uuden armeijan aloitusprojekti, liskoista keisarikuntaan
uuden armeijan aloitusprojekti, liskoista keisarikuntaan
tarkoituksena olisi siirtyä liskoista empireen. itse ajattelin gunlineä=tykkejä,hellblastereita,hangunnereita/crossbow,ritareita ja war altarin.steam tank on myös harkinnassa.mutta mitä muuta armeijaan armybookin lisäksi.
onko dragon kannattava?
kummat parempia, handgunit vai crossbowit?
onko empirellä hyvät magic itemit?
onko dragon kannattava?
kummat parempia, handgunit vai crossbowit?
onko empirellä hyvät magic itemit?
- jupu_pupu_mies
Re: uuden armeijan aloitusprojekti, liskoista keisarikuntaan
Hell blastereita älä jota ne räjähtää lähes aina. Jos gunlineä ajattelet niin 3 tykkiä, Mortar, pari rocket batteryä tai 1 rocket battery ja steamtank. Onhan niiillä ihan hyvät magic itemit.
Lauseet alkavat isolla kirjaimella. Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti. Näiden sääntöjen noudattaminen helpottaa kummasti suomenkielen lukemista.
Helblastereista on monenlaista mielipidettä. Aion itse kokeilla volley gunia joskus. Se tuottaa potentiaalisesti aivan älytöntä tuhoa. Tietenkin myös räjähtää aika todennäköisesti. Mutta moinen on osa pelin hupia - ellet ole aivan tosissasi mättöjen suhteen.
-ile
Tuohon päälle sitten kans sitä jalkaväkeä. Muutoin vihollinen ennen pitkää kävelee gunlinellesi ja tappaa sen. Empiren ritarit eivät ole maailman kovimpia. Perusritarit saattavat itse asiassa olla heikoimpia ritareita mitä WH maailmassa on.lisko ja örkki kirjoitti:itse ajattelin gunlineä=tykkejä, hellblastereita, hangunnereita/crossbow, ritareita ja war altarin.
Helblastereista on monenlaista mielipidettä. Aion itse kokeilla volley gunia joskus. Se tuottaa potentiaalisesti aivan älytöntä tuhoa. Tietenkin myös räjähtää aika todennäköisesti. Mutta moinen on osa pelin hupia - ellet ole aivan tosissasi mättöjen suhteen.
Empiren Dragon on aika samanlainen otus kuin kaikki muutkin dragonit. Iso, paljon vahinkoa tekevä ja paljon vahinkoa kestävä otus, joka varmasti kerää vihollisen sotakoneiden ja loitsujen huomion. Empirellä on aika tärkeää se, kuka dragonilla ratsastaa. Käsittääkseni vain itse keisari Karl Franz voi istua Dragonin selässä, ja tuo keisari on figuna jotakuinkin yhtä kova kuin se lohhari.lisko ja örkki kirjoitti:onko dragon kannattava?
Handgunit ampuu vähän kovempaa panssaroituja kohteita, crossbowit ampuu vähän kauemmaksi. Käytännössä crossbowit ehtii ampua ehkä yhden laukauksen enemmän taistelussa, mutta se on panssaroituja kohteita vastaan aavistuksen verran tehottomampi. Figujen pistehinta on sama, ja syystäkin: vaikea tehdä tehoeroja. Tosin handgunnereiden marksmanille voi ostaa tehokkaita pyssyjä, crossbowmanien marksmanille ei.lisko ja örkki kirjoitti:kummat parempia, handgunit vai crossbowit?
-ile
Eh, Lolstorm. En suosittele, liian randömi. Tottakai sillä voi osua ja rikkoa koko vastustajan armeijan, mutta yhtälailla voit vaikka viidellä Handgunnerilla rikkoa viis Kaaosritaria..Hell blastereita älä jota ne räjähtää lähes aina. Jos gunlineä ajattelet niin 3 tykkiä, Mortar, pari rocket batteryä tai 1 rocket battery ja steamtank. Onhan niiillä ihan hyvät magic itemit.
Hellblaster kannattaa kyllä ottaa mukaan. Vaikka sillä ei ampuisi kertaakaan pelissä, se luo 24" alueen, johon vastustajaa ahdistaa kovasti mennä. Ite oon myös todistanut ainakin kolme-neljä kertaa 28-30 hittiä hellblasteristä, kun Empire on ollut vastassa, ja pelkään vekotinta ihan älyttömästi.
Mortar sitten taas on se kone, mikä kannattaa jättää pois. Specialiin kolme tykkiä ja yhet Outriderit tai Pistolierit on jees. Rareen tankki ja Hellblaster.
Molemmat on ihan hyviä, itse priorisoisin 6" pidemmän rangen Armor Piercingin yli, mutta AS1+ knightien yleistyessä AP:kin on kyllä hyödyksi.kummat parempia, handgunit vai crossbowit?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Helblaster ei nykyään tee noin paljon hittejä, koska joutuu heittämään osumisheitot Bs3:lla. Toisaalta laukausten määrä ja strena eivät enää tipu pitkällä matkalla, joten nykyään se threat zone on oikeasti 24", kun ennen pitkällä kantamalla ei tehty muuta kuin siivottu hippejä puskista.TheEmu kirjoitti:Hellblaster kannattaa kyllä ottaa mukaan. Vaikka sillä ei ampuisi kertaakaan pelissä, se luo 24" alueen, johon vastustajaa ahdistaa kovasti mennä. Ite oon myös todistanut ainakin kolme-neljä kertaa 28-30 hittiä hellblasteristä, kun Empire on ollut vastassa, ja pelkään vekotinta ihan älyttömästi.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Joo, hittejä on väärä sana, laukauksia tarkoitin. BS3:lla se on kuitenki puolet osumia lyhyelle, niin kyl 15 hittiäki poistelee juttuja.jullevi kirjoitti:Helblaster ei nykyään tee noin paljon hittejä, koska joutuu heittämään osumisheitot Bs3:lla. Toisaalta laukausten määrä ja strena eivät enää tipu pitkällä matkalla, joten nykyään se threat zone on oikeasti 24", kun ennen pitkällä kantamalla ei tehty muuta kuin siivottu hippejä puskista.TheEmu kirjoitti:Hellblaster kannattaa kyllä ottaa mukaan. Vaikka sillä ei ampuisi kertaakaan pelissä, se luo 24" alueen, johon vastustajaa ahdistaa kovasti mennä. Ite oon myös todistanut ainakin kolme-neljä kertaa 28-30 hittiä hellblasteristä, kun Empire on ollut vastassa, ja pelkään vekotinta ihan älyttömästi.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kyllä omasta mielestä 23pts 1+ saven ritarista on ihan hyvä. Kestää hyvin ja iskevät chargessa ihan hyvin. Halpa yksikkö joka uhkaa flänkkiä/vihollisen flänkkääjiä, ja kestää vielä ihan hyvin.ile kirjoitti:Empiren ritarit eivät ole maailman kovimpia. Perusritarit saattavat itse asiassa olla heikoimpia ritareita mitä WH maailmassa on.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
-
katanakani
Eikä sovi unohtaa, että ritarit on corea.
Hellblaster räjähtää, mutta antaa paukkua. Kuitenkin voi helposti tuoda pisteensä moninkertaisena takaisin. Kunhan yrittää varmistaa, ettei ammu "löysiä kuteja" eli metsästä jotain zombeja.
Tehokas gunline tosiaan vaatii myös blokkeja, ja war altar sekä stankki ovat molemmat hyviä nappaamaan vaarallisimmat viholliset kiinni. Magiapuolustuksesta kannattaa pitää huolta, samoin pykologiasta.
Gunline ei tee lohikäärmeellä mitään, tuhovoima tulee ruudista eikä lihaksista.
Itemeistä vielä juttua. Itse arvioisin tason todella hyväksi. Aseista löytyy useita käyttökelpoisia, samoin panssareista. Muutama vertaansa vailla oleva kikkaesine, ja kelvolliset velhokamat.
Hellblaster räjähtää, mutta antaa paukkua. Kuitenkin voi helposti tuoda pisteensä moninkertaisena takaisin. Kunhan yrittää varmistaa, ettei ammu "löysiä kuteja" eli metsästä jotain zombeja.
Tehokas gunline tosiaan vaatii myös blokkeja, ja war altar sekä stankki ovat molemmat hyviä nappaamaan vaarallisimmat viholliset kiinni. Magiapuolustuksesta kannattaa pitää huolta, samoin pykologiasta.
Gunline ei tee lohikäärmeellä mitään, tuhovoima tulee ruudista eikä lihaksista.
Itemeistä vielä juttua. Itse arvioisin tason todella hyväksi. Aseista löytyy useita käyttökelpoisia, samoin panssareista. Muutama vertaansa vailla oleva kikkaesine, ja kelvolliset velhokamat.