"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2009 Grand Tournament FINLAND

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Re: 2009 Grand Tournament FINLAND

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

ExoCowboy kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti: Kysellään nyt vielä, parempi varmaan olla etukäteen varma kuin riidellä sitten siellä. Hyväksytäänkös Counts-assit, että saakos Silver Helmejä käyttää Dragon Prinsseinä? WYSIWYGhän on ainakin täytetty, mutta...
Eipä se taida ainakaan olla ihan WYSIWYG jos ukot on jotain muuta kuin mitä modelit esittää :O ...

Luulisi siis että counts-as on ok, proxyttäminen ei, ja tuo tilanne menee kyllä ainakin omasta mielestä proxyttämisen puolelle.
Haltiaritareita bardattujen hevosten selässä lanceilla, kilvillä ja heavy armoureilla? Missä vikaan?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
ExoCowboy kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti: Kysellään nyt vielä, parempi varmaan olla etukäteen varma kuin riidellä sitten siellä. Hyväksytäänkös Counts-assit, että saakos Silver Helmejä käyttää Dragon Prinsseinä? WYSIWYGhän on ainakin täytetty, mutta...
Eipä se taida ainakaan olla ihan WYSIWYG jos ukot on jotain muuta kuin mitä modelit esittää :O ...

Luulisi siis että counts-as on ok, proxyttäminen ei, ja tuo tilanne menee kyllä ainakin omasta mielestä proxyttämisen puolelle.
Haltiaritareita bardattujen hevosten selässä lanceilla, kilvillä ja heavy armoureilla? Missä vikaan?
Niillä Silver helmeillä ei ole Dragon armouria, siis figuilla, ja drakon prinsseillä on ihan selvästi.
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
ExoCowboy kirjoitti:

Ehkä se että niillä on eri statit, eri säännöt ja kyseiset figut esittävät oikeasti toista unittia.

Varmaan joku säännöistä vastaava setä kuitenkin tämän vielä varmistaa? :)
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Hitto, tännehän voisi ihan oikeasti tulla, yrittää nyt taas ainakin ;). HInta nyt ei paljon pöyristytä, mutta matkakulut olisi parempi saada inhimmillisiksi, koska junalla liikkuminen voisi tehdä matkasta vähän tyyriin oloisen. Jos saataisiin jonkun Joensuulaisen tai lähipaikkakuntalaisen auto käyttöön niin olisi pop. Olisi kyllä kieltämättä kiva päästä yhdesti ennen kesää mättämään johonkin turnaukseen, kun RopeConkin jäänee tänä vuonna välistä intin takia.

Maalaamista ei oikeastaan tarvitsisi edes harrastaa, mitä nyt kääryleen voisi sutia, muuten metsähaltiat ovatkin oikein mukavassa vireessa. Marauder-figujen salliminen sen sijaan olisi hyvin toivottavaa, ellei jopa elinehto armeijalle joka on kokonaisuudessaan ysäri- ja kasarimetallia.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Pave

Viesti Kirjoittaja Pave »

Hmm... Nyt pitäis valita meniskö tonne turnauksen takia vai ostaisko pari squadia figuja samalla rahalla ja pelais kavereitten kanssa. Pitää miettiä, mutta tällä hetkellä turnaus on hitusen kiinnostavamman kuuloinen. Ehkä tulen ehkä en.
Tilastot -09 40k____Feel no pain eh?_
w:11 D:2 L:7___You`ll feel this one matey_
Myydään SM ja Tyranideja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=85112
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Eiköhän tänne oo tulossa kaikki samat naamat kuin aikaisemminkin...
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Warchef kirjoitti:Eiköhän tänne oo tulossa kaikki samat naamat kuin aikaisemminkin...
Äläs nyt, mulle tämä on ainakin eka iso turnaus FaBan puolella. Viime vuoden Turku Fanaticissa kävin nappasemassa nelkkarin puolella turnauksen huonoimmat pelipisteet, mutta syyksi voidaan sanoa että se oli nelkkaria.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Minulla eka iso turnaus ja mikä sen parempi aloitus isoihin turnauksiin kuin GT =)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Niin ja minun ensimmäinen iso turnaus. Taino mikä sitten on iso turnaus?
IRiaD
Peliporukkavalvoja

jupu_mies kirjoitti:Niin ja minun ensimmäinen iso turnaus. Taino mikä sitten on iso turnaus?
Äh, ollaanko sut muka päästämässä mukaan niillä "demoneilla"?

Iso turnaus on mulle semmonen, mikä tapahtuu meidän peliporukan ulkopuolella, maksaa yleensä liikaa ja kerää osallistujia muualtakin kuin naapurista.
jupu_pupu_mies

Onko valittamista voi näyttää kaverin demonien kuvia jotka ovat kohta minun:
http://s7.photobucket.com/albums/y252/Haleron/
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

missä sun demoneist o kuvii? mä haluu nähä
IRiaD
Peliporukkavalvoja

jupu_mies kirjoitti:Onko valittamista voi näyttää kaverin demonien kuvia jotka ovat kohta minun:
http://s7.photobucket.com/albums/y252/Haleron/
Avasin ja näin kuvissa kasan väritettyä röhnää.
jupu_pupu_mies

Kuuluisiko nuo siihen pelipöydältä pois otettavaan sakkiin vai saisko noilla pelata??
Halfmoon Games

Viesti Kirjoittaja Halfmoon Games »

Hei kaikki konversaatioista kyselevät

Ei kannata suunnattomasti huolta ottaa jos olet itse konvertoinut miniatyyrejäsi tai tehnyt ne ihan nollasta. Tuo sääntö että sallimme vain citadel miniatyyrejä on osa Games Workshopin vaatimuksia GT turnauksen pitämisellle, mutta meillä on kuitenkin kohtuullisen vapaat kädet sen tulkintaan turnauksen aikana. Se mitä emme kuitenkaan tule hyväksymään on itse tehdyt miniatyyrit josta jotenkin saisi selkeää etua turnaukseen esim koon puolesta. Kuten vaikkapa 4 x isommat Mumakilit Lotriin tai 25ml korkeat lohikäärmeet Fabaan.

Eli jos figu on tehty järkeä käyttäen ja muutenkin selkeästi edustaa armeijalistaasi kirjoitettua niin tuskin siitä mitään ongelmaa teemme.

Paikalla on kuitenkin päätuomarit GWn puolesta joten jos meinaat käyttää kasoittaan muiden valmistajien figuja ehdottaisin että lähetät ennen turnausta kuvat osoitteeseen [email protected] niin kysymme GWn virallisen kannan. Emme kyllä ole vielä nähneet Suomessa figuja jotka tarvitsisi poistaa mutta ainakin viimeisimmässä UK Lotri GTssä ihmisillä oli sen verran arveluttavia konversioita että niistä ainakin taisi miinuspisteitä ropista.

Tosin näissä tapauksissa konffauksesta olisikin ollut selkeästi pelillistä etua.

Parhain terveisin

Puolenkuun Pelit
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Dark Elf69 kirjoitti:Minulla eka iso turnaus ja mikä sen parempi aloitus isoihin turnauksiin kuin GT =)
Ei tää kyl oikee tunnu fanaticeista eroavan aivan kauheesti, jokunen vuosi sitten fanaticissa ekan kerran ja sitä ennen tsiljoona pienempää.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Hyvä tietää teidän kanta noihin figuihin, kun voin nyt huoletta lisätä leijonien lukumäärää muutamalla unit fillerillä yms. konversiolla. Silveritkin saa kentälle prinsseinä, kiva :) Kiitoksia vain täältä suunnalta tuosta päätöksestä.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Inkvisitio iski ja poisti kasan OT:ta. Olkaa siivosti...
Phil Kelly says "No!"
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Itse en tulkitsisi järjestäjien sanoja niin että saat käyttää silver helmejäsi dragon princeinä, jollei niitä ole selvästi konvattu dragon priceiksi. En nyt ymmärrä miksi ei voi ostaa kuvaavia figuja tai käyttää niitä helmejä ihan helmeinä. Itse olen ainakin ihan kiltisti peluuttanut silver helmejä turnauksissakin silver helmeinä, kun prinssejä ei ole.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Mikke kirjoitti:Itse en tulkitsisi järjestäjien sanoja niin että saat käyttää silver helmejäsi dragon princeinä, jollei niitä ole selvästi konvattu dragon priceiksi. En nyt ymmärrä miksi ei voi ostaa kuvaavia figuja tai käyttää niitä helmejä ihan helmeinä. Itse olen ainakin ihan kiltisti peluuttanut silver helmejä turnauksissakin silver helmeinä, kun prinssejä ei ole.
Öö, jos vaikka köyhällä lukiolaisella ei oo tuota rahoituspuolta?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”