Niin siis mitä sinä et viestissäni ymmärtänyt. Sanoin, että kaverini omistaa kyseisen Tyranniidi kokoonpanon. EN MINÄ, eli ei minun pilkkua nussimalla tarviikkaan niiden ruleja osata.Chronophague kirjoitti:
Niin, jos voittaa kymmeniä/satakunta peliä (vai olikse turnausta) niin ei siinä välttämättä ole vielä ehtinyt oppia sääntöjä
Pelätyimmät armeijat
-
Master Angel
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
-
Master Angel
Ota huomioon ja anna anteeksi se, etten ole vielä veteraani, toisin kuin kaikki tuttavani, jotka figuilla pelaavat (kaikki pelannu monta vuotta, itse en vielä kunnon ottelua ole päässy kokemaan...)Aacheron kirjoitti:Tjaa... minä ainakin osaan säännöt, paitsi omasta puolesta, myös siten että vastustaja ei pääse kusettamaan minua. Ainakaan ei mitenkään hirveästi.
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
Siis tarkoitin sitä sun kaverias, kun pelailee laittomalla listalla satakunta peliä. Ja jos selität millaisella armeijalla mariineita tapetaan, on kyse auttamattakin listasta eikä mistään kokoelmasta. Mutta turha ottaa näitä foorumin juttuja noin henkilökohtaisesti, varsinkin kun oli hymiö perässä ja kaikkeaMaster Angel kirjoitti: Niin siis mitä sinä et viestissäni ymmärtänyt. Sanoin, että kaverini omistaa kyseisen Tyranniidi kokoonpanon. EN MINÄ, eli ei minun pilkkua nussimalla tarviikkaan niiden ruleja osata.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Master Angel
Minä voin muistaa väärinkin, mutta luettelin tuossa sen mitä muistelisin armeijan sisältävän...VJ kirjoitti: Siis tarkoitin sitä sun kaverias, kun pelailee laittomalla listalla satakunta peliä. Ja jos selität millaisella armeijalla mariineita tapetaan, on kyse auttamattakin listasta eikä mistään kokoelmasta. Mutta turha ottaa näitä foorumin juttuja noin henkilökohtaisesti, varsinkin kun oli hymiö perässä ja kaikkea
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
Niin, ja minua ei sitten pidä ottaa henkilökohtaisesti, ellen enkom sano niin...VJ kirjoitti:Mutta turha ottaa näitä foorumin juttuja noin henkilökohtaisesti, varsinkin kun oli hymiö perässä ja kaikkea
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
..
Noh, ei ehkä pelottava armeija, mutta oli ainakin rasittava pelata.
Vastustajani päätti koota helffeille sellasen All magic&shooty armeijan. Deployasi koko armeijansa pöydän kulmassa olevalle kukkulalle. Noh, pelattiin sellaset 4h tuntia matsia ja näiden tuntien aikana vastuksen kaikki unitit pysyivät samassa nurkassa. Tosin yksi maagi ratsuilla tuli vähä edemmäksi, jotta sai magic missilensä ylettymään. Peli meni aivan naurettavaksi. Mahdollisuudet voitosta kävivät vähiin hirveän magian&tykkitulen alla.
:x
Vastustajani päätti koota helffeille sellasen All magic&shooty armeijan. Deployasi koko armeijansa pöydän kulmassa olevalle kukkulalle. Noh, pelattiin sellaset 4h tuntia matsia ja näiden tuntien aikana vastuksen kaikki unitit pysyivät samassa nurkassa. Tosin yksi maagi ratsuilla tuli vähä edemmäksi, jotta sai magic missilensä ylettymään. Peli meni aivan naurettavaksi. Mahdollisuudet voitosta kävivät vähiin hirveän magian&tykkitulen alla.
:x
Jos armeija on viilattu erityisesti mariinintappoon, niin mitä jos tekee mariiniarmeijastaan mahdollisimman ei-mariinimaisen? Doh, en edelleenkään usko, että mikään spesifikoitunut armeija olisi lähellekään yhtä tappava kuin all-round. Taidan elää pilvissä, mutta uskon yhä vakaasti että pelaaja ratkaisee joka tapauksessa 75% oman armeijansa suorituksesta.
EDIT: Siispä pelkään eniten armeijaa, jolla on hyvä pelaaja.
EDIT: Siispä pelkään eniten armeijaa, jolla on hyvä pelaaja.
There is no saint
Without the sinner
Without the sinner
-
tuhannen taalan mies
-
Brightstar
itse en oikeastaan pelkää mitää armeijaa sinäänsä.
pelasin ennen eldareilla ja luulin että ne on huonoja. n. 1/2 v sitten vaihdoin pelaamaan ehkäpä pelin huonoimmalla armeijalla: sisters of the battle. sitten vasta tajusin että kuinka paljon starcannon voi sattua.
toisinaan taas olen pelannut nytten niillä noin 10 peliä ja eikä yhtään tappiota hallussa.
pystyn tekemään yleensä niin uskomattoman virityksen armeijastani ettei vastustaja olisi ikinä edes voinut kuvitella semmoisen olevan mahdollista. esim. 120 redemptionistia (joko c&c tai ampu), 10 rhinon/immolatorin rush ja shooty mikä ampuu taukit rikki. yleensä voitaan pelini sen takia että tiedän mitä sieltä voisi tulla vastaan ja teen semmoisen ihmevirityksen millä voi sen piestä.
tai no ehkä ainoa armeija mitä pelkään on IG armored company. mutta kuka sitä nyt ei pelkäisi?
(varsinkään ku ainoat hevi aseet ovat meltat...)
tai no ehkä ainoa armeija mitä pelkään on IG armored company. mutta kuka sitä nyt ei pelkäisi?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
tomb king of khemri
-
Agathokles
Mä ja mun armyt ei pelkää mitään.....tai no viime yönä näin painajaista all-shooty empirestä *snif*
No vitsi vitsi, kaikkeen löytyy lääke, otetaan vaikka joku tykki/handgunther army VS kaaos kääpiöt, otat vaikka kaks earth shakeria ja wolf ridereitä. Noilla saat aika kivasti häirittyä kaverin ampumista! Noh ei mulla nyt käytännön kokemusta ole mutta paperilla näyttäisi aika hyvältä.
No vitsi vitsi, kaikkeen löytyy lääke, otetaan vaikka joku tykki/handgunther army VS kaaos kääpiöt, otat vaikka kaks earth shakeria ja wolf ridereitä. Noilla saat aika kivasti häirittyä kaverin ampumista! Noh ei mulla nyt käytännön kokemusta ole mutta paperilla näyttäisi aika hyvältä.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Aika monessa WH-viestissä pelätyksi armeijaksi mainittiin VC. Itsekin olen tätä armeijaa vastaan pelatessa saanut harmaita hiuksia. Sitä vain jotenkin tuppaa pelin huumassa unohtamaan usein sen, että VC yksiköt pitää tuhota kokonaan. Vaikka kuinka odottaisi, niin ne eivät vain juokse karkuun.
On vaikea sanoa mitään tiettyä armeijaa, jota pelkäisin. Pikemminkin voisin sanoa, että armeijatyyppinä ratsuväkienemmistöiset (tai hyvin liikkuvat) armeijat pelottavat. Kova h-to-h yhdistettynä hyvään liikkuvuuteen on usein ongelmallista counteroida.
Dru Perim
On vaikea sanoa mitään tiettyä armeijaa, jota pelkäisin. Pikemminkin voisin sanoa, että armeijatyyppinä ratsuväkienemmistöiset (tai hyvin liikkuvat) armeijat pelottavat. Kova h-to-h yhdistettynä hyvään liikkuvuuteen on usein ongelmallista counteroida.
Dru Perim
- Henri Ketonen