Minä jaksan ihmetellä aina miksi sen [insert your game here] figujen pitäisi olla jotenkin sidoksissa pelin pelaamiseen. Kyllä pahvilapuilla (niihin voi kirjoittaa statsitkin!) voi ihan hyvin pelata. Tietty jotkut pelit köyhyydessään jöpisee jostain true LOSista, mutta jöpisköön. Ja että niitten pitäisi olla maalattuja. Varmaan minä nyt jonkun ö-luokan amatöörin maalaamia figuja jaksan katsella. Pahvilappuihin voi tulostaa netistä jonkun sikamageen kuvan, vaikka Mona Lisan jos niin haluaa (vaikka aika lahjaton tunari se Leonardokin toki oli).Diogenes kirjoitti:Minä jaksan ihmetellä aina miksi sen [insert your game here] fluffin pitäisi olla jotenkin sidoksissa pelin pelaamiseen? Olen nyt pelannut ööö, about 3 vuotta Warmachinea, reilun vuoden Hordesia, ja voin ylpeänä todeta etten ole Iron Kingdomsin fluffiin paneutunut edes sen vertaa, että tietäisin miksi meniittini/röllini siellä tappelevat, itse asiassa minulla ei ole ihan tarkkaa kuvaa missä koko hemmetin Protektoraatti sijaitseekaan. Kyseiset pelit toimivat ihan peleinä, ei niihin tarvitse hakea lisäarvoa ö-luokan kirjoittajien väkisin tuntipalkalla rustaaman roskan lukemisella.Silveri kirjoitti:Hell Dorado on fluffillisesti vaikeampi lähestyttävä kuin moni muu peli.
Oikeastaan säännötkin on aika turhat. Lassipallo on kuitenkin tosi niinq siistii.