"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Demoneista kysymys

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Khorne Marien

Demoneista kysymys

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Aloitan varmaan 40k demonit, kun saan rahaa kesällä, niin mietitytti vain että jos kerää khornen demoneita, voiko ottaa esim. slaaneshin daemonetteja mukaan armeijaan?(huom en ota daemonettejä!)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Demoneista kysymys

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Eipähän noilla taida nykyään olla hirveämmin rajoitteita jumalten kesken. Sillisalatti on täysin sallittu.. Mut kannattaa se codexi ostaa, sieltä selviää vastaukset näihinkin elämän suuriin kysymyksiin.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Xenon kirjoitti:Eipähän noilla taida nykyään olla hirveämmin rajoitteita jumalten kesken. Sillisalatti on täysin sallittu.. Mut kannattaa se codexi ostaa, sieltä selviää vastaukset näihinkin elämän suuriin kysymyksiin.
siis minulla on koneella codex mutta en oikein löytänyt vastausta sieltä...
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

No jos siellä ei sitä kielletä niin silloinhan niitä saa ottaa. :P Itse en codexia omista joten en voi varmaksi sanoa, mutta luulisinpa että ei siellä mitään rajoituksia enää ole. Kunhan noudatat vain normaalia FOCia.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

space marien kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Eipähän noilla taida nykyään olla hirveämmin rajoitteita jumalten kesken. Sillisalatti on täysin sallittu.. Mut kannattaa se codexi ostaa, sieltä selviää vastaukset näihinkin elämän suuriin kysymyksiin.
siis minulla on koneella codex mutta en oikein löytänyt vastausta sieltä...
Ei kannata kertoa julkisella foorumilla että olet laittomasti hankkinut painotuotteita, joita suojelee kopiointilait...
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”