2500p Lizardmen
2500p Lizardmen
Jeps, eli uuden liskokirjan uudistama peruslistani.
Tetehualpa, slann-mage priest
-Focus of mystery, the Focudes rumination
- Cupped hands of old ones, warbanner, dispell scroll
t:445
Chequelga, saurus scar-veteran
-Scimitar of sun resplented, light armour, shield, Cold one
t:163
Tesla the Skink priest
-2nd level, diadem of power, dispell scroll, Ancient Stegadon
t:440
Tusli the skink priest
-2nd level, plaque of tepok, dispell scroll
t:140
15 saurus warriors
-full command, spears
t:210
24 skinks
-3 kroxigors, brave
t:294
12 skink skirmishers
T:84
12 skink skirmisher
t:84
20 Temple guards
-Full command , Plaque of dominion,
t:390
Stegadon
t:235
p:2500
p:10
D:6+3 rullaa.
Näin. Kommentteja ja parantelua ilola otetaan vastaan.
//muokattu.
Tetehualpa, slann-mage priest
-Focus of mystery, the Focudes rumination
- Cupped hands of old ones, warbanner, dispell scroll
t:445
Chequelga, saurus scar-veteran
-Scimitar of sun resplented, light armour, shield, Cold one
t:163
Tesla the Skink priest
-2nd level, diadem of power, dispell scroll, Ancient Stegadon
t:440
Tusli the skink priest
-2nd level, plaque of tepok, dispell scroll
t:140
15 saurus warriors
-full command, spears
t:210
24 skinks
-3 kroxigors, brave
t:294
12 skink skirmishers
T:84
12 skink skirmisher
t:84
20 Temple guards
-Full command , Plaque of dominion,
t:390
Stegadon
t:235
p:2500
p:10
D:6+3 rullaa.
Näin. Kommentteja ja parantelua ilola otetaan vastaan.
//muokattu.
Viimeksi muokannut Rosgakori, Su 12.04.2009 10:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: 2500p Lizardmen
Slannista bsb ja selkään warbanner, diadem stegapriestille, aura pois, plaque of protection pois (US3 eikä large target = ei voida erikseen targetoida yksiköstä). Tilalle vaikka cupped hands.
Scar-veteran on vain hyvä T3 AS 4+ joukkoja vastaan, vaihtaisin aseen johonkin joka pärjää oikeasti hahmoja jne. vastaan.
Kaksi priestiä yliammuntaa, jalkapriesti pois. Onko Tesla enginellä vaikko ihan antiikkisella?
Sauruksiin olisi aina jees saada +3 niin voisi heilua kuuden riveissä.
12 Skirmaajan yksiköt jaa 13 ja 11 yksiköihin, 13 yksikkö kestää hieman enemmän kuin 12 yksikkö mitä paniikkiin tulee.
Tomppelien champan bane head on mielenkiintoinen, teoriassa saa kivasti lisää resoa championeista, mutta yleensä näihin tulee jotain lujaa kiinni ja sankareita jotenka harvemmin saa overkilliteltyä. Enchanted shield voisi tosin olla jännä valinta, ottaa ritarien championista/halpisherosta kopin ja yrittää tökkiä suuren kilven takaa haavaa. Jos pisteitä pitää repiä niin tomppeleita voi aina pudottaa 16:sta tomppeliin asti.
Itse yrittäisin päivittää stegadonin, antiikkinen on näppärä.
Scar-veteran on vain hyvä T3 AS 4+ joukkoja vastaan, vaihtaisin aseen johonkin joka pärjää oikeasti hahmoja jne. vastaan.
Kaksi priestiä yliammuntaa, jalkapriesti pois. Onko Tesla enginellä vaikko ihan antiikkisella?
Sauruksiin olisi aina jees saada +3 niin voisi heilua kuuden riveissä.
12 Skirmaajan yksiköt jaa 13 ja 11 yksiköihin, 13 yksikkö kestää hieman enemmän kuin 12 yksikkö mitä paniikkiin tulee.
Tomppelien champan bane head on mielenkiintoinen, teoriassa saa kivasti lisää resoa championeista, mutta yleensä näihin tulee jotain lujaa kiinni ja sankareita jotenka harvemmin saa overkilliteltyä. Enchanted shield voisi tosin olla jännä valinta, ottaa ritarien championista/halpisherosta kopin ja yrittää tökkiä suuren kilven takaa haavaa. Jos pisteitä pitää repiä niin tomppeleita voi aina pudottaa 16:sta tomppeliin asti.
Itse yrittäisin päivittää stegadonin, antiikkinen on näppärä.
No pain no gain.
Papillahan on aina engine-versio, kun taas chiefillä on valinnanvaraa.Drago^ kirjoitti:Kaksi priestiä yliammuntaa, jalkapriesti pois. Onko Tesla enginellä vaikko ihan antiikkisella?
Se pitää kyllä nimetä charruun, muttei se ole hyvä, kun toimii vain yhteen eikä TG champpa lyö kuitenkaan kauheasti/M4:llä pääse kiinni. Ehkä jos vastustajalla on charru, jonka uskot tulevan tappelemaan tomppelien kanssa ja joka ei lyö heti niiden champpaa pois. Yleispätevämpää (lue: parempaa) on kuitenkin tarjolla.Drago^ kirjoitti:Tomppelien champan bane head on mielenkiintoinen, teoriassa saa kivasti lisää resoa championeista, mutta yleensä näihin tulee jotain lujaa kiinni ja sankareita jotenka harvemmin saa overkilliteltyä.
Viimeksi muokannut Finet, La 11.04.2009 01:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siltäpä näyttää.Eikös papilla ole aina engine-versio ja chiefillä ancient?
Ainiin, nimeäminen. Olen liikaa miettinyt piranha bladen ottamista scarrulle ja kuinka se voisi potentiaalisesti saada aivan törkeät overkillit champasta.Se pitää kyllä nimetä charruun, muttei se kyllä ole hyvä, kun toimii vain yhteen eikä TG champpa lyö kuitenkaan kauheasti/M4:llä pääse kiinni. Yleispätevämpääkin (lue: parempaakin) on tarjolla.
No pain no gain.
No joo, tarkemmalla tarkastelulla tuo protection on aika turha. Diademin voisi kyllä kaittaa skinkille, ja laittaa sitten vaikka toisen rullan slannille.Lippu on jo temple guardien yksikössä.Slannista bsb ja selkään warbanner, diadem stegapriestille, aura pois, plaque of protection pois (US3 eikä large target = ei voida erikseen targetoida yksiköstä). Tilalle vaikka cupped hands.
olen todennut kuusi s5 hyökkäystä yllättävän hyväksi. ja miksi minä tonttu olen antanut sille coldonen mutta en ole ostanut muuta ratsuväkeä?
Itse pidän 4+ savea ihan hyvänä, ja kun kerta saa lyödä kaksi kertaa kahdesta rivistä, niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä?Sauruksiin olisi aina jees saada +3 niin voisi heilua kuuden riveissä.
Kiitos kommenteista. Slannin kaavaa voisi muuttaa.
- Cannonball
Veikkaan syyksi sen, että cold one voi aivan hyvin mennä jalkablokkiinkin, antaa +2 armor saveen, tekee ylimääräisen s4 hyökkäyksen, antaa mahdollisuuden hulluun ohjuschargeen (kyllä, tällaisellakin voi joskus tehdä jotain) ja aiheuttaa feariä (kyllä, vihu joutuu testaamaan sitä feariä jos haluaa rynnäköidä) parin hassun pisteen ja coldblooded ld 8/9 stupidityn hinnalla? Jos keksit syyn olla ottamatta, kerro pois. Minäkin haluaisin kuulla kun en nyt mokomaa keksi.Rosgakori kirjoitti:miksi minä tonttu olen antanut sille coldonen mutta en ole ostanut muuta ratsuväkeä?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Niin, miksipä olla käyttämättä sitä tilaisuutta ja vielä olla antamatta neljä iskua lisää. Miksi raastaa pisteet speareista? 6:n sauruksen eturivistä championilla ja speareilla lähtee 25 S4 iskua.Itse pidän 4+ savea ihan hyvänä, ja kun kerta saa lyödä kaksi kertaa kahdesta rivistä, niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä?
No pain no gain.
Muokattu muutosten vuokis.