Selvä homma, näin minä epäilinkin.Amazing Slug kirjoitti:Eivät välttämättä ole pure skirmaajia, saattavat olla vaikka keltaisia kuukummituksia, mutta beast herd ei ole "ranked infantry without missile weapons", joka on avaintermi tässä. Eli max. 3 näitä.AndreasH kirjoitti: 1) Max kolme beast herdiä 2500 pisteen listassa? Eivät ole pure play skirmaajia, joten ajattelin tarkistaa.
Kuten JasoX sanoi, kukaan ei enää liittoudu kenenkään kanssa uuden Warriors of Chaos kirjan jälkeen. Beastien kirja on täysin yksinään toimiva teos nykyään, eikä se voi tai saa käyttää mitään mistään muusta kirjasta. Poikkeuksena DoW- ja RoR-joukot, jotka on kuitenkin tässä turnauksessa erikseen kielletty.2) Olen ollut skenestä sivussa vähän aikaa, joten kysyisin myös BoC liittolaisista nyt kun uusi Kaamoskirja on tullut. Eli meneekö niin että voivat liittoutua HoC ja DoC kanssa, ja jos voivat, niin meneekö se uuden HoC kirjan kanssa? Tämä ollut hieman hakusessa. Mun peruslista nimittäin sisältää aikalailla niitä allied osia (furrit, screamerit, knightit).
EDIT - jatkokysymys poistettu
Rgds,
A