Erilaiset washit noiden drybrushien päälle voisivat vähentää tuota suttuista ulkönäköä.majis kirjoitti:Varmaankin johtuu drybrushauksesta. no, maalaan battlesuitin sitten kunnolla ja ajan kanssa niin katotaan mitä tulee...
Blogi: Majis [18/5.5.09] Isompi postaus
Re: Käpsä, Tau ja kaaos marsu blogi 6.1.09
Minkälaiset xD Ite oon washia käyttäny norm troopeissa vaan kun halusin vähän ruskeata armoreiden väliin. Muuta en ole käyttänyt. Mutta Minkälaista washia pitäisi tällaiseen tarkoitukseen käyttää??QQ3 kirjoitti:Erilaiset washit noiden drybrushien päälle voisivat vähentää tuota suttuista ulkönäköä.majis kirjoitti:Varmaankin johtuu drybrushauksesta. no, maalaan battlesuitin sitten kunnolla ja ajan kanssa niin katotaan mitä tulee...
sellaista löysää :P eivaan, ruskea tai musta käy hyvin..
Mä vielä muistan ajan jolloin olin "riippuvainen" washista jolloin vedin jok´ikisen tyypin päälle mustan washin. Tuli tumma teema. Olin ja olen kyllä ihan tyytyväinen niihin.
Joo taidan vetää Näille tau tyypeille dark flesh washin ehk. Sellasen punasen ruskeen joita on laitettu noihin fire warruihinki. Olisko hyvä?
Joo taidan vetää Näille tau tyypeille dark flesh washin ehk. Sellasen punasen ruskeen joita on laitettu noihin fire warruihinki. Olisko hyvä?
juu, ja sit jos haluat jotain vielä siihen lisätä, niin voit korostaa vielä hyvin siihen washin päälle ;) ja jos laitat punaruskean, niin alla oleva väri värjäytyy sitten hieman punertavan ruskeaksi, varsinkin tuo harmaa voi muuttua enemmän ruskeaksi, mutta sen ehkäiset ohentamalla washia reilusti ja laittamalla niin monta kerrosta kuin hyvältä tuntuu :)
Meen tekee ne nyt ja jos ehin niin laitan kuvat tulemaan (kilpajuoksua auringon valon kannssa)
Mukavan näköisiä, joissakin kohdissa stealth suittia on vähän sotkuinen, ja mistä tuo karhu on?
Joulupukki toi mukanaan :D jostain lelu kaupasta. Tämä on vain normaalikokoisen pentu ja minulla on kaksi noin kolme kertaa isompaa karhua. Noista sitten jotain wild beareita. Käyvät warhammer giantista varmaankin... Ovat ainakin samankokoisia seisoessaan.ritari kirjoitti:Mukavan näköisiä, joissakin kohdissa stealth suittia on vähän sotkuinen, ja mistä tuo karhu on?
Washejen tulos: (sori tuli vähän myöhäs ku oli kaveri tääl :D)

En tiedä olenko ymmärtänyt washin väärin vai teinkö jotain väärin kun minua tuo ei säväytä :D
Mielipiteitä kumpi on parempi? oikea vai vasen?? Myöhemmin laitan tähän samaan viestiin kuvan takaa päin
Viimeksi muokannut majis, Ke 07.01.2009 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vähän on pieni kuva, ei oikein saa selvää ;)
Vasempi on ehdottomasti hienompi :D tuo oikean puolinen on vähän liian tumma.
Semmosta vielä että mustan päälle ei kannatta drybrushata suoraan valkoisella, tulee melko suttuista jälkeä. Itse käyttäisin aluksi harmaata ja siitä sitten tarvittaessa kirkkaammilla väreillä.
-
Alien of Change
Oikean puoleinen stealth suit näyttää vähän ruosteiselta kun katsoo käsiä ja jalkoja. Sen takia se näytti hienommalta.
vielä yksi stealth suitti jäljellä joten on aikaa parantaa :D kokeilen seuraavalla kerallaQQ3 kirjoitti:Semmosta vielä että mustan päälle ei kannatta drybrushata suoraan valkoisella, tulee melko suttuista jälkeä. Itse käyttäisin aluksi harmaata ja siitä sitten tarvittaessa kirkkaammilla väreillä.
Joo eli aika risti riitasta. Tietysti onhan tuo mielipide kysymys mutte en osaa vielä päättää. Eli pitäisikö washata vai ei... En kyllä haluisi noin tummaa teemaa ja onhan tuo nopeempaakin :D
ja tuli vielä mieleen et kanttii tohon laittaa pari layeriä highlighteja siihen pohjavärin ja reunan korostuksen väliin ;)
Onks pakko :( Meinaa jos alan liikaa panostaa noihin tyyppeihin alkaa innostus lopahtamaan kun ei se oo kivaa katella kesken eräisiä tyyppejä. Ehkä sitten siihen battle suittiin. Viimekerralla innostus lopahtu land riderin maalaukssa viime tavena. Tosin. eivät tuollaiset äkki highlightit oikee säväytä. Mulla kestää laittaa noi valkosetkin noin viis-kymmenen minuuttia ja ovat figun tylsinmpiä kohtia maalata. Pitäiskö tanssia tai laulaa samalla kun maalaa niit high lightei...Hihhuli kirjoitti:ja tuli vielä mieleen et kanttii tohon laittaa pari layeriä highlighteja siihen pohjavärin ja reunan korostuksen väliin ;)
Laitan nyt tähän samaan viestiin nää uudet kuvat.
Eli vihoin sain viimesen stealth suitin valmiiks ja olen minä yhden dronenkin maalannut. Eli tässä olisi koko sguadi.

Valona käytin talomme ainoaa ei-keltasävyistä lamppua joka oli taskulamppu :D Vähän huono kun pääsee koulusta vasta ilta hämärässä jolloin on liian myöhäistä ottaa kuvia. TÄytyy keksiä joku uus juttu... Pitäisikö kaikki kuvat laittaa tällä kuvako´olla?
No en nyt tähän muuta keksi joten huomauttaisin siitä, että highlightit voisi tehdä kyseistä väriä ja valkoista sekoittamalla, ei pelkällä valkoisella.
Dark elf:
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
-16 warrioria koottu/14 maalattu
-0 cold one knightejä/0
-0 dark rider/0
-0 crossbow men/0
- P. Ruuhijärvi
Tuo Xtreme-hailaitti sopisi vain, jos korostukset ovat hyvin ohuita ja suoria, mitä ne tällä hetkellä eivät ole. Oranssi on tosin onnistunut hiukan paremmin. Paras näistä on tuo Drone, sillä sen edgaus on tasaisinta.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
No joo.. Valkoista käytän vain siksi että satuin vahingossa keksimään teeman laittamalla kommando khakia ja valkoista yhteen pyssykoteloon. En ole ikinä kokeillutkaa tummempia high lightejäWhAtEvEr kirjoitti:No en nyt tähän muuta keksi joten huomauttaisin siitä, että highlightit voisi tehdä kyseistä väriä ja valkoista sekoittamalla, ei pelkällä valkoisella.
@DakkaDakka: <-- Meniks toi oikein? :D. Joo ehkä pitäis vähän tummentaa tota high lightiä. Mutta ohuempaan en pysty... Menee liikaa aikaa ja vaivaa.
Joo eli häärään sen battlesuitin kimpussa joten en oo saanu tehtyy yhtää figua valmiiks. Valmistuu viimeistään viikonloppuna.
Eli 40K:ta (koska muu ei teille käy) ja nyt näyttämölle pääsis tämä terminator champpion. Taas tekovalolla otettu kun ei sitä luonnonvaloa vielä tähän aikaa vuodesta ehi nähä kauaa jälkeen koulunpääsyn. Kuvia olisi kai pitänyt ottaa monesta kulmasta. Olisiko ollut turhaa?

Tossa muita kuvakulmia:
http://img179.imageshack.us/my.php?imag ... 223zj6.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 225dq2.jpg
Eli 40K:ta (koska muu ei teille käy) ja nyt näyttämölle pääsis tämä terminator champpion. Taas tekovalolla otettu kun ei sitä luonnonvaloa vielä tähän aikaa vuodesta ehi nähä kauaa jälkeen koulunpääsyn. Kuvia olisi kai pitänyt ottaa monesta kulmasta. Olisiko ollut turhaa?

Tossa muita kuvakulmia:
http://img179.imageshack.us/my.php?imag ... 223zj6.jpg
http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 225dq2.jpg
Viimeksi muokannut majis, To 08.01.2009 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ota vaan useemmasta kulmasta kuvia :) Hieno on :)