Mulla on se yhden lantikan malli ja kovasti pähkäilen, että viitsisikö sen avata ja maalata pelikäyttöön. Kaksi löytyy jo koottuna, mutta kolme tarvitsisin Rt-armeijaan.Vesihiisi kirjoitti:Itselläni sattuu lojumaan avaamaton alkuperäinen Imperia Land Raiders paketti, jossa kaksi tankkia. Ei ole eBayhyn tullut vielä laitettua, eikä varmaan tulekaan niin pitkään, kun dollari ja punta ovat halpoja. Taitaa siis vielä lojua pitkän aikaa, ellei täällä joku osta. Täytyykin joskus koittaa hyvien kuvien kanssa, jos joku tarttuisi koukkuun.
Olisiko arvoa joskus näillä?
- Hands_of_blue
Re: Olisiko arvoa joskus näillä?
Aika paljon se hinta on figun markkinoinnista kiinni. Esim. Citadelin vanhoille figuille on muitakin kanavia kuin eBay. Myös ajoitus vaikuttaa hieman, mutta ei kovin paljoa enää vanhojen figujen kohdalla. Kannattaa muistaa että kaikille asioille tässä maailmassa on keräilijänsä. Myös Lizardmen Swarmeille. Jos ei nyt, niin myöhemmin kyllä. Tosin se pari kourallista ihmisiä voi olla vaikea tavoittaa.
Mutta itse asiaan:
Jos nautit swarmista, käytä se (maalaa, pelaa). Jos et, mutta pitkäaikaista säilytystilaa on, laita jemmaan ja välitä joskus pojallesi tai pojanpojallesi (silloin swarmillakin on jo hintaa). Jos et välitä figusta ja säilytystila on kortilla, myy pois (hinnasta riippumatta). Jos jokin tuttavasi harrastaa liskoja, myy/vaihda hänelle ja tee hänet onnelliseksi (hyvät teot tulevat aina takaisin =). Noin selkeällä mekaniikalla olen itse tähän asti elänyt.
-mv40k2
Mutta itse asiaan:
Jos nautit swarmista, käytä se (maalaa, pelaa). Jos et, mutta pitkäaikaista säilytystilaa on, laita jemmaan ja välitä joskus pojallesi tai pojanpojallesi (silloin swarmillakin on jo hintaa). Jos et välitä figusta ja säilytystila on kortilla, myy pois (hinnasta riippumatta). Jos jokin tuttavasi harrastaa liskoja, myy/vaihda hänelle ja tee hänet onnelliseksi (hyvät teot tulevat aina takaisin =). Noin selkeällä mekaniikalla olen itse tähän asti elänyt.
-mv40k2
Viimeksi muokannut mv40k2, Ti 24.02.2009 11:49. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Go for it! Komppaan edellistä viestiäni ja sanon, että jos nautit vanhasta RT-lantikasta, niin enemmän saat siitä irti kun maalaat, pelaat, säilytät sitä esillä ja välillä ulkoilutat sitä muiden iloksi. Eihän tätä harrastuksesta tulisi mitään jos kaikki vaan hordeaisivat blisuja keittiökaappiin ja myisivät niitä toisilleen arvonnousu mielessä. Siihen on olemassa muut instrumentit, kuten kapu tuossa aikaisemmin mainitsi.Hands_of_blue kirjoitti:Vesihiisi kirjoitti:Mulla on se yhden lantikan malli ja kovasti pähkäilen, että viitsisikö sen avata ja maalata pelikäyttöön. Kaksi löytyy jo koottuna, mutta kolme tarvitsisin Rt-armeijaan.
-mv40k2
- Hands_of_blue
Näinhän se on nähtävä. Täytyy vain saada Airbrush vermeet kuntoon, että saa tehtyä figulle oikeutta. Eihän se ole Rt tankki eikä mikään ellei siihen maalaa mautonta maastokuviota.mv40k2 kirjoitti:Go for it! Komppaan edellistä viestiäni ja sanon, että jos nautit vanhasta RT-lantikasta, niin enemmän saat siitä irti kun maalaat, pelaat, säilytät sitä esillä ja välillä ulkoilutat sitä muiden iloksi. Eihän tätä harrastuksesta tulisi mitään jos kaikki vaan hordeaisivat blisuja keittiökaappiin ja myisivät niitä toisilleen arvonnousu mielessä. Siihen on olemassa muut instrumentit, kuten kapu tuossa aikaisemmin mainitsi.Hands_of_blue kirjoitti:Mulla on se yhden lantikan malli ja kovasti pähkäilen, että viitsisikö sen avata ja maalata pelikäyttöön. Kaksi löytyy jo koottuna, mutta kolme tarvitsisin Rt-armeijaan.
-mv40k2
Kannatetaan! Niin on meidänkin RT-lantikat tehty.Hands_of_blue kirjoitti:Eihän se ole Rt tankki eikä mikään ellei siihen maalaa mautonta maastokuviota.
-mv40k2
- jupu_pupu_mies
Hui saakuli näin ton bilbon 2e lahen pkp:ssä! viime lauantaina ajattelin ottaa mukaan muta en ottanutkaan... !
- wolf-rider
Eikun vaan äkkii ostaa :D
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
Muistutan vielä, että tuo 200 puntaa Bilbosta maksettiin jokunen vuosi takaperin pahimman huuman aikaan.
Nykyään Bilbo-blisterin saa n. 5 punnalla eBaystä.
Eli ei kannata ainakaan sijoitusmielessä viikkorahojaan niihin tuhlata. Hieno figuhan se kyllä on, ei sen puoleen.
Nykyään Bilbo-blisterin saa n. 5 punnalla eBaystä.
Eli ei kannata ainakaan sijoitusmielessä viikkorahojaan niihin tuhlata. Hieno figuhan se kyllä on, ei sen puoleen.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
- jupu_pupu_mies
Sääli noita oli avattuina bits boxissa (siis pkp:n) jotain 7 ja avaamattomana 1 avatut joku 1.5e ja avaamaton 2e olisin voinut myydä 20e kappale olisi saanut vähän rahaa :(