"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelätyimmät armeijat

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Master Angel

Viesti Kirjoittaja Master Angel »

Chronophague kirjoitti:
Niin, jos voittaa kymmeniä/satakunta peliä (vai olikse turnausta) niin ei siinä välttämättä ole vielä ehtinyt oppia sääntöjä :D
Niin siis mitä sinä et viestissäni ymmärtänyt. Sanoin, että kaverini omistaa kyseisen Tyranniidi kokoonpanon. EN MINÄ, eli ei minun pilkkua nussimalla tarviikkaan niiden ruleja osata.
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Tjaa... minä ainakin osaan säännöt, paitsi omasta puolesta, myös siten että vastustaja ei pääse kusettamaan minua. Ainakaan ei mitenkään hirveästi.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Maz-TR

Viesti Kirjoittaja Maz-TR »

No kun pelaan 40k Örkeillä niin ilman muuta Tyranidsit!!! :D
Tietysti Örkit on semmonen porukka että kaikissa armeijoissa on vastusta vähän liiankin kanssa (ainakin mulla on semmosia kokemuksia :wink: )
Ruthlessness is the kindness of wise
Master Angel

Aacheron kirjoitti:Tjaa... minä ainakin osaan säännöt, paitsi omasta puolesta, myös siten että vastustaja ei pääse kusettamaan minua. Ainakaan ei mitenkään hirveästi.
Ota huomioon ja anna anteeksi se, etten ole vielä veteraani, toisin kuin kaikki tuttavani, jotka figuilla pelaavat (kaikki pelannu monta vuotta, itse en vielä kunnon ottelua ole päässy kokemaan...)
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Master Angel kirjoitti: Niin siis mitä sinä et viestissäni ymmärtänyt. Sanoin, että kaverini omistaa kyseisen Tyranniidi kokoonpanon. EN MINÄ, eli ei minun pilkkua nussimalla tarviikkaan niiden ruleja osata.
Siis tarkoitin sitä sun kaverias, kun pelailee laittomalla listalla satakunta peliä. Ja jos selität millaisella armeijalla mariineita tapetaan, on kyse auttamattakin listasta eikä mistään kokoelmasta. Mutta turha ottaa näitä foorumin juttuja noin henkilökohtaisesti, varsinkin kun oli hymiö perässä ja kaikkea :D
And they wonder how he dealt with stress so well..
Master Angel

VJ kirjoitti: Siis tarkoitin sitä sun kaverias, kun pelailee laittomalla listalla satakunta peliä. Ja jos selität millaisella armeijalla mariineita tapetaan, on kyse auttamattakin listasta eikä mistään kokoelmasta. Mutta turha ottaa näitä foorumin juttuja noin henkilökohtaisesti, varsinkin kun oli hymiö perässä ja kaikkea :D
Minä voin muistaa väärinkin, mutta luettelin tuossa sen mitä muistelisin armeijan sisältävän...
NE JYRÄÄ MEITIN!!!
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

VJ kirjoitti:Mutta turha ottaa näitä foorumin juttuja noin henkilökohtaisesti, varsinkin kun oli hymiö perässä ja kaikkea :D
Niin, ja minua ei sitten pidä ottaa henkilökohtaisesti, ellen enkom sano niin... :roll: Olen luonnostani äkäinen ja mariseva, mutta whatnot. Muut väittävät että minut voi sietää (tai näin ainakin oletan).
and her hallway
moves
like the ocean
moves
c0mmy

..

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Noh, ei ehkä pelottava armeija, mutta oli ainakin rasittava pelata.
Vastustajani päätti koota helffeille sellasen All magic&shooty armeijan. Deployasi koko armeijansa pöydän kulmassa olevalle kukkulalle. Noh, pelattiin sellaset 4h tuntia matsia ja näiden tuntien aikana vastuksen kaikki unitit pysyivät samassa nurkassa. Tosin yksi maagi ratsuilla tuli vähä edemmäksi, jotta sai magic missilensä ylettymään. Peli meni aivan naurettavaksi. Mahdollisuudet voitosta kävivät vähiin hirveän magian&tykkitulen alla.

:x
Watchman

Viesti Kirjoittaja Watchman »

Jos armeija on viilattu erityisesti mariinintappoon, niin mitä jos tekee mariiniarmeijastaan mahdollisimman ei-mariinimaisen? Doh, en edelleenkään usko, että mikään spesifikoitunut armeija olisi lähellekään yhtä tappava kuin all-round. Taidan elää pilvissä, mutta uskon yhä vakaasti että pelaaja ratkaisee joka tapauksessa 75% oman armeijansa suorituksesta.

EDIT: Siispä pelkään eniten armeijaa, jolla on hyvä pelaaja.
There is no saint
Without the sinner
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Aacheron kirjoitti:Tjaa... minä ainakin osaan säännöt, paitsi omasta puolesta, myös siten että vastustaja ei pääse kusettamaan minua. Ainakaan ei mitenkään hirveästi.
yleensä pelikaverini ei kuseta (edes tuntemattomat), kaikki joita vastaan olen pelannu ni ne pelaa rehellisesti
Boltteri

Viesti Kirjoittaja Boltteri »

Mun templarit inhoaa bt ja demonprince yhdistelmää.se ei oo kovin kivaa kun princelt tuli 9 attackkia strength 6 :cry:
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Peli on vaan peliä kaikki ei sitä ymmärrä ja se on todella harmi, enkä myöskään voi oikein sitä tajuta miten jotkut pelkäävät jotain armeijaa niin paljon että eivät ikinä pelaa sitä vastaan?! Eikö se jo ole vähän liioittelua?! ? :cry: :x
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

itse en oikeastaan pelkää mitää armeijaa sinäänsä. :D pelasin ennen eldareilla ja luulin että ne on huonoja. n. 1/2 v sitten vaihdoin pelaamaan ehkäpä pelin huonoimmalla armeijalla: sisters of the battle. sitten vasta tajusin että kuinka paljon starcannon voi sattua. :( toisinaan taas olen pelannut nytten niillä noin 10 peliä ja eikä yhtään tappiota hallussa. :D pystyn tekemään yleensä niin uskomattoman virityksen armeijastani ettei vastustaja olisi ikinä edes voinut kuvitella semmoisen olevan mahdollista. esim. 120 redemptionistia (joko c&c tai ampu), 10 rhinon/immolatorin rush ja shooty mikä ampuu taukit rikki. yleensä voitaan pelini sen takia että tiedän mitä sieltä voisi tulla vastaan ja teen semmoisen ihmevirityksen millä voi sen piestä.

tai no ehkä ainoa armeija mitä pelkään on IG armored company. mutta kuka sitä nyt ei pelkäisi? :wink: (varsinkään ku ainoat hevi aseet ovat meltat...)
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
tomb king of khemri

Viesti Kirjoittaja tomb king of khemri »

vihaan pelata high elffejä vastaan. ainakin kaverini helffejä kun se on magic heavy armeija
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Mä ja mun armyt ei pelkää mitään.....tai no viime yönä näin painajaista all-shooty empirestä *snif*
No vitsi vitsi, kaikkeen löytyy lääke, otetaan vaikka joku tykki/handgunther army VS kaaos kääpiöt, otat vaikka kaks earth shakeria ja wolf ridereitä. Noilla saat aika kivasti häirittyä kaverin ampumista! Noh ei mulla nyt käytännön kokemusta ole mutta paperilla näyttäisi aika hyvältä.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Aika monessa WH-viestissä pelätyksi armeijaksi mainittiin VC. Itsekin olen tätä armeijaa vastaan pelatessa saanut harmaita hiuksia. Sitä vain jotenkin tuppaa pelin huumassa unohtamaan usein sen, että VC yksiköt pitää tuhota kokonaan. Vaikka kuinka odottaisi, niin ne eivät vain juokse karkuun.

On vaikea sanoa mitään tiettyä armeijaa, jota pelkäisin. Pikemminkin voisin sanoa, että armeijatyyppinä ratsuväkienemmistöiset (tai hyvin liikkuvat) armeijat pelottavat. Kova h-to-h yhdistettynä hyvään liikkuvuuteen on usein ongelmallista counteroida.

Dru Perim
saludo

Viesti Kirjoittaja saludo »

Minä ja mun VC ei pelätä mitään!!!! Varsinkaan ROTTIA!!!!!!! :wink:
sotek

Viesti Kirjoittaja sotek »

kaaoksen armeija on pelottavin kaikista, mutta H elffit kaikkista inhottavimpia.HYI :x
Yes sir!
TheThing

Viesti Kirjoittaja TheThing »

40k:ssa omalta osalta TAU. Ne broadsidet vaa pistää kaiken p***ax.
In theory communism works. In theory.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kaiken? Aika monta vuoroa te pelaatte...
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”