"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WH reaktorin voitanut örkki lista

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
lintti the warboss

WH reaktorin voitanut örkki lista

Viesti Kirjoittaja lintti the warboss »

tulin,näin ja voitin turnauksen nuoriso talolla tämmöisellä listalla:

warboss
power klaw,shoota,cybork body 95

6 nobz
cybork bodies,painboy 180

30 ork boys
nob with power klaw 215

20 shoota boys
2 rokkit launchas,nob with power klaw 175

deff dread
2 skorchas 85

looted wagon
boomgun,2 big shootas,ard case 125

3 warbikers
nob with big choppa 90

warbuggy
twin-linked rokkit launcha 35

total:1000
saatan olla pieni, mutta älä kiusaa tai pistän tän yli ison hammastikun sun nenästä sisään!
Alien of Change

Re: WH reaktorin voitanut örkki lista

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Ai sinä olit siellä? Itse olin katsomassa sinun ja toisen pelaajan seize the ground peliä. Onnittelut minulta saavutuksestasi :D

Olisin kyllä itsekkin tullut mukaan jos isälläni olisi ollut aikaa viedä minut sinne ajoissa :(

Edit: Olisin käyttänyt konvertoimaani lordiani myös. Oli harmillista kun en päässyt turnaukseen mukaan. No jaa, sainhan siellä väsättyä oman upean maaston :)
Viimeksi muokannut Alien of Change, Ke 25.02.2009 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Yeah, ei minun mariineilla ollut mitäänb sanomista siihen hordeen. Kylä voitto meni oikeaan osoitteeseen. Toivottavasti leivät maistui;)
lintti the warboss

Viesti Kirjoittaja lintti the warboss »

kyllä se leipä oli hyvä ja tosiaan,ei sulla ollut miesvoimaa mun pysäyttämiseen.
saatan olla pieni, mutta älä kiusaa tai pistän tän yli ison hammastikun sun nenästä sisään!
Greathin

Viesti Kirjoittaja Greathin »

No, oikeaan osoitteeseen kyllä meni joo... Eldareilla mitään mahdollisuuksia tommosseelle boyz hordelle. Vaikka sehän oli kiinni vain parista tuumasta. ; )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”