imperial fortress apocciin!
imperial fortress apocciin!
tarkoituksena olisi tehdä jonkun näköinen fortress apoc pelin ja ideointi vaiheella olen, mutta voisitteko te, hyvät sotulaiset kertoa millainen sen pitäisi olla ja miten hintava pisteissä, minkä kokoinen ja mitkä aseet, ja kylä olen käyttänyt hakua ja etsinyt tietoa mutta yhtään kuvaa en ole löytänyt, odotan innolla mielipiteitänne!
Re: imperial fortress apocciin!
Tarkoitatko sen tyylistä kuin on sääntiksessä, vai ihan siis oikeasti linnoitus, joka on rakennettu kestämään mitä tahansa?
-
Sami Jumppanen
Muistelen että Imperial Armour sarjan kirjoista jossakin oli tiedot linnakkeista.toimisto kirjoitti:tarkoituksena olisi tehdä jonkun näköinen fortress apoc pelin ja ideointi vaiheella olen, mutta voisitteko te, hyvät sotulaiset kertoa millainen sen pitäisi olla ja miten hintava pisteissä, minkä kokoinen ja mitkä aseet, ja kylä olen käyttänyt hakua ja etsinyt tietoa mutta yhtään kuvaa en ole löytänyt, odotan innolla mielipiteitänne!
- The Captain
- Valvoja
Imperial Armour Update 2006:ssa on säännöt Forge Worldin Imperial Fortress Wallsille. Varmaan niitä soveltaen päästään johonkin lopputulokseen.Sami Jumppanen kirjoitti:Muistelen että Imperial Armour sarjan kirjoista jossakin oli tiedot linnakkeista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ja Imperial Armour: Apocalyopse kirjassa on myös säännöt forgen muurisetille. Siellä on säännöissä kuvattu eri osioiden kuten porttikompleksin ja tornien armourvaluet ja structure pointit tai vastaavat. Samanlaisia sääntöjä tai peräti juuri näitä sääntöjä voisit soveltaa omaan linnakkeeseesi. Ja käy forgen sivuilla katsomassa vinkkejä jos haluat tehdä sellaisen tai vastaavan linnastasi. Itse olen miettinyt jonkinlaisen muurin rakentamista millä saisi cityfight pöydän näyttävästi liitettyä normi pelipöytään juurikin noita isoja pelejä varten ja vanhan kaaoscodexin etusivulla on aika hyvä malli. Etsi vaan vinkkejä aiheeseen liittyvistä kuvista tai hae mallia todellisista linnakkeista.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
vähän siltä väliltä, enemmän sellaistakuin vanhan rule bookin sivulla 136 eli samanlaista kuin vanhan kaaos kodeksin kannessa.Barnabas kirjoitti:Tarkoitatko sen tyylistä kuin on sääntiksessä, vai ihan siis oikeasti linnoitus, joka on rakennettu kestämään mitä tahansa?
mutta ei kuitenkaan ihan niin hemo kokoisena, ja tämän olisi myös toimittava peli pöytänä.
-
Sami Jumppanen
Ropeconin Apoc matsissa ollut linnake saattaisi olla hyvä lähtökohta, vai mitä?
- Henkinen Johtaja
Joskaan ei välttämättä niin korkeine muureineen, mutta muuten hyvä (ja muistaa väylän alas muurilta ;) )
Tuosta...
ja minkäslainen tämä oli?
-
Sami Jumppanen
-
Sami Jumppanen
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 7&start=80
Ja jos tuota selaat alas, niin siellä löytyy lisää linkkejä.
Ja jos tuota selaat alas, niin siellä löytyy lisää linkkejä.