"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä vaihtoehtoinen VC Zombie dragon?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ohris

Mistä vaihtoehtoinen VC Zombie dragon?

Viesti Kirjoittaja ohris »

Oon vähän kahden vaiheilla että haluanko ostaa Vampire Counts zombie dragonin vai en. Jotenkin tuo virallinen lohari näyttää melko tyhmältä. Ihan ku ois juovuksissa... :-)

Onko ideoita että mistä sais vaihtoehtoisen kohtuu helpolla ellei jopa (ainakin melkein) valmiina? Äkkiseltään ei googlella tärpännyt.
Oberon

Re: Mistä vaihtoehtoinen VC Zombie dragon?

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Reaperin Skeletal dragon, oisko mitään? toi beissi menee just just 50mm baselle kun laittaa nurkasta nurkkaan, on se gw:n lohmuja pienempi, mutta se on vaan luuta+zombie dragonin statit on pienemmät kun muilla. Iteltä löytyy, hyvin toimii. Sotataidosta saattais voida ostaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
ohris

Hmm, vois olla ihan jees vaihtoehto (vaikka ei tuo zombie olekaan mutta ei kai se niin tarkkaa ole). Hintakaan ei ole paha. Ratsastaja siihen pitäs vielä sit erikseen saada.

Mistäs vois erikseen riderin saada tolle? edes jotenkuten vampyyrin näköisen, eli ei mitään haltijaneitoa :-D.
ohris

Ei tarviikaan. Ostan varmaan ton lurkkiloharin ja laitan sen päälle istumaan esim. Cowled Necrarch Mounted seitistä vampyyrin.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Juu, mikä vaan mounted modeli aika pitkälti käy, ite pistin pegasus knightin siihen selkään, oli ylimääränen muovisetti kaapissa (pegasuksesta=>hellsteed).
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

Mites olisi jos herra/neiti verenimijä ei olisikaan itse lohikäärmeen selässä, vaan olisi oikaisemassa koipiaan loharinsa jalkojen juuressa? Näyttäisi hyvin vaikuttavalta, jos asettaisi todellakin normaalisti seisovan vampyyrin maantasoon ja tälle toiseen käteen talutusketjun, joka on kiinni lohikäärmeen kaulassa.

"Lohikäärmettänihän minä tässä vain olin ulkoiluttamassa..."

(Tällaisesta konversiosta tulee tosin samalla tavalla hupaisia mielikuvia kuin siitä lentävästä vampyyristä Nightmare-koninsa kanssa, kun miettii mitä tapahtuu kärmeksen lähtiessä lentoon.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”