tulin,näin ja voitin turnauksen nuoriso talolla tämmöisellä listalla:
warboss
power klaw,shoota,cybork body 95
6 nobz
cybork bodies,painboy 180
30 ork boys
nob with power klaw 215
20 shoota boys
2 rokkit launchas,nob with power klaw 175
deff dread
2 skorchas 85
looted wagon
boomgun,2 big shootas,ard case 125
3 warbikers
nob with big choppa 90
warbuggy
twin-linked rokkit launcha 35
total:1000
WH reaktorin voitanut örkki lista
- lintti the warboss
WH reaktorin voitanut örkki lista
saatan olla pieni, mutta älä kiusaa tai pistän tän yli ison hammastikun sun nenästä sisään!
-
Alien of Change
Re: WH reaktorin voitanut örkki lista
Ai sinä olit siellä? Itse olin katsomassa sinun ja toisen pelaajan seize the ground peliä. Onnittelut minulta saavutuksestasi :D
Olisin kyllä itsekkin tullut mukaan jos isälläni olisi ollut aikaa viedä minut sinne ajoissa :(
Edit: Olisin käyttänyt konvertoimaani lordiani myös. Oli harmillista kun en päässyt turnaukseen mukaan. No jaa, sainhan siellä väsättyä oman upean maaston :)
Olisin kyllä itsekkin tullut mukaan jos isälläni olisi ollut aikaa viedä minut sinne ajoissa :(
Edit: Olisin käyttänyt konvertoimaani lordiani myös. Oli harmillista kun en päässyt turnaukseen mukaan. No jaa, sainhan siellä väsättyä oman upean maaston :)
Viimeksi muokannut Alien of Change, Ke 25.02.2009 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yeah, ei minun mariineilla ollut mitäänb sanomista siihen hordeen. Kylä voitto meni oikeaan osoitteeseen. Toivottavasti leivät maistui;)
- lintti the warboss
kyllä se leipä oli hyvä ja tosiaan,ei sulla ollut miesvoimaa mun pysäyttämiseen.
saatan olla pieni, mutta älä kiusaa tai pistän tän yli ison hammastikun sun nenästä sisään!
No, oikeaan osoitteeseen kyllä meni joo... Eldareilla mitään mahdollisuuksia tommosseelle boyz hordelle. Vaikka sehän oli kiinni vain parista tuumasta. ; )