"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2500p Lizardmen

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Rosgakori
Viesti:

2500p Lizardmen

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Jeps, eli uuden liskokirjan uudistama peruslistani.

Tetehualpa, slann-mage priest
-Focus of mystery, the Focudes rumination
- Cupped hands of old ones, warbanner, dispell scroll
t:445

Chequelga, saurus scar-veteran
-Scimitar of sun resplented, light armour, shield, Cold one
t:163

Tesla the Skink priest
-2nd level, diadem of power, dispell scroll, Ancient Stegadon
t:440

Tusli the skink priest
-2nd level, plaque of tepok, dispell scroll
t:140

15 saurus warriors
-full command, spears
t:210

24 skinks
-3 kroxigors, brave
t:294

12 skink skirmishers
T:84

12 skink skirmisher
t:84

20 Temple guards
-Full command , Plaque of dominion,
t:390

Stegadon
t:235

p:2500
p:10
D:6+3 rullaa.

Näin. Kommentteja ja parantelua ilola otetaan vastaan.

//muokattu.
Viimeksi muokannut Rosgakori, Su 12.04.2009 10:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Drago^

Re: 2500p Lizardmen

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Slannista bsb ja selkään warbanner, diadem stegapriestille, aura pois, plaque of protection pois (US3 eikä large target = ei voida erikseen targetoida yksiköstä). Tilalle vaikka cupped hands.

Scar-veteran on vain hyvä T3 AS 4+ joukkoja vastaan, vaihtaisin aseen johonkin joka pärjää oikeasti hahmoja jne. vastaan.

Kaksi priestiä yliammuntaa, jalkapriesti pois. Onko Tesla enginellä vaikko ihan antiikkisella?

Sauruksiin olisi aina jees saada +3 niin voisi heilua kuuden riveissä.

12 Skirmaajan yksiköt jaa 13 ja 11 yksiköihin, 13 yksikkö kestää hieman enemmän kuin 12 yksikkö mitä paniikkiin tulee.

Tomppelien champan bane head on mielenkiintoinen, teoriassa saa kivasti lisää resoa championeista, mutta yleensä näihin tulee jotain lujaa kiinni ja sankareita jotenka harvemmin saa overkilliteltyä. Enchanted shield voisi tosin olla jännä valinta, ottaa ritarien championista/halpisherosta kopin ja yrittää tökkiä suuren kilven takaa haavaa. Jos pisteitä pitää repiä niin tomppeleita voi aina pudottaa 16:sta tomppeliin asti.

Itse yrittäisin päivittää stegadonin, antiikkinen on näppärä.
No pain no gain.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Drago^ kirjoitti:Kaksi priestiä yliammuntaa, jalkapriesti pois. Onko Tesla enginellä vaikko ihan antiikkisella?
Papillahan on aina engine-versio, kun taas chiefillä on valinnanvaraa.
Drago^ kirjoitti:Tomppelien champan bane head on mielenkiintoinen, teoriassa saa kivasti lisää resoa championeista, mutta yleensä näihin tulee jotain lujaa kiinni ja sankareita jotenka harvemmin saa overkilliteltyä.
Se pitää kyllä nimetä charruun, muttei se ole hyvä, kun toimii vain yhteen eikä TG champpa lyö kuitenkaan kauheasti/M4:llä pääse kiinni. Ehkä jos vastustajalla on charru, jonka uskot tulevan tappelemaan tomppelien kanssa ja joka ei lyö heti niiden champpaa pois. Yleispätevämpää (lue: parempaa) on kuitenkin tarjolla.
Viimeksi muokannut Finet, La 11.04.2009 01:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Drago^

Eikös papilla ole aina engine-versio ja chiefillä ancient?
Siltäpä näyttää.
Se pitää kyllä nimetä charruun, muttei se kyllä ole hyvä, kun toimii vain yhteen eikä TG champpa lyö kuitenkaan kauheasti/M4:llä pääse kiinni. Yleispätevämpääkin (lue: parempaakin) on tarjolla.
Ainiin, nimeäminen. Olen liikaa miettinyt piranha bladen ottamista scarrulle ja kuinka se voisi potentiaalisesti saada aivan törkeät overkillit champasta.
No pain no gain.
Rosgakori
Viesti:

Slannista bsb ja selkään warbanner, diadem stegapriestille, aura pois, plaque of protection pois (US3 eikä large target = ei voida erikseen targetoida yksiköstä). Tilalle vaikka cupped hands.
No joo, tarkemmalla tarkastelulla tuo protection on aika turha. Diademin voisi kyllä kaittaa skinkille, ja laittaa sitten vaikka toisen rullan slannille.Lippu on jo temple guardien yksikössä.
Scar-veteran on vain hyvä T3 AS 4+ joukkoja vastaan, vaihtaisin aseen johonkin joka pärjää oikeasti hahmoja jne. vastaan.

olen todennut kuusi s5 hyökkäystä yllättävän hyväksi. ja miksi minä tonttu olen antanut sille coldonen mutta en ole ostanut muuta ratsuväkeä?

Sauruksiin olisi aina jees saada +3 niin voisi heilua kuuden riveissä.
Itse pidän 4+ savea ihan hyvänä, ja kun kerta saa lyödä kaksi kertaa kahdesta rivistä, niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä?

Kiitos kommenteista. Slannin kaavaa voisi muuttaa.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Rosgakori kirjoitti:miksi minä tonttu olen antanut sille coldonen mutta en ole ostanut muuta ratsuväkeä?
Veikkaan syyksi sen, että cold one voi aivan hyvin mennä jalkablokkiinkin, antaa +2 armor saveen, tekee ylimääräisen s4 hyökkäyksen, antaa mahdollisuuden hulluun ohjuschargeen (kyllä, tällaisellakin voi joskus tehdä jotain) ja aiheuttaa feariä (kyllä, vihu joutuu testaamaan sitä feariä jos haluaa rynnäköidä) parin hassun pisteen ja coldblooded ld 8/9 stupidityn hinnalla? Jos keksit syyn olla ottamatta, kerro pois. Minäkin haluaisin kuulla kun en nyt mokomaa keksi.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Drago^

Itse pidän 4+ savea ihan hyvänä, ja kun kerta saa lyödä kaksi kertaa kahdesta rivistä, niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä?
Niin, miksipä olla käyttämättä sitä tilaisuutta ja vielä olla antamatta neljä iskua lisää. Miksi raastaa pisteet speareista? 6:n sauruksen eturivistä championilla ja speareilla lähtee 25 S4 iskua.
No pain no gain.
Rosgakori
Viesti:

Muokattu muutosten vuokis.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”