kirjoita siihen "magnet" ja löytyy mm. nämä:aatami kirjoitti: Ei ainakaan nettikaupan hausta löytynyt.
http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... 22737&nws=
kirjoita siihen "magnet" ja löytyy mm. nämä:aatami kirjoitti: Ei ainakaan nettikaupan hausta löytynyt.
Fail aatami :).space marien kirjoitti:kirjoita siihen "magnet" ja löytyy mm. nämä:aatami kirjoitti: Ei ainakaan nettikaupan hausta löytynyt.
http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... 22737&nws=
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
Jälleen kerran, ei ole yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa. Edellä ehdotettiin, että voit käyttää pelkkää peltilevyä liikutusalustana, mikä varmasti toimii. Yhtä hyvin toimii myös se, että teet liikutusalustan kuten itse haluat (pahvista, muovilevystä tms.) ja liimaat sen pohjalle peltiä.aatami kirjoitti:Voisiko joku vielä varmistaa minulle, että vain pellistä kannattaa tehdä liikutusalustoja?
Nyt taisi mennä termit sekaisin, tai:aatami kirjoitti:Ok. Ongelmia saattaa kuitenkin olla jos teen toisin, jos vaikka rautakaupasta ei saa muovilevyä.
Miksi muuten liikutusalustan pohjaan eikä päälle?
Itselläni on tehtu ohuesta kartongista, samasta mistä figuboksitkin. Ihan hyvin on toiminut.aatami kirjoitti:Onko peltilevy niin paksua että se käy liikutusalustaksi ilman muovilevyä?
Eli oletan että käy... Noh, asia taitaa olla selvä nyt :).Drakojan kirjoitti:Itselläni on tehtu ohuesta kartongista, samasta mistä figuboksitkin. Ihan hyvin on toiminut.aatami kirjoitti:Onko peltilevy niin paksua että se käy liikutusalustaksi ilman muovilevyä?
Mikäs siinä jos on paljon rahaa, koska esim. örkkeihin tarvitsee pari sataa 5 senttistä eli n. 5-10e. Lisäksi esim. gobbojen alustojen alle ei edes mahdu 5 senttisiä...wolf-rider kirjoitti:Mä ainakin laitan 5 sentin kolikot basen pohjaan (mahtuu just ja just) ja liimaan sen kiinni supergluella. ei kaadu figut jos liikuttelee. :D
Beissikäyttöön riittää vaikka neljä milliä leveät. Ne mahtuu aivan kaikkialle.aatami kirjoitti:Mahtuuhan muuten noi rare earth magnetit gobbon alustalle?
No ei niiden kiinni toisiinsa pitäisi ainakaan napsahtaa, jos kaikki magneetit on laitettu samoin päin, jolloin ne hylkivät toisiaan. Se tosiaan kannattaa tarkistaa ennen magneettien liimaamistaGene Steeler kirjoitti:Magneettibaset halvalla ja helposti: Figut voivat napata kiinni toisiinsa pelin aikana tms. Tietysti voi olla että mulla on ollut liian tehokkaita magneetteja ja muiden suosittelemat ovat ihan ok, mutta ohlsonin magneettilista on sopivan tehotonta.