TheEmu kirjoitti:... does not suffer damage or effects from non-magical ranged or
melee attacks,
Magical Ranged tai Melee attacks ei putoo tohon kategoriaan niin niillä pystyy Vilmonia murhaamaan, ainaki omasta mielestä.
Pointti oli, että:
Magical Weapons kirjoitti:"Attacks made with magical weapons are not magic attacks. Magical ranged weapons make
ranged attacks. Magical melee weapons make melee attacks."
Eli ase on maaginen, hyökkäys ei. Jos hyökkäys ei ole maaginen, se täyttää IW:n kohdan "non-magical ranged or melee attack".
Tosin, nyt tarkemmin miettiessä tulee mieleen. Maagiset aseet eivät tee "magic attackeja", mutta onko "magical" toinen asia? Tarkoittaisiko magic attack loitsuhyökkäystä, magical mitä vain maagista? Pitäisi melkein PP:n foorumeilla kyllä kysyä, ellei joku ole jo ehtinytkin.
Tuli muuten PPn foorumilla vastaan, että jos modeli, jota ei voi knockata, tulisi knockatuksi, sen täytyy kuitenkin forfeitata movementti tai actioni jos aktivoituu samalla vuorolla. Ei siis enää lentäviä Drakhuneita/eSeveriuksia/Testamenttejä/Gorteneitä yms. Tykkään, noi lentävät jantterit oli ihan pölöjä mun mielestä.
Kuulostaa ihan järkevältä, mutta mistäpäin sääntöjä tuo kohta löytyy? En ole ainakaan itse huomannut vielä sitä.
Edit: Memnonin viestiin. Tuolla foorumeilla ovat aina kovimmassa äänessä ne, jotka ovat muutosta vastaan jo ennen kuin kokeilevat sitä. Tuskin kannattaa vielä lytätä, vaan testailla rauhassa ensin itse kunnolla ja muodostaa oma mielipiteensä.