Oon vähän kahden vaiheilla että haluanko ostaa Vampire Counts zombie dragonin vai en. Jotenkin tuo virallinen lohari näyttää melko tyhmältä. Ihan ku ois juovuksissa... :-)
Onko ideoita että mistä sais vaihtoehtoisen kohtuu helpolla ellei jopa (ainakin melkein) valmiina? Äkkiseltään ei googlella tärpännyt.
Mistä vaihtoehtoinen VC Zombie dragon?
Re: Mistä vaihtoehtoinen VC Zombie dragon?
Reaperin Skeletal dragon, oisko mitään? toi beissi menee just just 50mm baselle kun laittaa nurkasta nurkkaan, on se gw:n lohmuja pienempi, mutta se on vaan luuta+zombie dragonin statit on pienemmät kun muilla. Iteltä löytyy, hyvin toimii. Sotataidosta saattais voida ostaa.
Hmm, vois olla ihan jees vaihtoehto (vaikka ei tuo zombie olekaan mutta ei kai se niin tarkkaa ole). Hintakaan ei ole paha. Ratsastaja siihen pitäs vielä sit erikseen saada.
Mistäs vois erikseen riderin saada tolle? edes jotenkuten vampyyrin näköisen, eli ei mitään haltijaneitoa :-D.
Mistäs vois erikseen riderin saada tolle? edes jotenkuten vampyyrin näköisen, eli ei mitään haltijaneitoa :-D.
Ei tarviikaan. Ostan varmaan ton lurkkiloharin ja laitan sen päälle istumaan esim. Cowled Necrarch Mounted seitistä vampyyrin.
Juu, mikä vaan mounted modeli aika pitkälti käy, ite pistin pegasus knightin siihen selkään, oli ylimääränen muovisetti kaapissa (pegasuksesta=>hellsteed).
Mites olisi jos herra/neiti verenimijä ei olisikaan itse lohikäärmeen selässä, vaan olisi oikaisemassa koipiaan loharinsa jalkojen juuressa? Näyttäisi hyvin vaikuttavalta, jos asettaisi todellakin normaalisti seisovan vampyyrin maantasoon ja tälle toiseen käteen talutusketjun, joka on kiinni lohikäärmeen kaulassa.
"Lohikäärmettänihän minä tässä vain olin ulkoiluttamassa..."
(Tällaisesta konversiosta tulee tosin samalla tavalla hupaisia mielikuvia kuin siitä lentävästä vampyyristä Nightmare-koninsa kanssa, kun miettii mitä tapahtuu kärmeksen lähtiessä lentoon.)
"Lohikäärmettänihän minä tässä vain olin ulkoiluttamassa..."
(Tällaisesta konversiosta tulee tosin samalla tavalla hupaisia mielikuvia kuin siitä lentävästä vampyyristä Nightmare-koninsa kanssa, kun miettii mitä tapahtuu kärmeksen lähtiessä lentoon.)