"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blogi: Majis [18/5.5.09] Isompi postaus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
QQ3

Re: Käpsä, Tau ja kaaos marsu blogi 6.1.09

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

majis kirjoitti:Varmaankin johtuu drybrushauksesta. no, maalaan battlesuitin sitten kunnolla ja ajan kanssa niin katotaan mitä tulee...
Erilaiset washit noiden drybrushien päälle voisivat vähentää tuota suttuista ulkönäköä.
majis

Viesti Kirjoittaja majis »

QQ3 kirjoitti:
majis kirjoitti:Varmaankin johtuu drybrushauksesta. no, maalaan battlesuitin sitten kunnolla ja ajan kanssa niin katotaan mitä tulee...
Erilaiset washit noiden drybrushien päälle voisivat vähentää tuota suttuista ulkönäköä.
Minkälaiset xD Ite oon washia käyttäny norm troopeissa vaan kun halusin vähän ruskeata armoreiden väliin. Muuta en ole käyttänyt. Mutta Minkälaista washia pitäisi tällaiseen tarkoitukseen käyttää??
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

sellaista löysää :P eivaan, ruskea tai musta käy hyvin..
majis

Mä vielä muistan ajan jolloin olin "riippuvainen" washista jolloin vedin jok´ikisen tyypin päälle mustan washin. Tuli tumma teema. Olin ja olen kyllä ihan tyytyväinen niihin.
Joo taidan vetää Näille tau tyypeille dark flesh washin ehk. Sellasen punasen ruskeen joita on laitettu noihin fire warruihinki. Olisko hyvä?
Hihhuli

juu, ja sit jos haluat jotain vielä siihen lisätä, niin voit korostaa vielä hyvin siihen washin päälle ;) ja jos laitat punaruskean, niin alla oleva väri värjäytyy sitten hieman punertavan ruskeaksi, varsinkin tuo harmaa voi muuttua enemmän ruskeaksi, mutta sen ehkäiset ohentamalla washia reilusti ja laittamalla niin monta kerrosta kuin hyvältä tuntuu :)
majis

Meen tekee ne nyt ja jos ehin niin laitan kuvat tulemaan (kilpajuoksua auringon valon kannssa)
Z4MPUR4

Viesti Kirjoittaja Z4MPUR4 »

Mukavan näköisiä, joissakin kohdissa stealth suittia on vähän sotkuinen, ja mistä tuo karhu on?
majis

ritari kirjoitti:Mukavan näköisiä, joissakin kohdissa stealth suittia on vähän sotkuinen, ja mistä tuo karhu on?
Joulupukki toi mukanaan :D jostain lelu kaupasta. Tämä on vain normaalikokoisen pentu ja minulla on kaksi noin kolme kertaa isompaa karhua. Noista sitten jotain wild beareita. Käyvät warhammer giantista varmaankin... Ovat ainakin samankokoisia seisoessaan.

Washejen tulos: (sori tuli vähän myöhäs ku oli kaveri tääl :D)

Kuva

Kuva

En tiedä olenko ymmärtänyt washin väärin vai teinkö jotain väärin kun minua tuo ei säväytä :D

Mielipiteitä kumpi on parempi? oikea vai vasen?? Myöhemmin laitan tähän samaan viestiin kuvan takaa päin
Viimeksi muokannut majis, Ke 07.01.2009 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hihhuli

vähän on pieni kuva, ei oikein saa selvää ;)
Z4MPUR4

Viesti Kirjoittaja Z4MPUR4 »

Vasempi on ehdottomasti hienompi :D tuo oikean puolinen on vähän liian tumma.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Semmosta vielä että mustan päälle ei kannatta drybrushata suoraan valkoisella, tulee melko suttuista jälkeä. Itse käyttäisin aluksi harmaata ja siitä sitten tarvittaessa kirkkaammilla väreillä.
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Oikean puoleinen stealth suit näyttää vähän ruosteiselta kun katsoo käsiä ja jalkoja. Sen takia se näytti hienommalta.
majis

QQ3 kirjoitti:Semmosta vielä että mustan päälle ei kannatta drybrushata suoraan valkoisella, tulee melko suttuista jälkeä. Itse käyttäisin aluksi harmaata ja siitä sitten tarvittaessa kirkkaammilla väreillä.
vielä yksi stealth suitti jäljellä joten on aikaa parantaa :D kokeilen seuraavalla keralla

Joo eli aika risti riitasta. Tietysti onhan tuo mielipide kysymys mutte en osaa vielä päättää. Eli pitäisikö washata vai ei... En kyllä haluisi noin tummaa teemaa ja onhan tuo nopeempaakin :D
Hihhuli

ja tuli vielä mieleen et kanttii tohon laittaa pari layeriä highlighteja siihen pohjavärin ja reunan korostuksen väliin ;)
majis

Hihhuli kirjoitti:ja tuli vielä mieleen et kanttii tohon laittaa pari layeriä highlighteja siihen pohjavärin ja reunan korostuksen väliin ;)
Onks pakko :( Meinaa jos alan liikaa panostaa noihin tyyppeihin alkaa innostus lopahtamaan kun ei se oo kivaa katella kesken eräisiä tyyppejä. Ehkä sitten siihen battle suittiin. Viimekerralla innostus lopahtu land riderin maalaukssa viime tavena. Tosin. eivät tuollaiset äkki highlightit oikee säväytä. Mulla kestää laittaa noi valkosetkin noin viis-kymmenen minuuttia ja ovat figun tylsinmpiä kohtia maalata. Pitäiskö tanssia tai laulaa samalla kun maalaa niit high lightei...

Laitan nyt tähän samaan viestiin nää uudet kuvat.

Eli vihoin sain viimesen stealth suitin valmiiks ja olen minä yhden dronenkin maalannut. Eli tässä olisi koko sguadi.

Kuva

Valona käytin talomme ainoaa ei-keltasävyistä lamppua joka oli taskulamppu :D Vähän huono kun pääsee koulusta vasta ilta hämärässä jolloin on liian myöhäistä ottaa kuvia. TÄytyy keksiä joku uus juttu... Pitäisikö kaikki kuvat laittaa tällä kuvako´olla?
WhAtEvEr

Viesti Kirjoittaja WhAtEvEr »

No en nyt tähän muuta keksi joten huomauttaisin siitä, että highlightit voisi tehdä kyseistä väriä ja valkoista sekoittamalla, ei pelkällä valkoisella.
Dark elf:
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Tuo Xtreme-hailaitti sopisi vain, jos korostukset ovat hyvin ohuita ja suoria, mitä ne tällä hetkellä eivät ole. Oranssi on tosin onnistunut hiukan paremmin. Paras näistä on tuo Drone, sillä sen edgaus on tasaisinta.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
majis

WhAtEvEr kirjoitti:No en nyt tähän muuta keksi joten huomauttaisin siitä, että highlightit voisi tehdä kyseistä väriä ja valkoista sekoittamalla, ei pelkällä valkoisella.
No joo.. Valkoista käytän vain siksi että satuin vahingossa keksimään teeman laittamalla kommando khakia ja valkoista yhteen pyssykoteloon. En ole ikinä kokeillutkaa tummempia high lightejä

@DakkaDakka: <-- Meniks toi oikein? :D. Joo ehkä pitäis vähän tummentaa tota high lightiä. Mutta ohuempaan en pysty... Menee liikaa aikaa ja vaivaa.
majis

Joo eli häärään sen battlesuitin kimpussa joten en oo saanu tehtyy yhtää figua valmiiks. Valmistuu viimeistään viikonloppuna.
Eli 40K:ta (koska muu ei teille käy) ja nyt näyttämölle pääsis tämä terminator champpion. Taas tekovalolla otettu kun ei sitä luonnonvaloa vielä tähän aikaa vuodesta ehi nähä kauaa jälkeen koulunpääsyn. Kuvia olisi kai pitänyt ottaa monesta kulmasta. Olisiko ollut turhaa?

Kuva

Tossa muita kuvakulmia:
http://img179.imageshack.us/my.php?imag ... 223zj6.jpg

http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 225dq2.jpg
Viimeksi muokannut majis, To 08.01.2009 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hihhuli

ota vaan useemmasta kulmasta kuvia :) Hieno on :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”