Demoneista kysymys
- Khorne Marien
Demoneista kysymys
Aloitan varmaan 40k demonit, kun saan rahaa kesällä, niin mietitytti vain että jos kerää khornen demoneita, voiko ottaa esim. slaaneshin daemonetteja mukaan armeijaan?(huom en ota daemonettejä!)
Re: Demoneista kysymys
Eipähän noilla taida nykyään olla hirveämmin rajoitteita jumalten kesken. Sillisalatti on täysin sallittu.. Mut kannattaa se codexi ostaa, sieltä selviää vastaukset näihinkin elämän suuriin kysymyksiin.
- Khorne Marien
siis minulla on koneella codex mutta en oikein löytänyt vastausta sieltä...Xenon kirjoitti:Eipähän noilla taida nykyään olla hirveämmin rajoitteita jumalten kesken. Sillisalatti on täysin sallittu.. Mut kannattaa se codexi ostaa, sieltä selviää vastaukset näihinkin elämän suuriin kysymyksiin.
No jos siellä ei sitä kielletä niin silloinhan niitä saa ottaa. :P Itse en codexia omista joten en voi varmaksi sanoa, mutta luulisinpa että ei siellä mitään rajoituksia enää ole. Kunhan noudatat vain normaalia FOCia.
Ei kannata kertoa julkisella foorumilla että olet laittomasti hankkinut painotuotteita, joita suojelee kopiointilait...space marien kirjoitti:siis minulla on koneella codex mutta en oikein löytänyt vastausta sieltä...Xenon kirjoitti:Eipähän noilla taida nykyään olla hirveämmin rajoitteita jumalten kesken. Sillisalatti on täysin sallittu.. Mut kannattaa se codexi ostaa, sieltä selviää vastaukset näihinkin elämän suuriin kysymyksiin.