näköinen fortress apoc pelin ja ideointi vaiheella olen, mutta voisitteko te, hyvät sotulaiset kertoa millainen sen pitäisi olla ja miten hintava pisteissä, minkä kokoinen ja mitkä aseet, ja kylä olen käyttänyt hakua ja etsinyt tietoa mutta yhtään kuvaa en ole löytänyt, odotan innolla mielipiteitänne!
Barnabas

Re: imperial fortress apocciin!

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Tarkoitatko sen tyylistä kuin on sääntiksessä, vai ihan siis oikeasti linnoitus, joka on rakennettu kestämään mitä tahansa?
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

toimisto kirjoitti:tarkoituksena olisi tehdä jonkun näköinen fortress apoc pelin ja ideointi vaiheella olen, mutta voisitteko te, hyvät sotulaiset kertoa millainen sen pitäisi olla ja miten hintava pisteissä, minkä kokoinen ja mitkä aseet, ja kylä olen käyttänyt hakua ja etsinyt tietoa mutta yhtään kuvaa en ole löytänyt, odotan innolla mielipiteitänne!
Muistelen että Imperial Armour sarjan kirjoista jossakin oli tiedot linnakkeista.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Sami Jumppanen kirjoitti:Muistelen että Imperial Armour sarjan kirjoista jossakin oli tiedot linnakkeista.
Imperial Armour Update 2006:ssa on säännöt Forge Worldin Imperial Fortress Wallsille. Varmaan niitä soveltaen päästään johonkin lopputulokseen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Darkside

Viesti Kirjoittaja Darkside »

Ja Imperial Armour: Apocalyopse kirjassa on myös säännöt forgen muurisetille. Siellä on säännöissä kuvattu eri osioiden kuten porttikompleksin ja tornien armourvaluet ja structure pointit tai vastaavat. Samanlaisia sääntöjä tai peräti juuri näitä sääntöjä voisit soveltaa omaan linnakkeeseesi. Ja käy forgen sivuilla katsomassa vinkkejä jos haluat tehdä sellaisen tai vastaavan linnastasi. Itse olen miettinyt jonkinlaisen muurin rakentamista millä saisi cityfight pöydän näyttävästi liitettyä normi pelipöytään juurikin noita isoja pelejä varten ja vanhan kaaoscodexin etusivulla on aika hyvä malli. Etsi vaan vinkkejä aiheeseen liittyvistä kuvista tai hae mallia todellisista linnakkeista.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
toimisto

Barnabas kirjoitti:Tarkoitatko sen tyylistä kuin on sääntiksessä, vai ihan siis oikeasti linnoitus, joka on rakennettu kestämään mitä tahansa?
vähän siltä väliltä, enemmän sellaistakuin vanhan rule bookin sivulla 136 eli samanlaista kuin vanhan kaaos kodeksin kannessa.
mutta ei kuitenkaan ihan niin hemo kokoisena, ja tämän olisi myös toimittava peli pöytänä.
Sami Jumppanen

Ropeconin Apoc matsissa ollut linnake saattaisi olla hyvä lähtökohta, vai mitä?
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Joskaan ei välttämättä niin korkeine muureineen, mutta muuten hyvä (ja muistaa väylän alas muurilta ;) )
Tuosta...
toimisto

ja minkäslainen tämä oli?
Sami Jumppanen

Sami Jumppanen

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 7&start=80

Ja jos tuota selaat alas, niin siellä löytyy lisää linkkejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”