Haltiaritareita bardattujen hevosten selässä lanceilla, kilvillä ja heavy armoureilla? Missä vikaan?ExoCowboy kirjoitti:Eipä se taida ainakaan olla ihan WYSIWYG jos ukot on jotain muuta kuin mitä modelit esittää :O ...I Ride in a Dragon kirjoitti: Kysellään nyt vielä, parempi varmaan olla etukäteen varma kuin riidellä sitten siellä. Hyväksytäänkös Counts-assit, että saakos Silver Helmejä käyttää Dragon Prinsseinä? WYSIWYGhän on ainakin täytetty, mutta...
Luulisi siis että counts-as on ok, proxyttäminen ei, ja tuo tilanne menee kyllä ainakin omasta mielestä proxyttämisen puolelle.
2009 Grand Tournament FINLAND
Re: 2009 Grand Tournament FINLAND
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Niillä Silver helmeillä ei ole Dragon armouria, siis figuilla, ja drakon prinsseillä on ihan selvästi.I Ride in a Dragon kirjoitti:Haltiaritareita bardattujen hevosten selässä lanceilla, kilvillä ja heavy armoureilla? Missä vikaan?ExoCowboy kirjoitti:Eipä se taida ainakaan olla ihan WYSIWYG jos ukot on jotain muuta kuin mitä modelit esittää :O ...I Ride in a Dragon kirjoitti: Kysellään nyt vielä, parempi varmaan olla etukäteen varma kuin riidellä sitten siellä. Hyväksytäänkös Counts-assit, että saakos Silver Helmejä käyttää Dragon Prinsseinä? WYSIWYGhän on ainakin täytetty, mutta...
Luulisi siis että counts-as on ok, proxyttäminen ei, ja tuo tilanne menee kyllä ainakin omasta mielestä proxyttämisen puolelle.
Ehkä se että niillä on eri statit, eri säännöt ja kyseiset figut esittävät oikeasti toista unittia.I Ride in a Dragon kirjoitti:Haltiaritareita bardattujen hevosten selässä lanceilla, kilvillä ja heavy armoureilla? Missä vikaan?ExoCowboy kirjoitti:Eipä se taida ainakaan olla ihan WYSIWYG jos ukot on jotain muuta kuin mitä modelit esittää :O ...I Ride in a Dragon kirjoitti: Kysellään nyt vielä, parempi varmaan olla etukäteen varma kuin riidellä sitten siellä. Hyväksytäänkös Counts-assit, että saakos Silver Helmejä käyttää Dragon Prinsseinä? WYSIWYGhän on ainakin täytetty, mutta...
Varmaan joku säännöistä vastaava setä kuitenkin tämän vielä varmistaa? :)
Hitto, tännehän voisi ihan oikeasti tulla, yrittää nyt taas ainakin ;). HInta nyt ei paljon pöyristytä, mutta matkakulut olisi parempi saada inhimmillisiksi, koska junalla liikkuminen voisi tehdä matkasta vähän tyyriin oloisen. Jos saataisiin jonkun Joensuulaisen tai lähipaikkakuntalaisen auto käyttöön niin olisi pop. Olisi kyllä kieltämättä kiva päästä yhdesti ennen kesää mättämään johonkin turnaukseen, kun RopeConkin jäänee tänä vuonna välistä intin takia.
Maalaamista ei oikeastaan tarvitsisi edes harrastaa, mitä nyt kääryleen voisi sutia, muuten metsähaltiat ovatkin oikein mukavassa vireessa. Marauder-figujen salliminen sen sijaan olisi hyvin toivottavaa, ellei jopa elinehto armeijalle joka on kokonaisuudessaan ysäri- ja kasarimetallia.
Maalaamista ei oikeastaan tarvitsisi edes harrastaa, mitä nyt kääryleen voisi sutia, muuten metsähaltiat ovatkin oikein mukavassa vireessa. Marauder-figujen salliminen sen sijaan olisi hyvin toivottavaa, ellei jopa elinehto armeijalle joka on kokonaisuudessaan ysäri- ja kasarimetallia.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Hmm... Nyt pitäis valita meniskö tonne turnauksen takia vai ostaisko pari squadia figuja samalla rahalla ja pelais kavereitten kanssa. Pitää miettiä, mutta tällä hetkellä turnaus on hitusen kiinnostavamman kuuloinen. Ehkä tulen ehkä en.
Tilastot -09 40k____Feel no pain eh?_
w:11 D:2 L:7___You`ll feel this one matey_
Myydään SM ja Tyranideja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=85112
w:11 D:2 L:7___You`ll feel this one matey_
Myydään SM ja Tyranideja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=85112
Eiköhän tänne oo tulossa kaikki samat naamat kuin aikaisemminkin...
Äläs nyt, mulle tämä on ainakin eka iso turnaus FaBan puolella. Viime vuoden Turku Fanaticissa kävin nappasemassa nelkkarin puolella turnauksen huonoimmat pelipisteet, mutta syyksi voidaan sanoa että se oli nelkkaria.Warchef kirjoitti:Eiköhän tänne oo tulossa kaikki samat naamat kuin aikaisemminkin...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
Minulla eka iso turnaus ja mikä sen parempi aloitus isoihin turnauksiin kuin GT =)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
- jupu_pupu_mies
Niin ja minun ensimmäinen iso turnaus. Taino mikä sitten on iso turnaus?
Äh, ollaanko sut muka päästämässä mukaan niillä "demoneilla"?jupu_mies kirjoitti:Niin ja minun ensimmäinen iso turnaus. Taino mikä sitten on iso turnaus?
Iso turnaus on mulle semmonen, mikä tapahtuu meidän peliporukan ulkopuolella, maksaa yleensä liikaa ja kerää osallistujia muualtakin kuin naapurista.
- jupu_pupu_mies
Onko valittamista voi näyttää kaverin demonien kuvia jotka ovat kohta minun:
http://s7.photobucket.com/albums/y252/Haleron/
missä sun demoneist o kuvii? mä haluu nähä
Avasin ja näin kuvissa kasan väritettyä röhnää.jupu_mies kirjoitti:Onko valittamista voi näyttää kaverin demonien kuvia jotka ovat kohta minun:
- jupu_pupu_mies
Kuuluisiko nuo siihen pelipöydältä pois otettavaan sakkiin vai saisko noilla pelata??
-
Halfmoon Games
Hei kaikki konversaatioista kyselevät
Ei kannata suunnattomasti huolta ottaa jos olet itse konvertoinut miniatyyrejäsi tai tehnyt ne ihan nollasta. Tuo sääntö että sallimme vain citadel miniatyyrejä on osa Games Workshopin vaatimuksia GT turnauksen pitämisellle, mutta meillä on kuitenkin kohtuullisen vapaat kädet sen tulkintaan turnauksen aikana. Se mitä emme kuitenkaan tule hyväksymään on itse tehdyt miniatyyrit josta jotenkin saisi selkeää etua turnaukseen esim koon puolesta. Kuten vaikkapa 4 x isommat Mumakilit Lotriin tai 25ml korkeat lohikäärmeet Fabaan.
Eli jos figu on tehty järkeä käyttäen ja muutenkin selkeästi edustaa armeijalistaasi kirjoitettua niin tuskin siitä mitään ongelmaa teemme.
Paikalla on kuitenkin päätuomarit GWn puolesta joten jos meinaat käyttää kasoittaan muiden valmistajien figuja ehdottaisin että lähetät ennen turnausta kuvat osoitteeseen [email protected] niin kysymme GWn virallisen kannan. Emme kyllä ole vielä nähneet Suomessa figuja jotka tarvitsisi poistaa mutta ainakin viimeisimmässä UK Lotri GTssä ihmisillä oli sen verran arveluttavia konversioita että niistä ainakin taisi miinuspisteitä ropista.
Tosin näissä tapauksissa konffauksesta olisikin ollut selkeästi pelillistä etua.
Parhain terveisin
Puolenkuun Pelit
Ei kannata suunnattomasti huolta ottaa jos olet itse konvertoinut miniatyyrejäsi tai tehnyt ne ihan nollasta. Tuo sääntö että sallimme vain citadel miniatyyrejä on osa Games Workshopin vaatimuksia GT turnauksen pitämisellle, mutta meillä on kuitenkin kohtuullisen vapaat kädet sen tulkintaan turnauksen aikana. Se mitä emme kuitenkaan tule hyväksymään on itse tehdyt miniatyyrit josta jotenkin saisi selkeää etua turnaukseen esim koon puolesta. Kuten vaikkapa 4 x isommat Mumakilit Lotriin tai 25ml korkeat lohikäärmeet Fabaan.
Eli jos figu on tehty järkeä käyttäen ja muutenkin selkeästi edustaa armeijalistaasi kirjoitettua niin tuskin siitä mitään ongelmaa teemme.
Paikalla on kuitenkin päätuomarit GWn puolesta joten jos meinaat käyttää kasoittaan muiden valmistajien figuja ehdottaisin että lähetät ennen turnausta kuvat osoitteeseen [email protected] niin kysymme GWn virallisen kannan. Emme kyllä ole vielä nähneet Suomessa figuja jotka tarvitsisi poistaa mutta ainakin viimeisimmässä UK Lotri GTssä ihmisillä oli sen verran arveluttavia konversioita että niistä ainakin taisi miinuspisteitä ropista.
Tosin näissä tapauksissa konffauksesta olisikin ollut selkeästi pelillistä etua.
Parhain terveisin
Puolenkuun Pelit
Ei tää kyl oikee tunnu fanaticeista eroavan aivan kauheesti, jokunen vuosi sitten fanaticissa ekan kerran ja sitä ennen tsiljoona pienempää.Dark Elf69 kirjoitti:Minulla eka iso turnaus ja mikä sen parempi aloitus isoihin turnauksiin kuin GT =)
Hyvä tietää teidän kanta noihin figuihin, kun voin nyt huoletta lisätä leijonien lukumäärää muutamalla unit fillerillä yms. konversiolla. Silveritkin saa kentälle prinsseinä, kiva :) Kiitoksia vain täältä suunnalta tuosta päätöksestä.
Inkvisitio iski ja poisti kasan OT:ta. Olkaa siivosti...
Phil Kelly says "No!"
Itse en tulkitsisi järjestäjien sanoja niin että saat käyttää silver helmejäsi dragon princeinä, jollei niitä ole selvästi konvattu dragon priceiksi. En nyt ymmärrä miksi ei voi ostaa kuvaavia figuja tai käyttää niitä helmejä ihan helmeinä. Itse olen ainakin ihan kiltisti peluuttanut silver helmejä turnauksissakin silver helmeinä, kun prinssejä ei ole.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
Öö, jos vaikka köyhällä lukiolaisella ei oo tuota rahoituspuolta?Mikke kirjoitti:Itse en tulkitsisi järjestäjien sanoja niin että saat käyttää silver helmejäsi dragon princeinä, jollei niitä ole selvästi konvattu dragon priceiksi. En nyt ymmärrä miksi ei voi ostaa kuvaavia figuja tai käyttää niitä helmejä ihan helmeinä. Itse olen ainakin ihan kiltisti peluuttanut silver helmejä turnauksissakin silver helmeinä, kun prinssejä ei ole.